Moi oon 11-vuotias poika, painan 48kg ja olen 150cm pitkä harrastan liikuntaa säännöllisesti ja lihastakin on mutta rasvan rasvan alla. Mulla on huono itsevarmuus ja ajattelen olevani ylipainoinen, mutta olenko?
11-vuotiaan ylipaino
4
314
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan se olla, että juuri tuossa iässä sinussa on vielä vähän pojan pyöreyttä.
Murrosikäsi on alkamassa, ehkä siksikin ulkonäkö mietityttää? Hormonitoimintasi aiheuttaa kehossasi kaikenlaista muutosta. Ehkäpä on vain hyvä, että kehossasi on vähän varastossa energiaa juuri nyt. Jos harrastat liikuntaa, niin jatka vaan huolettomana samaan terveeseen malliin. Katso peilistä miltä näyttää. Liikunnalla voit muokata kehoa kivasti ja terveellisesti haluamaasi suuntaan. Anna itsellesi aikaa kasvaa pojasta mieheksi❤👌
Tosi vanhana, mutta yhä nuorekkaana ja liikunnallisena tätinä voisin antaa yhden parhaimman vinkin sinulle: jos haluat jotenkin erityisesti panostaa ulkonäköösi, niin vältä sokerin syöntiä! Iho kiittää sileydellä ja elimistökin, koska sokeriherkut aiheuttaa esim lievää elimistön hiivatulehdysta, joka saa myös ihon haisemaan vähän epämiellyttävältä (ei paljoa siis, mutta itse erotan). Myös ruoansulatus toimii mukavammin ilman valkoista sokeria. Hedelmät siis ovat tietenkin ok!! - Anonyymi
Oikeastaan olet alipainoinen noin 120kg, jos ajatellaan sinun alkavan harrastamaan sumopainia. Itsetuntoa lisää ja läskiä kitaan itujen sijasta, niin siitä se ura urkenee. Terv. Mustan vyön karanteenikko.
En olekkaan miettinyt tuota. mutta hauska juttu on se että itsekkin treenaan karatea 5 kertaa viikossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5349017Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616200Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3765263Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664759Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1004381Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664063SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853962- 931926
- 1061450
- 47989