Kuinka saada rahaa?

Anonyymi

Olen siis 14 vuotias poika ja tarvitsisin rahaa ensi kevääseen mennessä. Minulla ei ole hirveästi myytävää tavaraa joten se ei onnistu, mutta miten voin saada rahaa?

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helposti

    • Oletko miettinyt jonkinlaisten töiden etsimistä? Sukulaisilta ja tuttavilta kannattaa kysyä ensin.

      Itsensä myyminen nuorena altistaa kaiken maailman mielenterveysongelmille.

      • Anonyymi

        Olen miettinyt. Sukulaisilta en kauheasti saa, kun suurin osa asuu kauempana. Olen myös miettinyt omaa leipomoa, kun tykkään leipoa paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt. Sukulaisilta en kauheasti saa, kun suurin osa asuu kauempana. Olen myös miettinyt omaa leipomoa, kun tykkään leipoa paljon.

        Tuo innostumisesi leipomiseen kuulostaa mahtavalta! Kyllä sillä voi rahaakin tienata, jos vaan sen homman osaat.

        Yksi vaihtoehto on myös puhelinmyynti, jotkut niistä paikoista palkkaavat nuoriakin, mutta se on kyllä rankkaa hommaa.

        Yksi vaihtoehto olisi tietysti viedä vaikka "reipas nuori tarvitsee töitä" - tyylisiä lappuja kauppojen tms. ilmoitustauluille.


    • Anonyymi

      Jaa mainoksia ja lehtiä. Etsi netistä tietoa siitä. Onhan se rankkaa mutta saa noin neljästä jakokerrasta kuukaudessa noin 50e

    • Anonyymi

      Eipä paljoo 14v jonneille ole töitä, että ei voi mittää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe