Nainen olen ja harvoin miehen käsittelyä eli tarvisin munaa ? Onko Kouvolan alueella miestä joka on yhtä puutteessa kuin minäkin ? 18 - 59 vuotias .puh. nro . 0466283520
Tarvisin miehen hoitoa
Anonyymi
7
695
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki lääkitys silliviiva yök
- Anonyymi
laita mulle viesti
saima4404athotmailcom- Anonyymi
Laitan minä sulle paskaa paketissa
- Anonyymi
Tosi fiksua laittaa puhelinumero internettiin, miljardien ihmisten käsiin.
- Anonyymi
Mikä lie pirihoro mömmöissään sekoilee
Laita viestiä nim. merkin s. postiin
Suomi KaksneljäänLaitahan viestii..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 632715
- 422389
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1812177Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?222083- 171146
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p601143Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️111015Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko74933Arvostatko kotiäitiyttä
Vaimoni on ollut 12 vuotta kotona pyörittämässä perheen arkea. Siitä olen kantanut huonoa omaatuntoa. Hän ei ole voinut215932- 18903