Poliisi viestii että Kantasuomalaisen hallusta on löytynyt merkittävä määrä varastettua omaisuutta.
Omansa voi hakea pois
https://www.ksml.fi/kotimaa/Poliisi-tutkii-yli-50-varkauden-sarjaa-Keski-Suomessa-ja-etsii-omistajia-kymmenien-tuhansien-eurojen-omaisuudelle-–-katso-kuvat/1480717
Onko omaisuuttasi kadoksissa?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan ja etsimääsi sivua ei löytynyt...….
- Anonyymi
Jaa kyllä minä sen sain näkyviin kopioimalla koko linkki tekstin , oli aika helppoa
- Anonyymi
ikä korjaamo Kuohulla tarvitsee tuollaisen määrän toisten työkaluja?
- Anonyymi
Kuulin että Cannonball
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin että Cannonball
Oohh, liibalaabaa? Ihanko itse keksit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh, liibalaabaa? Ihanko itse keksit?
Liivi pojat ovat anteliaita jakavat tänäkin jouluna iloa kera kinkun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liivi pojat ovat anteliaita jakavat tänäkin jouluna iloa kera kinkun
Sinähän sen 'neiti' tiedät.
- Anonyymi
Niinpä. Ja sitten nuo kiinnijääneet sukevalaiset saavat jonkun minimituomion.
- Anonyymi
Onneksemme he ovat jo vähemmistönä Suomen vankiloissa.
Meinaan että jos tarkoitit ihan kotimaisia vankeja.
Vai olisiko tuo sittenkään onneksemme ?
- Anonyymi
Vähänlaisesti kommenttia tullut kun tekijä Kantasuomalainen
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa toisten varastetut romppeet
- Anonyymi
Onko jossain oikein ilmoitettu tekijän kansalaisuus ? Missä ?
Eikös se olisi sanktion paikka ? - Anonyymi
Hakkaraisellakin oli hallussa kirkkoviiniä.
- Anonyymi
Pyhä juoma, vain valituille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432822
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222382- 232096
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725