Katso Toyotan hybridien suosion raju ja nopea nousu

Anonyymi

Tältä sivulta voit katsoa monta asiaa, jolle sinäet voi yhtään mitään, vaikka kuinka yrität. Et niin yhtään mitään. Muutos tulee dieselmiehen eteen. Se tulee erittäin rajuna.

http://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kayttovoimat

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei luettelossa ole mitään ihmeellistä. Kokonaistaloudellinen hybridi-Tojota on tekniikaltaan valovuosia ladattavia hybridiromuja edellä, ja siitä syystä omilla aivoillaan ajattelevat kansalaiset käyvätkin kaupasta hakemassa itselleen uusia hybridi-Tojotia. Hybridi-Tojotalla on sähköauton ajomukavuus kaupunkiajossa ja maantiellä polttomoottoriauton suuri toimintasöde. Tojota on osannut tulkita oikein ihmisten todelliset halut ja toiveet, ja siitähän tämä menestys pelkästään johtuu.

• Anonyymi

Halvan luokan tavarat myy aina eniten ja Suomi on lisäksi autoilun kehitysmaa ja poikkeus jossa Toyotan osuus on poikkeuksellinen.
        On se kiva juttu kun jotkut ovat kovin onnellisia ja kokevat hekuman hetkiä kun saavat hankittua kehnon kansanauton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halvan luokan tavarat myy aina eniten ja Suomi on lisäksi autoilun kehitysmaa ja poikkeus jossa Toyotan osuus on poikkeuksellinen.
        On se kiva juttu kun jotkut ovat kovin onnellisia ja kokevat hekuman hetkiä kun saavat hankittua kehnon kansanauton.

Kansanauton eli Volkswagenin. Hekuman hetkiä korjaamolla.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa aasialainen kansanauto, varsinkaan tuollaiset onnettomat hybridit??

• Anonyymi

Siis juurihan tuosta on luettavissa, että kiinnostaa. Kiinnostaa kaikkein eniten. Onko sulla tulkitsemisvaikeuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis juurihan tuosta on luettavissa, että kiinnostaa. Kiinnostaa kaikkein eniten. Onko sulla tulkitsemisvaikeuksia.

Näköjään noin joka kymmenes täällä niistä kiinnostunut. 9/10 kiinnostaa muu tekniikka.
        Jokainen taaplaa tyylillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään noin joka kymmenes täällä niistä kiinnostunut. 9/10 kiinnostaa muu tekniikka.
        Jokainen taaplaa tyylillään.

Suomessa on viimeisen puolen vuoden ajan myyty lähes kaksinkertainen määrä Toyotia verrattuna toisena Traficomin tilastossa olevaan merkkiin.

http://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2019

• Anonyymi

Melu on ainakin kasvanut suosiota enemmän.

• Anteeksi oksenteluni. En voi sille mitään kuten en surkealle elämällenikään.

• Anonyymi

Eipä tule kun diesel autoissa on pienemmät päästöt kuin hybrideissä.
      Valitettavaa , että olet päätynyt ostamaan väärän auton ja purat pahaa oloasi täällä. Jaxuhalit sinne.

• Anonyymi

Dieselautoissa ei ole pienemmät päästöt kuin hybridissä. Yhdenkään dieselin käyttömaksu vuodessa ei ole 130 euroa kuten hybrideissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dieselautoissa ei ole pienemmät päästöt kuin hybridissä. Yhdenkään dieselin käyttömaksu vuodessa ei ole 130 euroa kuten hybrideissä.

Missä hybridissä on 130,- kun minun takavetobensarohmu-Lexuksessakin se on 120,-?

• Anonyymi

Kokonaispäästöt pienenevätkin kun automäärä vähenee, jatkakaa vaan samaan malliin niin nokivasarat poistuu keskuudestamme.

• Anonyymi

Luuletko ettei minulla ole kahisevaa tuon listan muuttamiseen? Nyttenkin olen lisännyt hybridien myyntiä yhdellä ja se näkyy tuolla listalla. Eli olet tasan väärässä aloituksellasi!

• Anonyymi

Noiden hybrien, ladattavien hybridien ja sähköautojen rekisteröintien nousut ovat jo määrällisestikin jumalattoman suuria tuolla aloittajan linkin sivulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5420
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      223
      2787
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      41
      2405
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      43
      2141
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2076
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1727
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1480
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1330
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1292
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe