maila-sanan, kaikkee sitä näkee!
Ihmisen nimeksi joku laittaa
33
<50
Vastaukset
Jospa hänen rakkaastaan tulee kylmässä kultainen Sini-Mailanen?
H.- Anonyymi
No eipä ole mitään uutta, minä tunsin sen nimisen naisen jo 60-luvulla
- Anonyymi
Mnaah.
Iänikuinen kai Mariasta-nimestä kehittynyt naisen etunimi.
Mutta just oli mediassa hauska nimikeissi. Joku nuorehko mimmi oli keksinyt kännissä muuttaa nimensä. Tuumasta toimeen ja hakemusta sisään. Oli suuresti hämmästynyt, kun nimi oli sitten hyväksytty ja veres nimensä oli Kissa Mau.
No, väestörekisterin mukaan suomessa ei ole yhtään Kissa- nimistä henkilöä, miten lie muissa maissa, sitä en tiedä.
=DW=- Anonyymi
Heh...muutamapäivä sitten eräs mies muutti nimensä Sam Leijonamieleksi ....siis Leijonamieli ...hän on kunnanjohtaja ...sanoi olevansa ..erilainen rohkea mies joka ei tuulessa heilu ...
mimmimum-..mi - Anonyymi
Mut yhden urheilijan sukunimi on Kissa, en muista minkä maan mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh...muutamapäivä sitten eräs mies muutti nimensä Sam Leijonamieleksi ....siis Leijonamieli ...hän on kunnanjohtaja ...sanoi olevansa ..erilainen rohkea mies joka ei tuulessa heilu ...
mimmimum-..miVimpelin kunnanjohtaja on Sam Leijonanmieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vimpelin kunnanjohtaja on Sam Leijonanmieli.
Pohojanmaalta tulee leijonanmielisiä miehiä !
Anonyymi kirjoitti:
mimmimum-..miMeille tulee tammikuussa kunnanjohtajaksi ei vain leijonamieli, vaan oikea leijona, Cecilia Lejon.
- Anonyymi
Horisko! Sen mimmin uus nimi on : KATTI MAU
Kukaan ruotsalainen tuskin antaisi lapselleen nimeksi Kissa, kun se tarkoittaa suomeksi pissiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Horisko! Sen mimmin uus nimi on : KATTI MAU
Ulkomuistista.
Tsekkasin nyt. Jep väestörekisterissä on kymmenkunta "Katti" etunimen omaavaa ja puolenkymmentä "Mau" etunimistä henkilöä.
Keissi oli siis suomesta, mimmi muutti etunimensä, mutta sukunimi entinen. Piti tsekata linkkikin isoon "uutiseen":
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a118fa56-b5af-40fe-af0c-16c77c941e33
Sortsi väärinmuistaminen, juttu jokatapauksessa jotenkin hilpeä. Ja tosikin.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohojanmaalta tulee leijonanmielisiä miehiä !
Ja viisaita vanhoja naisia, olen yksi heistä.
- Anonyymi
Nimi on ollut käytössä runsaat sata vuotta. Hyvä kun huomasit jo nyt;)
- Anonyymi
Jos jonkun nimi on Maija-Liisa, sen voi lyhentää muotoon Mailis.
- Anonyymi
Maila on ihan suomalainen naisen nimi ja se kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Se maila, jolla palloa lyödään, on ihan eri asia. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin
- Anonyymi
Ah kun sää oot sitte fiksu! Nm. selviä asioita sönkkäät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah kun sää oot sitte fiksu! Nm. selviä asioita sönkkäät
Niin kuin aloittajallekin, vai? - Nm. Ongelmasi nimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin aloittajallekin, vai? - Nm. Ongelmasi nimi
Sinulle todellinen ongelma olet sinä itse? Onpas ihmisellä omituinen luonne..
Nm.mitä tulikaan taas sanottua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle todellinen ongelma olet sinä itse? Onpas ihmisellä omituinen luonne..
Nm.mitä tulikaan taas sanottua.Mistä / miten tunnet minut? Kerrot siis enemmän itsestäsi. - Nm. Revi siitä, jos osaat
Tiedän minä kaksikin Mailaa.
Ei minulle niistä ole koskaan tullut mieleen maila.- Anonyymi
Maila, Ansa, Siviä, Impi...onhan näitä
- Anonyymi
Erikoinen yhdistelmä nimiä on ollut ....Alta Aina Hatara ....miten vanhemmat ovat voineet tytölleen tällaisen nimen antaa ...
mimmimum-..mi
- Anonyymi
Maila on aika vanha naisen nimi, ei siinä ole mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Olisiko tunnetuimmasta päästä Maila Talvio?
- Anonyymi
Luultavasti kyllä.
Lapsuudessani tiesin vain Armi-nimisiä miehiä, en yhtään naista.
Tulihan sitten Armi Kuusela ja Armi Ratia...….. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti kyllä.
Lapsuudessani tiesin vain Armi-nimisiä miehiä, en yhtään naista.
Tulihan sitten Armi Kuusela ja Armi Ratia...…..Minulla oli aikoinaan miespuolinen työkaveri nimeltä Vieno. Ei onneksi Kekkonen;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan miespuolinen työkaveri nimeltä Vieno. Ei onneksi Kekkonen;)
Voi olin jo unohtanut, tiesin pari naispuolista Vienoa, kuinka ollakaan työkaverini isä oli Vieno. En vieläkään ole sisäistänyt vaikka on jokunen vuosikymmen vierähtänyt. ;)
- Anonyymi
Paras kaverini koulussa oli hentoinen, pienikokoinen tyttö nimeltään Maila. Minä tykkäsin että nimi oli hiukkasen "painava" hänelle ja aloin kutsua häntä Milaksi. Onhan niitä...nimiä. Onneksi on helppo juttu vaihtaa nimi jos ei ole tyytyväinen vanhempien valintaan.
PalomaLennosta Maila on nimenä tuttu. En aikoinaan pitänyt sitä nimeä kummempana. Joskus myöhemmin tuli mieleen pesäpallomaila jostain syystä. Sanovat että nimi on enne, tästäkin mailasta tuli melkoinen päällepäsmäri.
- Anonyymi
Armi Outi Kaino myös mol sukupuolien nimiä
Anonyymi kirjoitti:
Nimellä Lahja tunnen sekä miehen että naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt että Outikin kuuluu sarjaan.
On ilo tuntea eräs Kaino-mies, joka oikeasti on kaikkea muuta . Nimeksi sopisi Törky..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armi, Outi ja Kaino ovat molempien sukupuolten nimiä, Aino Outi Kaino- nimistä henkilöä ei vaan taida löytyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276