En halua nähdä miehen lapsia

Anonyymi

On kurjaa leikkiä äitipuolta kun ei tahdo. Miehen halusin mutten hänen menneisyyttään. Ex vaimokin kummittelee ja käskyttää ja vaatii ja kasvattaa lapsiaan väärin, jotka tekee mitä sattuu ja ärsyttää.
Olisi kiva olla vaan miehen kanssa mutta hän menee niin usein lastensa kanssa että sekin ärsyttää. Olen usein yksin josta olen miehelle sanonu että minäkin olen olemassa.
Haluan viettää joulu van miehen kanssa mutta sanoi menevätns lasten luokse. Outoa ettei ota mua mukaan, voisin mennä heidän kotiin mutta en halua heitä meille, koska ruokaa ja siivousta riittäisi.
Onneksi on oma ausnto jonne saan mennä kaaosta karkuun. Pitäs tehdä suunnitelm jossa mies olisi kerran 2 kk lasten kanssa ja loput mun kanssa, sillon seukattaisiin mutta nyt tuntuu että minä en ole mitään. Se ei käy, lapset pilaa meidän elämän.

14

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hae vapaa mies sillä se roikkuu perheessään kiinni niin että mitä sellaisella oikein teet rippusia kerjäämässä.

    • Anonyymi

      Kaikkiovat halunneet vain miehen, ei riippakiviä, niitä lapisia. Kyllä parisuhteessa voi elää ilman kenenkään kakaroita. Ne vaan tulee ylimääräisenä ja siihen on vaan sopeuduttava että tulee itsestä äiti toiseten lapsille.
      Exä huutaa ja kakarat huutaa ja ole siinä sitten äiti miehenlapsille.
      Jos komennat olet paha jos et ole paikalla olet paha jos et tee mitän olet paha ja ja jos teet olet paha. Mikään ei ole oikein.
      Karskisti vaan asian päälle ja pomottamaan ja kasvattamaan, ei ole exien aia alkaa neuvomaan miten lasten kanssa ollaan kyllä se neuvonta alkaa äitipuolesta, joka on se pomo koko suvulle.
      Jos lapset ei tee kuin sanotaan ei ole pakko tulla. Itse en tee mitään lasten eteen mutta vaadin sitä että lapset tottelee ja palvelevat minua ja meitä. Ei missään asuta hotellissa vaan jokaiselle kuuluu kotityöt ja aikuisten totteleminen.
      Olen tiukka äitinä ja äitipuolena joten meillä tomintaan niinkjuin sanon, siitä se oppiminen alkaa ja kun lähtee omiin elämiin, niin osaavat kaiken. Meillä miehen lapset ei osaa edes syödä itse eikä tietää onko likaset vatteet ja miten ollaan meillä, kaikki pitää opettaa. Nyt ovat yli 12 v ja aivan avuttomia. Ihmettelen miksi eivät osaa mitään kun mun alle kouluikäisetkin osaavat asioita paremmin. Miesten lapset yleensä ovat laiskempia ja avuttomia, kun taas nainen tuo lapsensa uuteen perheeseen niin osavat kaiken. Niinkuin mun.

      • Anonyymi

        No jos on tuollainen ruma, hyödytön ja tyhmä, on pakko kelvata ihminen, jolla on jo lapset tehty elämänsä suuren rakkauden kanssa. Joskus vain käy niin, että rakkaus ei kannakaan lapsiperhearjessa ja ero otetaan ehkä liian kevein perustein. Ihminenhän menee erossa piloille, niin että usein päätyy ensin laastarisuhteeseen jonkun avaaja kaltaisen kanssa. Uskon että jokainen vielä löytää oikean toisen suuren rakkauden tai mistä tietää, jos palaakin vanha suuren rakkauden luo? Etenkin joulun aikaan voi vanha suola janottaa, kun alkaa kaipaamaan entisiä joulujaan ja lapsiaan.


      • Anonyymi

        Juopuneen horinaa, ei sulla ole lapsia, eikä miestä.


    • Anonyymi

      Minusta tuli äitipuoli pakolla. Sain sellasen miehen jonka olen aina halunnut. Hänellä on neljä kersaa kahden aukon kanssa. Olen nljälle siis äitipuoli ja kasvatan ja komennanmieleni mukaan,m ies sanoi että kerrankin on äiti joka välittää hänen lapsistaan.
      Lapset kiukkuaa mutta olen sanonut että minä olen heille äiti joten käyttäytykää sen mukaan,En halunnut toisten lapisa mutta pakko oli ottaa kun sain miehenkin. Lapset eivät oikein tajuu että olen heidän äiti täällä ollessaan, on kiva pomottaa, tykkään olla pomo, vaikken toistenlapsista tykkää se auttaaa mua komentamaan kun ei ole tunteita t´heitä kohtaa.
      En voi jättääheitä pulaan joten pakko olla äitipuoli. JOs nyt lähtisin lapset taantuisivat eikä pärjäisi ilma mua. On vaan jaksettava, en suosittele, jos lydätte lapsttoman miehen ottakaa se, ei ole kovin pivaa pyörittää huushollia äitipuolena. Eivät edes osaa sanoa äidiksi, vaikka kuin opetan ja käsken. Siitä se kaikki alkaisi kun sanoisivat äidiksi, olisi kivaa olla äiti mutta en tiiä.

      • Anonyymi

        Joo, olen löytänyt lapsettoman miehen, mutta minä olenkin sekä kaunis että viisas, sellaisten ihmisten ei tarvitse ottaa miestä kierrätyksestä, vaan voi kuoria kermat päältä. Osaan myös kirjoittaa ja lapsemmekin ovat viisaita ja suosittuja koska ovat niin kauniita. Sääli, ettei sinulla ollut niin hyvä onni, että olisit löytänyt fiksun miehen, joka ei olisi siittänyt lapsia joka muijalle.


      • Anonyymi

        Humalainen lukihäirikkö


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä, kyllä minä otan mieheni lapset suojiini, syyttömiä ovat syntymäänsä. Nyt kävi vielä niin että mies kuoli, jäin siis yksin mieheni lasten huoltajaksi. Heidän äiti kykenemätön huoltajuuteen. Näillä mennään.

      • Anonyymi

        Heheee... kiva tuo sun haave saada sääliä ja hyväksyntää!!!! Hihiii, aika läpinäkyvää. Olet yksinäinen ja ilman miestä ja haaveleit perheestä ja nyt sepustat satuja paikataksesi onnettoman olemisesi. Voi voi sua... olet katellut liikaa elokuvia joihin haluat samaistua. Sairasta, hae apua.


      • Anonyymi

        Juuh, ei kenenkään lapset jää ventovieraille, jos isä kuolee ja äiti on elossa!!! Se on äiti jolle lapset jää ja jos ei äiti niin oma suku, ei isän naiset lapsia saa.... hehheeee..... v oi sua säälin kerjääjää. Tai se on sijoitus sitten, mutta ei isän naikkosella ole mitään etuoikeutta pitää miesystävänsä lapsia. Jopas jutun kehitit... epätoivoisesti keräät...


      • Anonyymi

        Miekin otin viiden eri miehen lapset siivilleni kun ne jätti lapset mun hoiviin eikä niiden äiti kyennyt elättää, niin mulla kauhee lapsikatras tässä...olivat syyttömiä isiensä ja äitiensä juttuihin ja onneksi minä tulin ja pelastin lapset, ovat tosi onnekkaita. Kukaan muu ei kyennyt heitä hoivaamaan joten mun oli pakko ottaa ne itelleni. Näillä meilläkin mennään, olen todella upee ihminen kun hoidan toisten lapsia, onko näitä nyt noin viisitoista... ajatteles olen todella hieno ihminen kun otin heidät omikseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miekin otin viiden eri miehen lapset siivilleni kun ne jätti lapset mun hoiviin eikä niiden äiti kyennyt elättää, niin mulla kauhee lapsikatras tässä...olivat syyttömiä isiensä ja äitiensä juttuihin ja onneksi minä tulin ja pelastin lapset, ovat tosi onnekkaita. Kukaan muu ei kyennyt heitä hoivaamaan joten mun oli pakko ottaa ne itelleni. Näillä meilläkin mennään, olen todella upee ihminen kun hoidan toisten lapsia, onko näitä nyt noin viisitoista... ajatteles olen todella hieno ihminen kun otin heidät omikseni.

        Buhahaa, paitsi, että ne lapset oli kissanpentuja, tuskin niitäkään osaat hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miekin otin viiden eri miehen lapset siivilleni kun ne jätti lapset mun hoiviin eikä niiden äiti kyennyt elättää, niin mulla kauhee lapsikatras tässä...olivat syyttömiä isiensä ja äitiensä juttuihin ja onneksi minä tulin ja pelastin lapset, ovat tosi onnekkaita. Kukaan muu ei kyennyt heitä hoivaamaan joten mun oli pakko ottaa ne itelleni. Näillä meilläkin mennään, olen todella upee ihminen kun hoidan toisten lapsia, onko näitä nyt noin viisitoista... ajatteles olen todella hieno ihminen kun otin heidät omikseni.

        Jaa sinäkin olet perhepäivähoitaja


    • Anonyymi

      Vaihda leikkiä kotileikeistä, vaikka työleikkeihin esim kauppaleikkiin, tai mene sinne peräkamariin leikkimään vaikka lääkärileikkiä ittes kanssa, niin saat hyvän mielen. Katso kuitenkin että olet yksin kotona ja äitis on työssä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe