Helsinki Vantaan ruokalapalvelut

Anonyymi

Muistelen nähneeni lähtöaulassa (en muista porttia) ravintolan jossa tarjoillaan buffetaamiaista. Selasin aseman palvelujen kartan mutta en löytänyt kyseistä ravintolaa. Se taisi olla joku burger. Vieläkö lienee toiminnassa? Samalla kysyn onko lähtöaulan tiloissa lounasravintolaa. Tiedän Cesarin mutta jos ei lentojen välissä ehdi sinne koska joutuisi uuteen turvatarkastukseen, olisi hyvä jos saman tyyppisen ruokailun voisi järjestää lähtöaulan tiloissa. Kiittäen jo etukäteen tiedoista

14

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      O'learyssä on myös buffa-aamiainen. Samaa ravintolaketjua kuin Cesar's. Itselle kerta tuolla riitti, todella surkea ja hidas palvelu lentokenttäravintolaksi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juuri tuota listaa katsoin. Buffet aamupala taisi olla Burger Kingissä. Liekö edelleen. Maakuntakentältä aamulla lähtevänä joudun heräämään jo klo 3 ja jatkot Helsingistä vajaan kahden tunnin odotuksella klo 8 joten olisi hyvä saada kunnon sapuskat. Loungeen ei noin lyhyen ajan vuoksi viitsi mennä. Mikä lienee vielä hinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota listaa katsoin. Buffet aamupala taisi olla Burger Kingissä. Liekö edelleen. Maakuntakentältä aamulla lähtevänä joudun heräämään jo klo 3 ja jatkot Helsingistä vajaan kahden tunnin odotuksella klo 8 joten olisi hyvä saada kunnon sapuskat. Loungeen ei noin lyhyen ajan vuoksi viitsi mennä. Mikä lienee vielä hinta?

        Niinkuin aiemmin sanoin, buffa on O'learyssä, ei Burger Kingissä. Toki ne sijaitsevat vierekkäin, eli joku voi luulla olevansa Burger Kingissä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota listaa katsoin. Buffet aamupala taisi olla Burger Kingissä. Liekö edelleen. Maakuntakentältä aamulla lähtevänä joudun heräämään jo klo 3 ja jatkot Helsingistä vajaan kahden tunnin odotuksella klo 8 joten olisi hyvä saada kunnon sapuskat. Loungeen ei noin lyhyen ajan vuoksi viitsi mennä. Mikä lienee vielä hinta?

        Aspire lounge lienee jotain 38€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota listaa katsoin. Buffet aamupala taisi olla Burger Kingissä. Liekö edelleen. Maakuntakentältä aamulla lähtevänä joudun heräämään jo klo 3 ja jatkot Helsingistä vajaan kahden tunnin odotuksella klo 8 joten olisi hyvä saada kunnon sapuskat. Loungeen ei noin lyhyen ajan vuoksi viitsi mennä. Mikä lienee vielä hinta?

        Et viitsi mennä loungeen kun on "vain" vajaan kahden tunnin odotus? Itse menen kyllä vaikka olisi alle puolen tunnin odotus. Miks ihmeessä siellä pitäis olla tuntitolkulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et viitsi mennä loungeen kun on "vain" vajaan kahden tunnin odotus? Itse menen kyllä vaikka olisi alle puolen tunnin odotus. Miks ihmeessä siellä pitäis olla tuntitolkulla?

        Miksi mennä loungeen lyhyeksi aikaa jos se kustantaa 38 euroa. Jos koneenvaihto HEL alle 2 tuntia, loungessa olemiseen jää aikaa noin tunti, riippuen saapuvan ja lähtevän lennon portista. Kylhän 38 eurolla saa jo syödäkseen ja muutaman juomankin ilman loungea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin aiemmin sanoin, buffa on O'learyssä, ei Burger Kingissä. Toki ne sijaitsevat vierekkäin, eli joku voi luulla olevansa Burger Kingissä siellä.

        Olen aloittaja. Reissu tehty. Koska nyt en ollut kumpaankaan suuntaan menossa aamupalan aikaan ja tarvitsin kevyen ja nopeasti toimitettavan välipalan, käytin Burger Kingin palveluja. Olin joskus katsonut Burgerin ja O´learyn samaksi putiikiksi mutta nyt tiedän eron kuten kerroit. Mitä tuo nimi O´leary mahtanee kuvastaa?


    • Anonyymi

      Fly Inn tarjoaa tasokkaan buffet aamiaisen. Ravintola sijaitsee portin 27 yläpuolella.

      • Anonyymi

        Tarjoaako edelleen? Nyt näyttäisi aukeavan klo 11.


    • Anonyymi

      Seison korjattuna. En ole elokuun jälkeen käyny, sitä ennen useaan otteeseen kun sinne pääsy oli priority passilla.

      • Anonyymi

        Joo, aamulla se oli paljon parempi kuin Aspire. Siksi ihmettelin tuota aukeamisaikaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        tämä on siis se, jonka aloittaja tiesi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe