Joku mies jäi junan alle,olin lähistöllä koirani kanssa,siitä meni kuukausia kun kuljin taas koirani kanssa siinnä lähellä,koirani ilmoittaa minulle ,katsoo minua kulkee rinnalla eka sanoin mitä? koirani katsoi aidan suuntaan,pitkä lautaaita rivi,minäkin katsoin ,ei mitään erikoista,taas koira katsoo minua ja taas aitaa,pysähdymme!,aita päättyi tuli kulmaus ja toden totta siitä kulmalta noin 10m kävelee keskelle aitaa meidän suuntaan, ihan kuin ihmisenhahmo kyykyssä kun se aitakaan ole ihmisen kokoinen.Mietin heijastaako katuvalo,ei eihän me liikuta ja missäs koiran varjo on ja ei mitään kyykkyliikuntaa menty .Hahmo tuli ja meni,me jatkettiin matkaa samaan suuntaan minne aidankulman taa hahmo katosi.Asia vaivasi minua hieman seuraavana iltana menin takaisin kokeilin tuleeko meistä varjo,kävelin ees taa, katuvalothan tietyin välein,ei mahdotonta,meistä ei varjoa tule korkealta pylväästä kun valo tulee.Eräs nainenkin teki siinnä alueella itsemurhan kotiin,tunsin hänetkin..En ole pelännyt kulkea siellä melkein joka ilta kuljetaan.Jos hahmo näyttäytyy yleensä sen maallinen taival ei ole päättynyt.Vaarattomia henkiä.
Mikä se oli..
Anonyymi
1
691
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset mennyt katsomaan että mikä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759