Minkälainen on Lutakko?

Anonyymi

Olen muuttamassa Jyväskylään Karstulassa, millainen paikka on Lutakko asua?
En haluaisi muuttaa köyhälistön sekaan, eikös Lutakossa asu varakkaat ihmiset?

12

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se on säykki sinun paikkasi usko pois lutakossa ei kelan piiriin kuuluville ole huokeita kämppiä..
      Ja loppupeleissä et ole muuttamassa yhtään minnekään niin kuin aina.

• Anonyymi

Palokka voisin myös muuttaa mutta kun siellä ei ole tarpeeksi suurta laituria mun jahdille, 17 metriä pitkä jahti tulisi mahtua ja syväyttäkin on enemmän kuin Terhi 410 veneessä, takakannen alla murisee kaksi 270 heppasta dieseliä. Lutakossa olisi satama lähellä, sieltä olisi kiva lähteä kesällä Päijänteellä kauniiden daamien loikoillessa mikrobikineissä yläkannella, aluksen tarjoilija kantaisi vilvoittavia juomia, juustoa ja viinirypäleitä, alukseen palkattu kippari navigoisi sinne minne käskisin ja minä pitäisin sairas saaneille ja välillä piipahtaisin daamin tai kahden kanssa keulakannen alla silkkilakanoissa, aitoa silkkiä Kiinasta, oven kahvat ja suihkujen hanat 24 karaatin kultaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palokka voisin myös muuttaa mutta kun siellä ei ole tarpeeksi suurta laituria mun jahdille, 17 metriä pitkä jahti tulisi mahtua ja syväyttäkin on enemmän kuin Terhi 410 veneessä, takakannen alla murisee kaksi 270 heppasta dieseliä. Lutakossa olisi satama lähellä, sieltä olisi kiva lähteä kesällä Päijänteellä kauniiden daamien loikoillessa mikrobikineissä yläkannella, aluksen tarjoilija kantaisi vilvoittavia juomia, juustoa ja viinirypäleitä, alukseen palkattu kippari navigoisi sinne minne käskisin ja minä pitäisin sairas saaneille ja välillä piipahtaisin daamin tai kahden kanssa keulakannen alla silkkilakanoissa, aitoa silkkiä Kiinasta, oven kahvat ja suihkujen hanat 24 karaatin kultaa.

Kuinka paljon on aluksesi syväys? Entä runkonopeus?
        Mielenkiinnolla odottelemme vastausta :)
        T. KeljoMan

• Anonyymi

Lutakko on loistava paikka sinulle. Tällä huojuvien tornien tasangolla asuu vaikuttavaa väkeä, mm. vapaana oleva muurari joka myös on kotoisin Karstulasta. Merenkulkijana osaat varmasti arvostaa Jyväsjärven ulapoita ja maisemia, mm. turvevoimala.

• Anonyymi

Kun näen turvevoimalan, se muistuttaa minua siitä että oma bisnes Karstulan takametsissä, soilla pyörii, rengit höylää kesäisin turvetta aumoihin hiki hatussa kun minä loikoilen naisten kanssa jahtini kannella.
        Tuleva lukaalini Lutakossa on vain lepäämistä varten kun ei jaksa enää ja lemmensalkoon voideltava hoitavaa tunnelia että kuumotus lakkaa ja taas on valmiina daamien pyörityksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun näen turvevoimalan, se muistuttaa minua siitä että oma bisnes Karstulan takametsissä, soilla pyörii, rengit höylää kesäisin turvetta aumoihin hiki hatussa kun minä loikoilen naisten kanssa jahtini kannella.
        Tuleva lukaalini Lutakossa on vain lepäämistä varten kun ei jaksa enää ja lemmensalkoon voideltava hoitavaa tunnelia että kuumotus lakkaa ja taas on valmiina daamien pyörityksen.

Karstulan takametsäläiset väännetään Jyväskylässä siltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä uneksia ja siihen se sitten jääkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karstulan takametsäläiset väännetään Jyväskylässä siltaan.

Karstulan takametsien Taunot on kuule paininut metsurina tukkien kanssa joten Jyväskylän riisitautiset on kevyttä tavaraa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karstulan takametsien Taunot on kuule paininut metsurina tukkien kanssa joten Jyväskylän riisitautiset on kevyttä tavaraa!

Kyllä minä ajattelin riisipuurot jouluaatto aamuna keittää silläaikaa siinä väännän jointin huuleen Jes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä ajattelin riisipuurot jouluaatto aamuna keittää silläaikaa siinä väännän jointin huuleen Jes

Etkö enää ajattele? Miksi lopetit ajattelemisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö enää ajattele? Miksi lopetit ajattelemisen?

Kaikki aivokapasiteetti menee sinun tölvimiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karstulan takametsien taunot voivat mieluummin voidella toistensa tunneleita Karstulassa. Pitäkää vaan omana tietonanne. Emme halua tietää tästä enempää.

-KeljoMan

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe