Pääsiäispupu

DionysosJX

Pääsiäispäivä. Yhteinen lenkki kevätauringossa, yhteinen kiusoitteleva suihku ja sen jälkeen kokkailin rakkaalleni herkullisen aterian. Jopa tiskasin. Hän lupasi puolestaan hoitaa iltapalan ja tarjoilun, kuulosti lupaavalta...

Istun farkuissa ja flanelipaidassa tv:tä katsellen kun neitoni katoaa makuuhuoneeseen. Ja jonkin ajan kuluttua sieltä ilmestyykin pääsiäistipu! Saaden minut hymyilemään ja mykistymään. Pehmeät hiukset on vedetty taakse keltaisilla pupun korvilla, mistä ne valuvat vapaina alas. Yllä mustakeltainen toppi ja paljaan navan alta alkoi mustakeltainen minihame lantiota hyväillen, pepun kohdalla keltainen ja pörröinen pallo kuin häntänä. Puoleen väliin reisiä ulottuvat kirkkaan keltaiset sukat joita piti yllä sukkanauhaliivit.
Voisiko olla seksikkäänpää kuin seksikkäästi pukeutunut hassutteleva nainen...

Katselen kuinka pupu kiertelee huonetta, kynttilöitä sytytellen ja valoja sammutellen. Kumartuessa asettamaan levyn dvd-asemaan, näen vilahduksen vaaleanpunaisista pikkuhousuista ja vaaleista pyöreistä pakaroista. Tunnen kihelmöintiä nivusissani.
Sitten seksikäs tipu kumartuu ylleni hyvälle tuoksuen.
-nyt katsot elokuvaa sillä välin kun valmistan jotakin pientä illaksi. Pehmeät huulet hipaisevat omiani, mutta hän livahtaa pois ennekuin ehdin tarttua häneen.
Alan ihmettelemään elokuvaa ja pupu ilmestyy jälleen luokseni tarjotinta kantaen. Tarjottimella huurteinen pullo olutta sekä tuoppi. Ihailen sukkien verhoamia reisiä ja kuulen kuinka kylmä olut vaahtoaan tuoppiin.
-Herra on hyvä. Tuoppi ojennetaan käteeni ja pullo lasketaan pöydälle. Jälleen katseeni seuraa lantion keinahtelua tipun hävitessä keittiöön.

Katselen elokuvaa mikä paljastuu erotiikaksi. Kauniita maisemia ja linnoja, kainoja palvelusneitojä ja pöyhkeitä linnanherroja. Välillä pupu ilmestyy viereeni kaatamaan olutta lasiin, huulien hipaistessa poskeani, käden puristaessa hellästi nivusiani. Mutta koskea hän ei anna, vaikka käteni malttamattomana haluaisivat päästä hyväilemään sukan verhoamaa reittä ylös. Tai hyväilemään pyöreää pakaraa, tai edes suutelemaan kunnolla. Kiusoitellen hän vetäytyy aina pois. Housujeni etumuksen ja tuskaisen paineen nivusissani kasvaessa yhä enemmän ja enemmän.
Kun julman ja komean näköinen linnanherra vihkii kaunista palveluneitoa syntisten nautintojen saloihin linnan kellarissa, kiduttaen ja kiusaten kaunotarta sokeaan hekumaan, tunnen suurta myötätuntoa tuota avutonta palvelusneitoa kohtaan. Olemme kohtalotovereita, meille on langennut sama osa julmassa maailmassa, meitä kiusataan ja kidutetaan. Minun julma ja kaunis kiduttajani katselee kauniisti ja viattomasti hymyillen keittiön ovelta kun kiemurtelen sohvalla, etsien parempaa asentoa halusta kipeille elimilleni...

Melkein voihkaisen kun pehmeät mutta kiinteät pakarat painautuvat syliini kauniin pääsiäistipun istuessa syliini.
-Mitäs tuhmuuksia täällä katsellaan? Ei noin saisi kiduttaa... Hän sanoo ja tunnen kevyen keinunnan sylissäni.
Saan hyväillä lantiota ja nauttia hiusten tuoksusta. Sylini on täynnä lämmintä ja pehmeää vartaloa. Tipu sylissäni kääntyy ja pääsen jopa suutelemaan pitempään. Mansikan makuiset huulet ja kiusoitteleva kieli vaihtuvat kuitenkin pian kylmään tuoppiin, jonka tuo kaunotar työntää huulilleni.
Sitten kiduttajani riistää tuopin armottomasti kuivilta huuliltani ja häviää keittöön, palaten pian kädessään pullo viiniä ja pikarit. Sitten pöydälle ilmestyy kaksi kulhoa.
Armollisesti hän antaa minun hyväillä pakaraa hameeen alla, hänen kaataessa viiniä pikareihin. "Ehkä minulla on toivoa, ehkä pääsen vielä pitemmällekin tänä iltana", ajattelen toiveikkaana pepun keinuessa kättäni vasten.

Tv-ruudulla soihdut lepattavat linnan kellarin kiviseinillä, meidän jännittäessä kynttilöiden valossa mitä komea linnaherra seuraavaksi keksii jo ties monennelle kauniille uhrilleen. Palvelusneidon ottaessa linnanherran kalun suuhunsa, minun tipuni nuolee sormestani nougatvaahtoa. Ottaa sormeni suuhunsa, huulien liukuessa sormeani pitkin suljetuin silmin. Linnaherran vetäytyessä hakemaan lisää energiaa suuresta kypsästä siankoivesta, minun huulilleni työnnetään nougatvaahdon peittämä mansikka sekä päälle kulaus makeaa Marsala-viiniä.
-Täälläkö sinä piilottelet minun pääsiäismunaani? Kuiskataan korvaani ja käsi availee farkkujani.
Huokaisen silmät sulkien kun lempeä käsi kietoutuu himosta kipeän, kovan kaluni ympärille.
-Aioitko piilotella tätä ensi pääsiäiseen..? Lämmin hengitys hyväilee korvaani, sormien liukessa kaluni vartta pitkin.
-Tahtoo maistaa pääsiäismunaa. Tipuni kuiskaa ja laskeutuu alemmas.

Ihailen kuinka keltaiset pupunkorvat ja silkkiset hiukset liikkuvat sylissäni. Lämmin, kostea pehmeys ympäröi kaluni, hyväillen ja kiusaten.
Kanis tipuni nousee yläs ja nostaa hitaasti lyhyttä hamettaan, paljastean vaaleanpunaiset pikkupöksyt joiden etumuksessa lukee "Cutie pie". Tartun ohuihin naruihin ja vedän pikkypöksyt alas. Se todellakin näyttää söpöltä, ajattelen ja kumarrun maistamaan.
Tartun ihanaa tipuani lantiosta ja käännän hänet ympäri, nojaamaan pöytään. Hitaasti nautiskellen nostan hametta ylös vyötärölle, paljastean sentti sentiltä seksikkään takamuksen. TV:ssä linnanherra tunkeutuu neitoon takaapäin ja niin minäkin omaan neitooni. Elokuvan ja minun neitoni voihkivat kuorossa kun painaudumme linnaherran kanssa samaan tahtiin neitojemme ihanan pehmeitä pakaroita vasten...

Tipuni makaa sohvalla toppi avattuna ja lyhyt hame vyötäröllä. Hyväilen sukkien verhoamia sääriä sekä lämmintä ihoa niiden yläpuolella. Herkuttelen nougatvaahtoa paljailta rinnoilta, mansikoita täyteläisten huulien välistä, sormeni hyväillessä cutie pie:tä... tipun kiemurrellessa kiihottavan näköisenä sohvalla, hiukset valtoimenaan. Välillä huulemme kohtaavat hitaasti tuunustellen, välillä intohimoisesti toisiin liimautuen, välillä kiusoitelen keskenään.
Kunnes kuumat vartalomme kietoutuvat toisiinsa ja painimme välillä sohvalla ja välillä lattialla, sekä jossakin niiden välimaastossa. Herkutellen, voihkien ja huokaillen. Toisiimme kietoutuen, toisiamme janoten...

5

4499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesmonen

mahtava tarina! hauska ja kiihottava. ´´välillä painimme sohvalla ja välillä lattialla´´...
      hehheh jatka samaan malliin

• HannaPupu

Kiitos vinkistä. Täytyy virittää tuollainen ansa kullalleni pääsiäisenä! :D Tulee kivaa :p

• mutta

Oliko kyseessä pupu vai tipu vai näiden risteytys?

• Nimimerkki

Rakkaalla (ei aina lapsella) on monta nimeä!

• Rock

Lääkettä kipeille munille! :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe