Poika haukku laudaks pepun kohdalta ja mulla on jo "Binge Eating Disorder"

Anonyymi

Vittu että syö omatuntoo. Mun vaikee syödä enemmän jos en bingee koska vaikee vaivautua syömään useita kertoja ja semmoi "välipala" ruoka ei maistu hyvältä, leivät sun muut siis. Ja en tykkää myöskää treenaa, kyykyt vaan ei tunnu kivalta, Joskus hölkkään paikkoihin tai en tiiä.

Vittu et tekis mieli mennä takas viime vuoteen jolloin ei ollut näit kriisejä ja vaan pystyin olee ja leikkii poikien kaa vetää niiden housuja pöksyy leikil mut nyt... yhtäkkii vaa koko itsevarmuus ihan päin helevettii.. ja jotenkin neuroottista vaa mun ajattelu. Samaistuuks kukaa?

Rehellisesti eniten pelottaa et alotan lintsaa silti koulust. Sattuu vaa jotenkin meno

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En siis mennyt tänään kouluun. Mut tää välttely vaa pahentaa tilanneta koska nyt rupeen ajattelee sen pojan ajatuksii (on samal luokal) et mitä se ajattelee et oon poissa koulusta sen kommentin jälkee... Ja sit varmaa vaa extra vaikeeta mennä kouluun huome. Pahentaa vaa tilannetta välttely

      • Anonyymi

        Rehellisesti sanottuna pienet on murheet, jos perseen koko noin huolettaa? Väittäisin, että valtaosa miehistä pitää pienestä perseestä enemmän kuin suuresta.

        Kirjoituksesi perusteella olisin sinuna enempi huolissani äidinkielen osaamisestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti sanottuna pienet on murheet, jos perseen koko noin huolettaa? Väittäisin, että valtaosa miehistä pitää pienestä perseestä enemmän kuin suuresta.

        Kirjoituksesi perusteella olisin sinuna enempi huolissani äidinkielen osaamisestasi.

        Jillaa hei ny vähän lapsone! Olen tässä oikeana ihmisenä nyt puhumassa - sun puheet ei mtn muutaku pahota mieltäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jillaa hei ny vähän lapsone! Olen tässä oikeana ihmisenä nyt puhumassa - sun puheet ei mtn muutaku pahota mieltäni.

        Miksi tänne avaudut, jos sinulle ei mielestäsi saisi vastata koska pahoitat siitä mielesi?


    • "vaikee vaivautua syömään"
      "En tykkää treenaa"
      "Ei tunnu kivalta"

      Elämä ei ole helppoa, eikä asioita yleensä saa ilman mitään panostuksia. Mielestäni ulkonäkö on ihmisessä toissijaista ja sinulle on sanottu ulkonäöstäsi sopimattomalla tavalla, mutta se ei muuta tätä asiaa: jos et halua olla "lauta" vaan haluat sen "hyvän perseen" ja kropan ylipäätään, niin se ei tapahdu ilman ponnisteluja.

      Jos liikunta tuntuu koko ajan kivalta, niin se tuskin on tehokasta. "No pain, no gain."

    • Anonyymi

      Älä mieti mitä muut ajattelevat. Tee sitä mikä sinusta tuntuu hyvältä.
      Tämä voi olla vaikeaa mutta yrittää voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe