Muita femmejä?

Anonyymi

Onko täällä muita femmejä? Oletko löytänyt tyttöystävän helposti? Kuulisin mielelläni muiltakin mietteitä. Onko teillä jotain ennakkoluuloja tai haaveita?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kuulu kohdeyleisöön, mutta olen utelias osapuoli.
      Tekevätkö femmet aloitteita treffeillepyytämisissä tai muuten aloitteita?
      Mitä se femmeys tarkoittaa nykypäivänä? :)
      Olen pihalla.

      • Anonyymi

        Kyllä mä ainakin teen aloitteita.. Mulle se tarkoittaa sitä että käytän paljon hameita/mekkoja ja meikkaan. Muuten haluan tasa-arvoisen suhteen. Siivoukset ja ruuan laitot puoliksi. Huonekalut voin koota.. Olen joskus avuton, sängyssä kiihkeä ;) On kyllä hyvä pointti että eri ihmisille femmeys voi tarkoittaa eri asioita.

        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin teen aloitteita.. Mulle se tarkoittaa sitä että käytän paljon hameita/mekkoja ja meikkaan. Muuten haluan tasa-arvoisen suhteen. Siivoukset ja ruuan laitot puoliksi. Huonekalut voin koota.. Olen joskus avuton, sängyssä kiihkeä ;) On kyllä hyvä pointti että eri ihmisille femmeys voi tarkoittaa eri asioita.

        T. Ap

        Itselleni femmeys tarkoittaa noiden ulkoisten seikkojen lisäksi juuri sitä, että tykkään siitä ns. perinteisen naisen roolista, eli hoidan kodin ja kaiken siihen liittyvän ja sängyssä olen alistuva. Vanhanaikaista ja umpimielistä jonkun mielestä, mutta meitä on erilaisia. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni femmeys tarkoittaa noiden ulkoisten seikkojen lisäksi juuri sitä, että tykkään siitä ns. perinteisen naisen roolista, eli hoidan kodin ja kaiken siihen liittyvän ja sängyssä olen alistuva. Vanhanaikaista ja umpimielistä jonkun mielestä, mutta meitä on erilaisia. :)

        Missä teihin voi törmätä? :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni femmeys tarkoittaa noiden ulkoisten seikkojen lisäksi juuri sitä, että tykkään siitä ns. perinteisen naisen roolista, eli hoidan kodin ja kaiken siihen liittyvän ja sängyssä olen alistuva. Vanhanaikaista ja umpimielistä jonkun mielestä, mutta meitä on erilaisia. :)

        Voiko femme näyttää niin heterolta ettei naiset kiinnostu? Mitäs tämä "kiinnostunut" tuumii? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko femme näyttää niin heterolta ettei naiset kiinnostu? Mitäs tämä "kiinnostunut" tuumii? :)

        Mulle myös yksi oma femme, kiitos! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko femme näyttää niin heterolta ettei naiset kiinnostu? Mitäs tämä "kiinnostunut" tuumii? :)

        "Heteronnäköisiä" naisia varmasti löytyy jotka eivät jää tutkaani. Välillä kahviloissa ja kaupoilla törmää kyllä sellaisiin, jotka hymyilevät niin säteilevästi että tulee kyllä tunne että samaa heimoa olemme. :) Nämä tilanteet menevät nopeasti ohi, mutta kyllä siinä ehtii noteerata toisen viehättävyyden.


    • Anonyymi

      Habitukseni on identtinen heteronaisen kanssa ja siksi minut kategorisoidaan femmeksi näissä piireissä. Pukeutuminen on yksi harvoista alueista meidän(kin) yhteiskunnassamme, jossa nainen on miestä vapaampi ja haluan tämän vapauden käyttää. Sitäpaitsi viihdyn paremmin femmevaatteissa. Habitus on toki muutakin kuin vaatteet, mutta en jaksa kirjoittaa siitä nyt enempää.

      Sukupuoliroolit ovat sosiaalisia konstruktioita, en ole niiden ystävä, enkä halua niitä toisintaa. En ole onnekseni kasvanut lapsuudessani koskaan perinteiseen naisen rooliin, joten se ei sinänsä merkitse minulle mitään. Olen ottanut omakseni naisen roolista sen, mikä persoonaani sopii. Tämäkin on yksinkertaistus, koska ympäristö väistämättä vaikuttaa jokaiseen, mutta en jaksa kirjoittaa kilometrin pitkää viestiä.

      Persoonallisuuden piirteet eivät ole itsessään feminiinisiä tai maskuliinisia. Persoonallisuus muodostuu osittain perinnöllisesti ja osittain ympäristön vaikutuksesta, eikä liity mitenkään sukupuoleen, ts. mitä tahansa persoonallisuuden piirrettä voidaan pitää feminiinisenä. Ihminen on monitahoinen otus, jokaisesta löytyy vaikka minkälaisia puolia ja ominaisuuksia, jos ne uskaltaa kohdata. Kaikenlaisilla rooleilla voi myös leikitellä mielenkiintonsa ja tilanteen mukaan.

      Ellei edellisestä käynyt ilmi, niin en ole kategorisoinnin ystävä ja olen tasa-arvon kannattaja parisuhteessa(kin). Vastaus kysymykseen, femmen habitus ei ole haitaksikaan ollut seuran saannissa.

      • Anonyymi

        Kiitos erittäin hyvästä kommentista. Tässä oli vaan paljon asiaa, mikä on ihan totta. Itse asiassa tätä juuri hain että vaikka habitus on mikä niin silti itseään voi ilmentää niin monella muullakin eri tavalla. Ja se on sallittua vaikkei aina mene stereotypioiden mukaan..

        - ap


      • Tämän olisin voinut itsekin kirjoittaa. Pukeutumistyyliltäni olen naiselliseksi miellettävä, mutta muutoin en nää perinteisen naisen roolin kolahtavan itseni kohdalla.


    • Anonyymi

      Jos mekkojen, meikin ja korkkareiden käyttäminen tekee lesbosta femmen, niin sitten olemme naisystäväni kanssa femmejä molemmat. Kummallakaan ei käsittääkseni ole ollut sanottavampaa ongelmaa löytää seuraa, mutta nyt on lopulta löytynyt se oikea, ihanin ja paras. Ennakkoluuloista en tiedä mitään.

    • Anonyymi

      Olen femme. Olen ulkoisesti naisellinen, mutta en kyllä meikkaa enkä laita hiuksiani. Kannatan tasa-arvoa, mutta jossakin asioissa pidän perinteisestä "naisen roolista".

      Olen huomannut, etten saa ikinä huomiota toisilta naisilta. En kyllä ole itsekään aloitteellinen. Olen aika ujo ja ehkä vähän vaikeasti lähestyttävä. En ole kovin hymyilevä tai avoin ja iloinen persoona. Luulen olevani aika tylsä ja tavallinen, vähän sellainen kiltti naapurintyttö. Tiedän, että muutama mies on ollut ihastunut minuun.

      • Anonyymi

        Hankalaa jos olet sekä passiivinen että vaikeasti lähestyttävä. Ainakin toista ominaisuutta kannattaisi pyrkiä muuttamaan.


    • Anonyymi

      Sie oot täyttä asiaa. Ehkä saat valtiolta eläkettä joskus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe