Joku mies jäi junan alle,olin lähistöllä koirani kanssa,siitä meni kuukausia kun kuljin taas koirani kanssa siinnä lähellä,koirani ilmoittaa minulle ,katsoo minua kulkee rinnalla eka sanoin mitä? koirani katsoi aidan suuntaan,pitkä lautaaita rivi,minäkin katsoin ,ei mitään erikoista,taas koira katsoo minua ja taas aitaa,pysähdymme!,aita päättyi tuli kulmaus ja toden totta siitä kulmalta noin 10m kävelee keskelle aitaa meidän suuntaan, ihan kuin ihmisenhahmo kyykyssä kun se aitakaan ole ihmisen kokoinen.Mietin heijastaako katuvalo,ei eihän me liikuta ja missäs koiran varjo on ja ei mitään kyykkyliikuntaa menty .Hahmo tuli ja meni,me jatkettiin matkaa samaan suuntaan minne aidankulman taa hahmo katosi.Asia vaivasi minua hieman seuraavana iltana menin takaisin kokeilin tuleeko meistä varjo,kävelin ees taa, katuvalothan tietyin välein,ei mahdotonta,meistä ei varjoa tule korkealta pylväästä kun valo tulee.Eräs nainenkin teki siinnä alueella itsemurhan kotiin,tunsin hänetkin..En ole pelännyt kulkea siellä melkein joka ilta kuljetaan.Jos hahmo näyttäytyy yleensä sen maallinen taival ei ole päättynyt.Vaarattomia henkiä.
Mikä se oli..
Anonyymi
1
669
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset mennyt katsomaan että mikä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914601T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374223Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo512413- 1542259
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3401815- 1091680
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291514Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2041473- 621216
- 1021204