Nainen laivassa

Anonyymi

Tuottaa huonoa onnea, uskottiin joskus. Ilmavoimat kuuluu laivastoon ja siten myös avaruusraketit, sukkulat jne. Columbiassa ja Challengerissa oli molemmissa naisia mukana ja heikosti kävi. Aikoinaan rangaistiin jopa kuolemalla sitä joka naisen laivaan toi.
Tokihan me nykyajan ihmiset emme moiseen usko, mutta jokseenkin naurettavaa tänä tasa-arvon aikana tehdä numeroa siitä että "ensimmäinen nainen aiotaan viedä tällä kuuhun". Tottakai nainen voi mennä kuuhun siinä missä mieskin. Ominaisuuksien perusteella miehistöt pitää valita eikä sukupuolen. Psyyke ja toimintakyky noissa hommissa on se tärkein.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/56935b3d-789a-42fd-b3a8-ed8e3d6d5ff8

7

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Artemis on melko huonoenteinen nimi raketille, kun ankara Artemis neitsytjumalatar on veri- ja ihmisuhrienkin perään.

Artemis Apollon kaksoissisarena toisaalta ol ymmärrättäväkin nimi Apollo-ohjelman seuraajalle.

• Anonyymi

Nainen tuottaa nykyään hyvää onnea. Ajat ovat muuttuneet. Muistaakseni Suomessa nainen sai ensimmäisenä äänioikeuden. Täällä on myöskin naisten ja tasa-arvoihmisten johdosta korkealle eettisesti kehittynyt yhteiskunta tasa-arvoaatteineen.

Nainen ei myöskään välttämättä alistu vanhakantaisten machomieshierarkioiden alle. Rohkeilla naisilla on nyt mahdollisuus vaikuttaa. J.F.Kennedy tapettiin, kun toimi uudisraivaajana vanhojen hierarkioiden ristipaineessa.

Suomi sai ansaitsemansa naispääministerin. Vahva nainen, joka sopisi varmasti laivaan ja miksei avaruusalusten laivueeseen miesten kanssa, ei jäisi toiseksi.

Nyt on uudistamisen aika. Trump perustaa avaruusjoukot luultavasti vahvalla naisedustuksella. Nainen on pehmeästi yhteistyökykyinen ja joustava vastapainona jäykän kaavamaisille machoille.

Eläköön naiset!

• Samaa mieltä olen että kyllä naiset kuuhun sopii siinä missä miehetkin. Mieleen tulee parikin exää heti jotka voisi vallan hyvin lähteä kuuhun vaikka pidemmäksikin aikaa.

Mutta maailma on kova ja kovassa maailmassa liika eettisyys on itsetuhoista. Sallimalla liikaa hukkaamme oman identiteettimme, tai sen mitä siitä on jäljellä. Vapaus ja sananvapaus nykysuomessa on enää kulunut klisee. Suomen täytyy olla tiukkana ja tarkkana nyt eikä myydä itseään kelle vaan.

Tietenkään noilla asioilla ja identiteetin menettämisillä ei ole mitään merkitystä niille, jotka eivät arvosta isänmaataan ja haluavat sen tilalle globalismin tuoman näennäisvapauden joka itse asiassa toteutuessaan muttuukin vankilaksi.

Naiset ovat miehiä tehokkaampia monessakin asiassa. Intuition hyödyntäminen onnistuu naisilta moninverroin miehiä paremmin. Siinä missä mies koettaa järkeilemällä päästä maaliin on nainen jo ratkaisunsa tehnyt.

Olen tutkiskellut JFK:n tapausta ihan mielenkiinnosta jo viime vuosituhannella. Suurin syy oli veljesten mafian kimppuun käynti ja mafiosot olivat kuvitelleet saavansa Kennedyistä itselleen armeliaat kaverit.

He heiluttelivat myös tiedusteluorganisaatioiden jakkaroita ja saivat vihamiehiä Hooverista ja Hoffasta lähtien. CIA käytti mafiaa likaisissa operaatioissaan ja heillä oli yhteisiä toimipisteitä jotka oli naamioitu yrityksiksi tai puoluetoimistoiksi.

Operaatio ei olisi onnistunut ilman että salaliittolaisia oli mukana mafian lisäksi CIA:sta, FBI:stä, Salaisesta palvelusta ja armeijasta. Salaliittoon kuului laskentatavasta riippuen 42 henkilöä mukaanlukien varapresidentti Johnson, joka myöskin vihasi Kennedyä ja liehitteli tämän vaimoa.

Törkeyden kruunasi se että Johnson nimitti Warrenin komission Kenndyn pahimmista vihamiehistä ja antoi heille vain yhden tehtävän: -Tehkää Oswaldista yksinäinen asemies kaikin keinoin ja sivuuttakaa kaikki todisteet jotka muuhun viittaavat.

Trump teki nyt Kennedyt ja pisti vauhtia USA:n avaruusohjelmaan. NASA on ollut melkoisessa syväjäässä ja pelkona alkoi olla että Kiina, Venäjä ja muutamat muut ovat pian liian kaukana edellä ja NASAlla alkoi olla tehoton maine.

Takaiskujen jälkeen (sukkuloihin viitaten) on melkoisen jännät hetket sitten Artemiksen laukaisun hetkillä.

• Helläkoukku kirjoitti:

Samaa mieltä olen että kyllä naiset kuuhun sopii siinä missä miehetkin. Mieleen tulee parikin exää heti jotka voisi vallan hyvin lähteä kuuhun vaikka pidemmäksikin aikaa.

Mutta maailma on kova ja kovassa maailmassa liika eettisyys on itsetuhoista. Sallimalla liikaa hukkaamme oman identiteettimme, tai sen mitä siitä on jäljellä. Vapaus ja sananvapaus nykysuomessa on enää kulunut klisee. Suomen täytyy olla tiukkana ja tarkkana nyt eikä myydä itseään kelle vaan.

Tietenkään noilla asioilla ja identiteetin menettämisillä ei ole mitään merkitystä niille, jotka eivät arvosta isänmaataan ja haluavat sen tilalle globalismin tuoman näennäisvapauden joka itse asiassa toteutuessaan muttuukin vankilaksi.

Naiset ovat miehiä tehokkaampia monessakin asiassa. Intuition hyödyntäminen onnistuu naisilta moninverroin miehiä paremmin. Siinä missä mies koettaa järkeilemällä päästä maaliin on nainen jo ratkaisunsa tehnyt.

Olen tutkiskellut JFK:n tapausta ihan mielenkiinnosta jo viime vuosituhannella. Suurin syy oli veljesten mafian kimppuun käynti ja mafiosot olivat kuvitelleet saavansa Kennedyistä itselleen armeliaat kaverit.

He heiluttelivat myös tiedusteluorganisaatioiden jakkaroita ja saivat vihamiehiä Hooverista ja Hoffasta lähtien. CIA käytti mafiaa likaisissa operaatioissaan ja heillä oli yhteisiä toimipisteitä jotka oli naamioitu yrityksiksi tai puoluetoimistoiksi.

Operaatio ei olisi onnistunut ilman että salaliittolaisia oli mukana mafian lisäksi CIA:sta, FBI:stä, Salaisesta palvelusta ja armeijasta. Salaliittoon kuului laskentatavasta riippuen 42 henkilöä mukaanlukien varapresidentti Johnson, joka myöskin vihasi Kennedyä ja liehitteli tämän vaimoa.

Törkeyden kruunasi se että Johnson nimitti Warrenin komission Kenndyn pahimmista vihamiehistä ja antoi heille vain yhden tehtävän: -Tehkää Oswaldista yksinäinen asemies kaikin keinoin ja sivuuttakaa kaikki todisteet jotka muuhun viittaavat.

Trump teki nyt Kennedyt ja pisti vauhtia USA:n avaruusohjelmaan. NASA on ollut melkoisessa syväjäässä ja pelkona alkoi olla että Kiina, Venäjä ja muutamat muut ovat pian liian kaukana edellä ja NASAlla alkoi olla tehoton maine.

Takaiskujen jälkeen (sukkuloihin viitaten) on melkoisen jännät hetket sitten Artemiksen laukaisun hetkillä.

Mainitsen vielä että Oswaldia käy todella sääliksi. Suuri isänmaan ystävä oli ylpeä päästessään CIA- agentiksi hoitelemaan asioita maansa puolesta.

Kasvoistaan paistoi suuri pettymys kun hänestä tehtiinkin syntipukki. Hän tiesi jo lähtiessään kirjavarastolta pakosalle ettei tule jäämään henkiin jos jää kiinni.

Oswald liitettiin tapahtumiin todella tökerösti lavastamalla, mutta niin suurten tahojen painovoimalla että tänä päivänäkin löytyy vielä ihmisiä jotka uskovat Oswaldin olleen yksinäinen kommunisti ja asemies, joka vain sattui ennustamaan oikein presidentin muuttuneen (muutetun) ajoreitin kirjavaraston ohitse.

Ne aikalaiset jotka aktiivisesti väittivät nähneensä muita ampujia, kokivat ennenaikaisen lähdön. 24 ruohokummun ampujista puhuvaa kuoli hämärissä olosuhteissa. Yksi teki itsemurhan ampumalla itseään haulikolla takaraivoon. Kahdesti.

Warrenin komissio ei kuullut koskaan yhtäkään silminnäkijöistä jotka muista ampujista puhuivat.

• Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

Samaa mieltä olen että kyllä naiset kuuhun sopii siinä missä miehetkin. Mieleen tulee parikin exää heti jotka voisi vallan hyvin lähteä kuuhun vaikka pidemmäksikin aikaa.

Sananvapaudesta. Somessa liikkuessa täytyy toki olla riittävän maltillinen, jottei suututtaisi liikaa muita. Täytyy ajatella muidenkin näkökulmasta, ja se on eettisyyttä.

Olen nähnyt niitäkin, jotka ovat osittain luopuneet sananvapaudesta vain miellyttääkseen muita. Heiltä on mennyt identiteetti, ovat jotain muuta mitä haluavat.

Itse olen yhtä suorapuheinen tarvittaessa kuin ennen. Se on minusta Herrojen Herkkua, olla luopumatta oikeudesta sanoa mitä lystää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sananvapaudesta. Somessa liikkuessa täytyy toki olla riittävän maltillinen, jottei suututtaisi liikaa muita. Täytyy ajatella muidenkin näkökulmasta, ja se on eettisyyttä.

Olen nähnyt niitäkin, jotka ovat osittain luopuneet sananvapaudesta vain miellyttääkseen muita. Heiltä on mennyt identiteetti, ovat jotain muuta mitä haluavat.

Itse olen yhtä suorapuheinen tarvittaessa kuin ennen. Se on minusta Herrojen Herkkua, olla luopumatta oikeudesta sanoa mitä lystää.

Ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista ei koskaan uskalla sanoa mitä ajattelee. Pelkäävät että joutuvat johonkin syyniin tai banniin töissä, kotona tai sosiaalisessa mediassa. Ei uskalleta enää olla vihaisiakaan kun sekin on kielletty. Eivät puutu edes vääryyksiinkään sellaista havaitessaan.
        Hajuttomia, mauttomia ja värittömiä. Monet ajattelee ettei politiikka koske heitä ja ajattelee etteivät siihen voi mitenkään edes vaikuttaa. Hiljaisuudessa käyvät kyllä äänestämässä mutta eivät uskalla kertoa kellekään ketä äänestivät, ettei vaan kukaan suutu tai naura.

Valitettavasti kuulun itse tuohon porukkaan omalla nimelläni nykyään. Olin 8 kuukautta bannissa facebookissa viime vuonna jouduttuani jonkun syynääjän hampaisiin. Kirjoitin kuitenkin ihan asiallisesti. Joku kaiveli vuosia vanhoista kirjoituksistani irrallisia sanoja pois asiayhteydestä ja hankki niillä minulle bannia.
        Minulla on jotakin 300 kaveria facebookissa. Tunnen heidät henk koht melkein kaikki. Siinä porukassa on noin viisi ihmistä jotka uskaltavat puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Loppuja ei kiinnosta pätkääkään muu kuin jotkut seiskatasoiset juorut, kotieläimet ja oma ulkonäkö.

Oma äitini äänesti aikoinaan Stuppia, kun sillä oli äidin mielestä nätit hampaat. Juttelin eräälle naispuoleiselle kaverille politiikasta vaalien alla, jota ei politiikka kiinnosta mutta käy kuitenkin aina äänestämässä. Perustelin hyvin omat mielipiteeni hänelle ja sanoin hänelle että älä nyt ainakaan sitten demareita äänestä. Juteltiin tuossa sitten myöhemmin ja hän kertoi äänestäneensä demareita koska hänen äitinsä oli aikoinaan myös äänestänyt niitä ja kertoi heidän olevan köyhän asialla. Ovathan he. Köyhän kukkarolla nimittäin.

• Jonkun pääministeriksi tai edes juoksuhenkilöksi (juoksupoika -nimitys olisi kai tässä sukupuolisen tasa-arvoisuuden vastaista) valinta vain sillä perusteella, että on nainen, ei ole viisautta, vaan sortoa.

Ei tuo hallitus montaa viikkoa pystyssä pysy kumminkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe