Poika haukku laudaks pepun kohdalta ja mulla on jo "Binge Eating Disorder"

Anonyymi

Vittu että syö omatuntoo. Mun vaikee syödä enemmän jos en bingee koska vaikee vaivautua syömään useita kertoja ja semmoi "välipala" ruoka ei maistu hyvältä, leivät sun muut siis. Ja en tykkää myöskää treenaa, kyykyt vaan ei tunnu kivalta, Joskus hölkkään paikkoihin tai en tiiä.

Vittu et tekis mieli mennä takas viime vuoteen jolloin ei ollut näit kriisejä ja vaan pystyin olee ja leikkii poikien kaa vetää niiden housuja pöksyy leikil mut nyt... yhtäkkii vaa koko itsevarmuus ihan päin helevettii.. ja jotenkin neuroottista vaa mun ajattelu. Samaistuuks kukaa?

Rehellisesti eniten pelottaa et alotan lintsaa silti koulust. Sattuu vaa jotenkin meno

6

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En siis mennyt tänään kouluun. Mut tää välttely vaa pahentaa tilanneta koska nyt rupeen ajattelee sen pojan ajatuksii (on samal luokal) et mitä se ajattelee et oon poissa koulusta sen kommentin jälkee... Ja sit varmaa vaa extra vaikeeta mennä kouluun huome. Pahentaa vaa tilannetta välttely

• Anonyymi

Rehellisesti sanottuna pienet on murheet, jos perseen koko noin huolettaa? Väittäisin, että valtaosa miehistä pitää pienestä perseestä enemmän kuin suuresta.

Kirjoituksesi perusteella olisin sinuna enempi huolissani äidinkielen osaamisestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna pienet on murheet, jos perseen koko noin huolettaa? Väittäisin, että valtaosa miehistä pitää pienestä perseestä enemmän kuin suuresta.

Kirjoituksesi perusteella olisin sinuna enempi huolissani äidinkielen osaamisestasi.

Jillaa hei ny vähän lapsone! Olen tässä oikeana ihmisenä nyt puhumassa - sun puheet ei mtn muutaku pahota mieltäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jillaa hei ny vähän lapsone! Olen tässä oikeana ihmisenä nyt puhumassa - sun puheet ei mtn muutaku pahota mieltäni.

Miksi tänne avaudut, jos sinulle ei mielestäsi saisi vastata koska pahoitat siitä mielesi?

• "vaikee vaivautua syömään"
      "En tykkää treenaa"
      "Ei tunnu kivalta"

Elämä ei ole helppoa, eikä asioita yleensä saa ilman mitään panostuksia. Mielestäni ulkonäkö on ihmisessä toissijaista ja sinulle on sanottu ulkonäöstäsi sopimattomalla tavalla, mutta se ei muuta tätä asiaa: jos et halua olla "lauta" vaan haluat sen "hyvän perseen" ja kropan ylipäätään, niin se ei tapahdu ilman ponnisteluja.

Jos liikunta tuntuu koko ajan kivalta, niin se tuskin on tehokasta. "No pain, no gain."

• Anonyymi

Älä mieti mitä muut ajattelevat. Tee sitä mikä sinusta tuntuu hyvältä.
      Tämä voi olla vaikeaa mutta yrittää voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3544
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      441
      3063
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      23
      2830
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1917
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1517
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1380
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      107
      1267
    8. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      104
      1222
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1143
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      32
      983
    Aihe