Olen nähnyt niitä kaupoissa . Räikeitä poron ja pukin kuvia huonolaatuisissa paidoissa, kimalletta ja jopa jouluvaloja niissä. Amerikasta tullut älytön villitys kuten halloween. Onko sinulla jo jouluneule ?
Uusi kammotus, jouluneule
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla pomppaa koko ajan kuvaruutuun mainoksia jouluneuleista. Ei tulis mieleenkään ostaa vain jouluksi jotain rättiä.
"Vanhakin nyt nuortuu kuin lapsi leikkimään…." Onko sitä nyt pakko olla aina yhtä hapan ja kurantti, jospa nyt pikkujoulujen aikaan hellittäisi vähän ja vaihtaisi vähemmän kiristävään pipoon.
Ei ole jouluneuletta, enkä ostaisikaan itselleni enkä muillekaan, mutta en mene tuomitsemaan niitä jotka leikkimielellä pukevat Petteri punakuono-paidan päälleen jouluaaton lahjacembaloihin.
On minulla punainen jouluyöpaita jossa on jättimäinen tontunkuva ja jopa kultahileitä. Sain lahjaksi vuosia sitten jenkkilästä ja käytän sitä kerran vuodessa, jouluviikolla.- Anonyymi
Petteri Punakuono on minun inhokkini nro 1. Kaikeksi onneksi ei kukaan ole lahjoittanut minulle yöpaitaa, jossa Petteri leventelee.
Inhoni on kaikkien tiedossa. Olin aikoinani työtehtävissä paikassa, jossa soitettiin musakkina joululauluja putkeen aamusta iltaan, ja yksi oli tämä Petteri, noin tunnin välein. Muut joululaulut pystyin unohtamaan, mutta en tätä. Laulut muutenkin loppuivat siihen. En suostu laulamaan yhtäkään joululaulua enää elämäni aikana.
Olen muuten pannut merkille, että jatkuvaa soitantaa ei enää kuule esim. tavarataloissa, vai olenko tullut valikoivasti kuuroksi?
Mkr. Anonyymi kirjoitti:
Petteri Punakuono on minun inhokkini nro 1. Kaikeksi onneksi ei kukaan ole lahjoittanut minulle yöpaitaa, jossa Petteri leventelee.
Inhoni on kaikkien tiedossa. Olin aikoinani työtehtävissä paikassa, jossa soitettiin musakkina joululauluja putkeen aamusta iltaan, ja yksi oli tämä Petteri, noin tunnin välein. Muut joululaulut pystyin unohtamaan, mutta en tätä. Laulut muutenkin loppuivat siihen. En suostu laulamaan yhtäkään joululaulua enää elämäni aikana.
Olen muuten pannut merkille, että jatkuvaa soitantaa ei enää kuule esim. tavarataloissa, vai olenko tullut valikoivasti kuuroksi?
Mkr.No Mutta!
Ei minullakaan ole Petteri-paitaa, mutta miksi se ärsyttäisi en kyllä ymmärrä. Siinähän on aivan ihana jouluinen viesti siitä miten koulukiusatusta porosta tulee johtotähti, kun olosuhteet muuttuvat. :)
Mites olisi vähän eteläisempää jouluiloa pikkukaloista jotka juovat vettä iloisina jeesuslapasen syntymästä.
https://www.youtube.com/watch?v=L6_nZapQypsPaloma.se01 kirjoitti:
No Mutta!
Ei minullakaan ole Petteri-paitaa, mutta miksi se ärsyttäisi en kyllä ymmärrä. Siinähän on aivan ihana jouluinen viesti siitä miten koulukiusatusta porosta tulee johtotähti, kun olosuhteet muuttuvat. :)
Mites olisi vähän eteläisempää jouluiloa pikkukaloista jotka juovat vettä iloisina jeesuslapasen syntymästä.
https://www.youtube.com/watch?v=L6_nZapQypsHahahahahaha piti sanomani "jeesuslapsen" ei jeesuslapasen :)
- Anonyymi
Kauppiaat on keksineet keinon päästä eroon niistä räteistä ja lumpuista
joita ei millään saa kaupaksi muuten:
On luotu "uusi muoti": Maailman rumin joulupaita.Kuka nyt rumia joulun alla katselisi ? Toki niitä on hassuja varmaan, mutta suotakoon kullekin tonttuiloa piposta tai pusakasta jos se ilahduttaa! Kauppa käy ja jokaiselle jotakin!
Itselle ja lahjaksi ostin Gurun Sjöden'in jouluesiliinan, kaunis ja jouluinen kietaista eteeni kun vieraani käväisevät!. Läheiseni saa kolme Gugrud'in puurokippoa ja sen toisen essun 🤶)) Minusta ihanat!
Muistan miten tonttulakki oli hauska milloin isällä tai pojallani,..siinä ne hiippailivat vuolemassa kinkusta viipaletta,..yömyöhään ja lauloivat " tonttujoukko silloin varpasillaan,..puukko sojossa 🤣)))- Anonyymi
sini.s kirjoitti:
Kuka nyt rumia joulun alla katselisi ? Toki niitä on hassuja varmaan, mutta suotakoon kullekin tonttuiloa piposta tai pusakasta jos se ilahduttaa! Kauppa käy ja jokaiselle jotakin!
Itselle ja lahjaksi ostin Gurun Sjöden'in jouluesiliinan, kaunis ja jouluinen kietaista eteeni kun vieraani käväisevät!. Läheiseni saa kolme Gugrud'in puurokippoa ja sen toisen essun 🤶)) Minusta ihanat!
Muistan miten tonttulakki oli hauska milloin isällä tai pojallani,..siinä ne hiippailivat vuolemassa kinkusta viipaletta,..yömyöhään ja lauloivat " tonttujoukko silloin varpasillaan,..puukko sojossa 🤣)))Jouluessu minullakin on, Marimekon vanha puna-oranssiraitainen pitkä Liisan jouluessu, jossa on kapeat frillat olkapäillä ja helmassa leveämpi, takana napit, joten käy teepaidan kanssa mekosta. Meillä ei ole koskaan uskoteltu lapsille joulupukin olemassaoloa, vaan joku on pukeutunut tontuksi ja jakanut lahjat ja joskus olen tuossa essussani joulumuorina häärinyt.
Minulla on Aarikat puiset tonttukorvikset, kyllä siinä on tarpeeksi tonttumaisuuutta asuun, enkä muutenkaan ala joulukuusen kanssa kilpailla. Tonttulakkeja on kyllä iso valikoima mummolaan kertynyt, jos jotain tontuttaa. 12-vuotiaalla tyttärentyttärellä oli viime vuonna hieno tonttuovi kotinsa yläkerran porrastasanteella. , olivat ainakin silloin muotia. Noin 15-senttinen ovi, postilaatikko, rappuharja , kelkka, lyhty, kuusi , tonttu , kissa ja muuta sellaista miniatyyrirekvisiittaa vastaavassa mittakaavassa.
Vieras ilmiö on minulle tuonkaltainen amerikkalaistyylinen joulupaita, enpä ole sattunut sellaista kenenkään päällä näkemään. Joskus on tullut joulukortteja, joissa koko perhe on käynyt potretissa punaista yllään ja tonttulakeissa. Mikäs siinä, kunhan kenellekään ei pakolla pueta erityisiä jouluvermeitä.
Ramoona - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouluessu minullakin on, Marimekon vanha puna-oranssiraitainen pitkä Liisan jouluessu, jossa on kapeat frillat olkapäillä ja helmassa leveämpi, takana napit, joten käy teepaidan kanssa mekosta. Meillä ei ole koskaan uskoteltu lapsille joulupukin olemassaoloa, vaan joku on pukeutunut tontuksi ja jakanut lahjat ja joskus olen tuossa essussani joulumuorina häärinyt.
Minulla on Aarikat puiset tonttukorvikset, kyllä siinä on tarpeeksi tonttumaisuuutta asuun, enkä muutenkaan ala joulukuusen kanssa kilpailla. Tonttulakkeja on kyllä iso valikoima mummolaan kertynyt, jos jotain tontuttaa. 12-vuotiaalla tyttärentyttärellä oli viime vuonna hieno tonttuovi kotinsa yläkerran porrastasanteella. , olivat ainakin silloin muotia. Noin 15-senttinen ovi, postilaatikko, rappuharja , kelkka, lyhty, kuusi , tonttu , kissa ja muuta sellaista miniatyyrirekvisiittaa vastaavassa mittakaavassa.
Vieras ilmiö on minulle tuonkaltainen amerikkalaistyylinen joulupaita, enpä ole sattunut sellaista kenenkään päällä näkemään. Joskus on tullut joulukortteja, joissa koko perhe on käynyt potretissa punaista yllään ja tonttulakeissa. Mikäs siinä, kunhan kenellekään ei pakolla pueta erityisiä jouluvermeitä.
RamoonaOmistan tyytyväisen mielen enkä tarvitse kehumaanne tavarapaljoutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482