Veivätkö vaihdevuodet halusi? Tai sattuuko seksi, kun emättimen limakalvot ovat kuivuneet?
Lue, miten pystyt nauttimaan taas seksistä silloin kun seksi ei huvita tai yhdyntä sattuu .
Jos haluttomuus, limakalvojen kuivuus tai muut estrogeenin laskusta johtuvat ongelmat harmittavat, tutustu Femarelle-tuotesarjaan!
Femarelle on hormoniton ravintolisä naisille, joiden vaihdevuodet ovat alkamassa, alkaneet tai loppuneet.
Femarelle-tuotteet on kehitetty ja tutkittu yhteistyössä maailman johtavien naisten terveyden asiantuntijoiden kanssa.
Seksi ei huvita

1
231
Vastaukset
- Anonyymi
mä en ole koskaan välittänyt seksistä, - edes nuorena. enkä välittäis nykyisinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574