Mikä se oli..

Anonyymi

Joku mies jäi junan alle,olin lähistöllä koirani kanssa,siitä meni kuukausia kun kuljin taas koirani kanssa siinnä lähellä,koirani ilmoittaa minulle ,katsoo minua kulkee rinnalla eka sanoin mitä? koirani katsoi aidan suuntaan,pitkä lautaaita rivi,minäkin katsoin ,ei mitään erikoista,taas koira katsoo minua ja taas aitaa,pysähdymme!,aita päättyi tuli kulmaus ja toden totta siitä kulmalta noin 10m kävelee keskelle aitaa meidän suuntaan, ihan kuin ihmisenhahmo kyykyssä kun se aitakaan ole ihmisen kokoinen.Mietin heijastaako katuvalo,ei eihän me liikuta ja missäs koiran varjo on ja ei mitään kyykkyliikuntaa menty .Hahmo tuli ja meni,me jatkettiin matkaa samaan suuntaan minne aidankulman taa hahmo katosi.Asia vaivasi minua hieman seuraavana iltana menin takaisin kokeilin tuleeko meistä varjo,kävelin ees taa, katuvalothan tietyin välein,ei mahdotonta,meistä ei varjoa tule korkealta pylväästä kun valo tulee.Eräs nainenkin teki siinnä alueella itsemurhan kotiin,tunsin hänetkin..En ole pelännyt kulkea siellä melkein joka ilta kuljetaan.Jos hahmo näyttäytyy yleensä sen maallinen taival ei ole päättynyt.Vaarattomia henkiä.

1

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset mennyt katsomaan että mikä se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      321
      8901
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      83
      5468
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      316
      4928
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      70
      3420
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2872
    6. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      50
      2233
    7. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      4
      2232
    8. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      7
      2148
    9. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      113
      2116
    10. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      2013
    Aihe