Loppu on lähellä

Anonyymi

Se kepun kuminaama-akka vie puolueensa kadotukseen, mutta se on kaikille meille hyvä asia.

39

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä se yhen sdp-hallituksen vielähiiiiii kaataa

    • Anonyymi

      Törkiää ihmisen haukkumista. Ja vielä naisesta kyse. Häpeä.

      • miten sitä häpiää?


      • robusta kirjoitti:

        miten sitä häpiää?

        naittais UM plli horjuvan


    • Anonyymi

      Se on ärsyttävä akka se ministeri Katri Kullimuna.

      • vae mimmosia on Isissin taistelijoitten, hmhmhm..


      • Anonyymi
        robusta kirjoitti:

        vae mimmosia on Isissin taistelijoitten, hmhmhm..

        Na killa sano lappalainen ku kuulee joutavia! Että vielä kul- munia ministeri. Häh?


      • robusta kirjoitti:

        vae mimmosia on Isissin taistelijoitten, hmhmhm..

        eee siitä tuu pakettia, niille ei parane viskellä huulta, neo nähnyt miten pää irtoo..


      • robusta kirjoitti:

        eee siitä tuu pakettia, niille ei parane viskellä huulta, neo nähnyt miten pää irtoo..

        mitä ne ovat statukseltaan, terroristiako, sitäkään ei ole määritelty?


      • robusta kirjoitti:

        mitä ne ovat statukseltaan, terroristiako, sitäkään ei ole määritelty?

        nehän ovat jo ongelma, entä kun ovat suomessa?


      • robusta kirjoitti:

        nehän ovat jo ongelma, entä kun ovat suomessa?

        saattaa koulun Rehtori erota kun ..


      • robusta kirjoitti:

        saattaa koulun Rehtori erota kun ..

        ei minun veroilla, maksakoon turvegrynnärit


      • robusta kirjoitti:

        ei minun veroilla, maksakoon turvegrynnärit

        eikosta se Haavisto #taka-oven kautta" korpia kulkien konsulikyydillä..


      • Anonyymi

        Pikkupili tuhkamuna siellä öyhöttää. Enempää ei älli piisaa. Oliko sulla vaikea lapsuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupili tuhkamuna siellä öyhöttää. Enempää ei älli piisaa. Oliko sulla vaikea lapsuus.

        Oli sillä. Ny sossu antanut sille kaljarahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupili tuhkamuna siellä öyhöttää. Enempää ei älli piisaa. Oliko sulla vaikea lapsuus.

        isätönkö sieltä huuteloo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli sillä. Ny sossu antanut sille kaljarahat

        hyvimpä tunnet rahasi lähteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupili tuhkamuna siellä öyhöttää. Enempää ei älli piisaa. Oliko sulla vaikea lapsuus.

        minun munalla on 180 vuotta veroja jo maksettu, miten aisanyli nussitulla isättömän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minun munalla on 180 vuotta veroja jo maksettu, miten aisanyli nussitulla isättömän?

        voisiko turvegrynnärit julkaista kuntaveronsa maksujen määrän, vuosittain, ranskalaisilla viivoilla.

        täh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minun munalla on 180 vuotta veroja jo maksettu, miten aisanyli nussitulla isättömän?

        munisassko järkesi on?

        kokemus puhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupili tuhkamuna siellä öyhöttää. Enempää ei älli piisaa. Oliko sulla vaikea lapsuus.

        gugulusnussimoksen poika siell huutelooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupili tuhkamuna siellä öyhöttää. Enempää ei älli piisaa. Oliko sulla vaikea lapsuus.

        semmonenko sull oel viimeyönä


        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli sillä. Ny sossu antanut sille kaljarahat

        minäpä PSläisenä teen rikosilmoituksen k-sossusta joka jakaa kalja-rahaa. leipäänkää riitä..

        hi hi


      • Anonyymi
        robusta kirjoitti:

        eikosta se Haavisto #taka-oven kautta" korpia kulkien konsulikyydillä..

        Kumpi on pahempi huulipunahallitus vai Terijoen hallitus jälkimmäinen halusi myös lennättää desantteja tekemään tuhoa siviiliväestön keskuudessa


    • Anonyymi

      Loppu hyvin, kaikki hyvin. Kepu on viimeistään kahden vaalikauden jälkeen marginaalipuolue.

      • Anonyymi

        merkille pantavaa, että ylpeä Kokoomus pyytää diiliä PS,ltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        merkille pantavaa, että ylpeä Kokoomus pyytää diiliä PS,ltä

        PSläisenä tunnen myötähäpeää, miten halvalla desantit 2 oli myymässä PS-takaovea, paikalliselle Turvegrynnärille, ymmärrän kyllä, ettei hiihtäjällä yläpää toimi, kuin jalat toimii, sitä en ymmärrä, ettei sananlasku kortti vie kortti tuo -kokemuksen hallitsijalla ollut halintaa isompaan jakoon, kiviperä isonkiven pöydän- ajoista ei kehitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PSläisenä tunnen myötähäpeää, miten halvalla desantit 2 oli myymässä PS-takaovea, paikalliselle Turvegrynnärille, ymmärrän kyllä, ettei hiihtäjällä yläpää toimi, kuin jalat toimii, sitä en ymmärrä, ettei sananlasku kortti vie kortti tuo -kokemuksen hallitsijalla ollut halintaa isompaan jakoon, kiviperä isonkiven pöydän- ajoista ei kehitystä.

        siksi julkaisin habitukseksi; tapaus Patasuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksi julkaisin habitukseksi; tapaus Patasuo.

        by einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        by einstein

        mitä tul3 sitten turve- bietujen pitkäaikaiseen häirintään työhöhöni ja perheeseeni, on siinä kysymys "Me´tosta ja "Maalittamisesta, motivaationa tehdä hlö, tässä tapauksessa allek. tyhjän puhujaksi, jonka myös bietu 2 todisti s-24, sanoen noin niemesi julki tuon "lipsautti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        by einstein

        by pakkomielteinen eurot metsästä pois ettei ne sinne märkäne hälläväliä nielujen puolittumisesta ja ojituksien vesistöjen paskottumisesta turve on saatanasta. Tapaus ilmastorahanpesijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä tul3 sitten turve- bietujen pitkäaikaiseen häirintään työhöhöni ja perheeseeni, on siinä kysymys "Me´tosta ja "Maalittamisesta, motivaationa tehdä hlö, tässä tapauksessa allek. tyhjän puhujaksi, jonka myös bietu 2 todisti s-24, sanoen noin niemesi julki tuon "lipsautti!

        Sehän ei tietenkään ole maalittamista kun itket pietujen perään jokaisessa avauksessa kirjoittaen edelleen uusia mustamaalaavia avauksia edellisistä entisten jatkoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ei tietenkään ole maalittamista kun itket pietujen perään jokaisessa avauksessa kirjoittaen edelleen uusia mustamaalaavia avauksia edellisistä entisten jatkoksi?

        mitä uusia?, entisiä, todistein!

        ja mitä se sinulle kuuluu?, haluatko mukaan Me´ton, a`500the jakoon, kiitos, vai oletko bietu itse? tai aisan kannattaja?
        pakko on disinformoituja kohtaani julkistaa, kun bietut on julkisesti kohtaani lallatelleet yli pitäjän rajojen, avustajinaan paikallinen hirviporukan johtaja ja "rembbe; 10 vuosia ovat kiitettävä ahkerasti Maalittaneet-ja disinformoineet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        by pakkomielteinen eurot metsästä pois ettei ne sinne märkäne hälläväliä nielujen puolittumisesta ja ojituksien vesistöjen paskottumisesta turve on saatanasta. Tapaus ilmastorahanpesijä

        ensinnähiisä, olet esittämistäsi asioista täysin tietimätön, luuletko, jos sinulla olisi metsää, että et jossain vaiheessa siitä rahaa ottaisi, vai nielujako kasvattaisit, ja "ojituksien vesistöjen paskottumisesta, hi, Patasuon ojitukset tukkisin heti jos valta ja rahaa olisi
        että temmotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensinnähiisä, olet esittämistäsi asioista täysin tietimätön, luuletko, jos sinulla olisi metsää, että et jossain vaiheessa siitä rahaa ottaisi, vai nielujako kasvattaisit, ja "ojituksien vesistöjen paskottumisesta, hi, Patasuon ojitukset tukkisin heti jos valta ja rahaa olisi
        että temmotta

        nämä 2 ylläolevaa on äitiinsä tulleita

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä uusia?, entisiä, todistein!

        ja mitä se sinulle kuuluu?, haluatko mukaan Me´ton, a`500the jakoon, kiitos, vai oletko bietu itse? tai aisan kannattaja?
        pakko on disinformoituja kohtaani julkistaa, kun bietut on julkisesti kohtaani lallatelleet yli pitäjän rajojen, avustajinaan paikallinen hirviporukan johtaja ja "rembbe; 10 vuosia ovat kiitettävä ahkerasti Maalittaneet-ja disinformoineet!

        Pistä - HULLU - laskua tulemaan ainoa asia minkä tuomari tekee on sinun pakkohoitoon ohjaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä - HULLU - laskua tulemaan ainoa asia minkä tuomari tekee on sinun pakkohoitoon ohjaaminen.

        niinkö pelkäät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinkö pelkäät

        Terveen merkki jos hulluja ymmärtää pelätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveen merkki jos hulluja ymmärtää pelätä.

        silläkö resetoit itsesi terveex


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe