Puoli miljoonaa eläkeläistä kituuttaa köyhyysrajan alapuolella, työkyvyttömyyseläkkeellä tulotaso on vielä heikompi, sillä ei Thaimaahan matkusteta se on varmaa.
YLE uutisoi
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuodaan 100.000 thaityttöä aktivoimaan näitä "kyvyttömiä" , Suomi nousuun !
- Anonyymi
Tosin työkyvyttömyyseläke olisi paljon suurempi kuin työeläke, katoin eläkelaskurista.
Jäisin heti työkyvyttömyyseläkkeelle jos saisin, ihan hyvin tulisin sillä toimeen.- Anonyymi
No no, älähän nyt. Kyllä bumba tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no, älähän nyt. Kyllä bumba tietää.
Positiivisuuden perikuvako se siinä kerjää positiivisuutta 24/7 ... ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei palstapäivystäjä, miten nukutti..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numba todisti olevansa positiivinen hahmo. 200 tuhannen resupetterikirjoituksen joukosta löytyi positiivinen tarina. Kertoi tykänneensä apinatemppelistä ja paiskasi siitä matkakertomuksenkin: "Noh. Apinatemppeli on apinatemppeli"
Kuka enää epäilee hänen positiivista elämänasennettaan?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numba todisti olevansa positiivinen hahmo. 200 tuhannen resupetterikirjoituksen joukosta löytyi positiivinen tarina. Kertoi tykänneensä apinatemppelistä ja paiskasi siitä matkakertomuksenkin: "Noh. Apinatemppeli on apinatemppeli"
Kuka enää epäilee hänen positiivista elämänasennettaan??Resupetteri kelavetoinen pattayankävijä olisi hauska tavata, se on silkka mahdottomuus, mutta palstamatkailu on kuitenkin mahdollista, kun olisit pattayalla, jep olen kirjoittanut nyt jo 120% enemmän thaimaasta kuin sinä kuunaan, reppana.
Sitä paitsi minulla on hyvin positiivinen elämänasenne, se onkin helppo täällä missä aurinko nousee joka aamu klo kuuden maissa ja laskee siitä melkotarkkaan 12 tunnin kuluttua, osta poju kirkasvalolamppu, niin muutut sinäkin positiiviseksi, mutta älä osamaksulla...
Ja toisiaan avaus on minun käsiallaani, joskaan ylen uutinen taas ei ole, jos osaat lukea sinun pitäisi ymmärttää että et tule koskaan viettämään eläkepäiviäsi muualla kuin siinä laitoksessa missä nykyään vaikutat, mutta tosiaan niin rakasta palsta matkailua voit harrastaa mielinmäärin lopun elämääsi, niin voin tosin minäkin omalta uima-altaalta, nyt ei viitsi uida on vähän viileää. - Anonyymi
Niin se tuppaa olemaan jos ei ole kertynyt työhistoriaa, valtaosa suomen kansasta nauttii kelan takuueläkettä, tosin eläkeläisiä on puolitoista miljoonaa, köyhyysrajan alapuolella eläviä heitä 1/3, usean palstalla vaikuttavan tulevaisuus, sinänä tämä on oikea häpeä pikku Suomessa, toisin kuin Miikan kohtelu ei ollut, jos olisin saanut samat korotukset eläkkeeseen kuin palkkatuloon, eikä tuota naurettavaa taitettua indeksiä joka on sovittu väliaikaiseksi mutta ollut jos vuosi kausia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri kelavetoinen pattayankävijä olisi hauska tavata, se on silkka mahdottomuus, mutta palstamatkailu on kuitenkin mahdollista, kun olisit pattayalla, jep olen kirjoittanut nyt jo 120% enemmän thaimaasta kuin sinä kuunaan, reppana.
Sitä paitsi minulla on hyvin positiivinen elämänasenne, se onkin helppo täällä missä aurinko nousee joka aamu klo kuuden maissa ja laskee siitä melkotarkkaan 12 tunnin kuluttua, osta poju kirkasvalolamppu, niin muutut sinäkin positiiviseksi, mutta älä osamaksulla...
Ja toisiaan avaus on minun käsiallaani, joskaan ylen uutinen taas ei ole, jos osaat lukea sinun pitäisi ymmärttää että et tule koskaan viettämään eläkepäiviäsi muualla kuin siinä laitoksessa missä nykyään vaikutat, mutta tosiaan niin rakasta palsta matkailua voit harrastaa mielinmäärin lopun elämääsi, niin voin tosin minäkin omalta uima-altaalta, nyt ei viitsi uida on vähän viileää.Sinun "thaimaan kirjoituksesi" koskee ainoastaan kelaa, vakuutuksia, vanhaa tietoa viisumeista, kelan lomakkeita, resuperseitä, reppanoita... niin ja se apinatemppeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri kelavetoinen pattayankävijä olisi hauska tavata, se on silkka mahdottomuus, mutta palstamatkailu on kuitenkin mahdollista, kun olisit pattayalla, jep olen kirjoittanut nyt jo 120% enemmän thaimaasta kuin sinä kuunaan, reppana.
Ja toisiaan avaus on minun käsiallaani, joskaan ylen uutinen taas ei ole, jos osaat lukea sinun pitäisi ymmärttää että et tule koskaan viettämään eläkepäiviäsi muualla kuin siinä laitoksessa missä nykyään vaikutat, mutta tosiaan niin rakasta palsta matkailua voit harrastaa mielinmäärin lopun elämääsi, niin voin tosin minäkin omalta uima-altaalta, nyt ei viitsi uida on vähän viileää.Pattayan sortuminen mereen on suurin fantasiasi. Olet ikionnellinen kun suomalaismies kuolee maksakirroosiin eikä päästetä lentokoneeseen. Puhut täytää sontaa Pattayan saasteista, rannoista, rotista, lavataksien saasteista. Välillä olet tosi innoissaan jos on uutinen joka kertoo turistien vähentyneen. Olet myös innoissaan ruuhkista koska ruuhkat tietää ongelmia.
Onnettomuudet ovat sairauksien lisäksi lempiaiheitasi. Pattayalla tapahtuvat onnettomuudet ovat mielestäsi kaikkein parasta ikinä. Riittää että sadan kilometrin päässä tapahtuu niin kerrot sen tapahtuneen Pattayalla.
Rayongissa ammuttiin poliisi. Sinä kerroit että se tapahtui Pattayalla ja Pattayan takia.
Oli paha auto-onnettomuus lähellä Bangkokia. Sinä kerroit että "niin ne olivat matkalla Pattayalle". Käännät jokaikisen asian negatiiviseksi mikä liittyy Pattayaan ja Thaimaahan ja etsit uutisista ja juorulehdistöstä seiskalehtimäisiä "kohupaljastuksia" joilla ei ole mitään tekemistä turismin tai kokonaisuuden kannalta. Logiikkasi on yksinkertaisesti niin surkeaa ettei sellaista ole kukaan ennen nähnyt ja tämä pattajavihasi on maanista. Puhdasta mielisairautta.
Terve sielu terveessä ruumiissa sanonta pitää paikkansa. Sinulla on sairas, musta sielu sairaassa ruumiissa. Olen Pattayalla helmikuun puoliväliin saakka. Voit tulla tapaamaan milloin haluat. Sitten lähden käymään Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayan sortuminen mereen on suurin fantasiasi. Olet ikionnellinen kun suomalaismies kuolee maksakirroosiin eikä päästetä lentokoneeseen. Puhut täytää sontaa Pattayan saasteista, rannoista, rotista, lavataksien saasteista. Välillä olet tosi innoissaan jos on uutinen joka kertoo turistien vähentyneen. Olet myös innoissaan ruuhkista koska ruuhkat tietää ongelmia.
Onnettomuudet ovat sairauksien lisäksi lempiaiheitasi. Pattayalla tapahtuvat onnettomuudet ovat mielestäsi kaikkein parasta ikinä. Riittää että sadan kilometrin päässä tapahtuu niin kerrot sen tapahtuneen Pattayalla.
Rayongissa ammuttiin poliisi. Sinä kerroit että se tapahtui Pattayalla ja Pattayan takia.
Oli paha auto-onnettomuus lähellä Bangkokia. Sinä kerroit että "niin ne olivat matkalla Pattayalle". Käännät jokaikisen asian negatiiviseksi mikä liittyy Pattayaan ja Thaimaahan ja etsit uutisista ja juorulehdistöstä seiskalehtimäisiä "kohupaljastuksia" joilla ei ole mitään tekemistä turismin tai kokonaisuuden kannalta. Logiikkasi on yksinkertaisesti niin surkeaa ettei sellaista ole kukaan ennen nähnyt ja tämä pattajavihasi on maanista. Puhdasta mielisairautta.
Terve sielu terveessä ruumiissa sanonta pitää paikkansa. Sinulla on sairas, musta sielu sairaassa ruumiissa. Olen Pattayalla helmikuun puoliväliin saakka. Voit tulla tapaamaan milloin haluat. Sitten lähden käymään Suomessa.Terve ruumis = Pattayan rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayan sortuminen mereen on suurin fantasiasi. Olet ikionnellinen kun suomalaismies kuolee maksakirroosiin eikä päästetä lentokoneeseen. Puhut täytää sontaa Pattayan saasteista, rannoista, rotista, lavataksien saasteista. Välillä olet tosi innoissaan jos on uutinen joka kertoo turistien vähentyneen. Olet myös innoissaan ruuhkista koska ruuhkat tietää ongelmia.
Terve sielu terveessä ruumiissa sanonta pitää paikkansa. Sinulla on sairas, musta sielu sairaassa ruumiissa. Olen Pattayalla helmikuun puoliväliin saakka. Voit tulla tapaamaan milloin haluat. Sitten lähden käymään Suomessa.Kenet voi tavata Pattayalla?
Ei liene neitsykkä, koska palautunut maajussiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve ruumis = Pattayan rakas.
Nuudelimies ottaa vaan verenpainelääkkeensä ja välttelee kauhistuttavia bakteereja. Muista tarkistaa vakuutuksen ja kelakortin voimassaoloaika, ettei käy niinkuin sielunveljellesi numballe ettei saakaan Suomessa alennuksia kelakortilla ja sitten joutuu haastamaan kelan oikeuteen miljonäärismiehen perusoikeuksia ja periaatteita kunnioittaen.
Meikäläinen on joskus 90 luvulla viimeksi omistanut kelakortin. Taisin saada antibiootista silloin kerran alennusta. Ei ole sen jälkeen ollut koko korttia eikä tule olemaan. - Anonyymi
Anonyymin ruumiin ja palstavakin tapaaminen sihteerinä pääpersekärpänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuudelimies ottaa vaan verenpainelääkkeensä ja välttelee kauhistuttavia bakteereja. Muista tarkistaa vakuutuksen ja kelakortin voimassaoloaika, ettei käy niinkuin sielunveljellesi numballe ettei saakaan Suomessa alennuksia kelakortilla ja sitten joutuu haastamaan kelan oikeuteen miljonäärismiehen perusoikeuksia ja periaatteita kunnioittaen.
Meikäläinen on joskus 90 luvulla viimeksi omistanut kelakortin. Taisin saada antibiootista silloin kerran alennusta. Ei ole sen jälkeen ollut koko korttia eikä tule olemaan.Kyllä sun paniikkihäiriös ja sydäris hoidetaan ilman korttiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisiaan avaus on minun käsiallaani, joskaan ylen uutinen taas ei ole, jos osaat lukea sinun pitäisi ymmärttää että et tule koskaan viettämään eläkepäiviäsi muualla kuin siinä laitoksessa missä nykyään vaikutat, mutta tosiaan niin rakasta palsta matkailua voit harrastaa mielinmäärin lopun elämääsi, niin voin tosin minäkin omalta uima-altaalta, nyt ei viitsi uida on vähän viileää.Lueppa tuosta viereisistä ketjuista kirjoituksiasi muutaman vuoden takaa.
Mitä ne kertovat thaimaasta.? Otahanuriinpoju, zaphodbbx, numeromies.. aivan sairasta sontaa, tervepäisen tuotoksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun "thaimaan kirjoituksesi" koskee ainoastaan kelaa, vakuutuksia, vanhaa tietoa viisumeista, kelan lomakkeita, resuperseitä, reppanoita... niin ja se apinatemppeli.
Resuperse pitää kirjoittaa siitä jota "lukijat" ymmärtävät, muuten luin jostain että 30 vuotiailla on uusi ongelma, he osaavat kyllä lukea, mutta eivät ymmärrä asiasisältöä,...
Näyttää sille että tämä mieleltään ei niin terve pitää palstaa omana heikkalaatikkona, se miten asia liittyy pattayaan tai edes thaimaaseen, on minulle jäänyt suureksi mysteeriksi, minä ainakin olen nähnyt apinatemppelin, siis sen aidon, lopburissa... ja taidan olla ainoa palstalla, kävin jopa vaimoni kanssa ruokailemassa temppelin vieressä olevassa kansanruokalassa, kun kokemus on opettanut syö siellä missä on ihmisiä... niin säästyt vatsaongelmilta....
Ruan hinta ei ole mikään laaduntae täällä, päin vastoin... jos annos alkaa maksaa yli 250 paateroa se on varmasti tehty vanhoista eineksistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve sielu terveessä ruumiissa sanonta pitää paikkansa. Sinulla on sairas, musta sielu sairaassa ruumiissa. Olen Pattayalla helmikuun puoliväliin saakka. Voit tulla tapaamaan milloin haluat. Sitten lähden käymään Suomessa.Niinkö on resupetteri en ole tulossa pattayalle kun vasta songran aikaan huhtikuussa jolloin olen siellä parisen viikkoa, nyt vaimo ei halua lähteä mutta suomesta tulee muutama kaveri.
En ole koskaan kirjoittanut bangkokin onnettomuuksista, paitsi siitä yhdestä jossa pikkubussin kaasupullot räjähti, ja vei mennessään 20 ihmistä, tämä tapahtui pattyalla tie nro 7. ei bangkokissa...
Minua ihmetyttää tuo sinun paskan jauhaminen, ei pattaya thaimaa ole mikään paratiisi ollut koskaan, täällä on paljon hyvää ja vähintään yhtä paljon ei niin hyvää, esim. vaikkapa korruptio ja liikenne...
Lyön kanssasi koska vaan vetoa että kummallla meille on terve sielu terveessä ruumiissa.
Oireilusi on selkeää sanonko, no en sano, vai sanonko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö on resupetteri en ole tulossa pattayalle kun vasta songran aikaan huhtikuussa jolloin olen siellä parisen viikkoa, nyt vaimo ei halua lähteä mutta suomesta tulee muutama kaveri.
En ole koskaan kirjoittanut bangkokin onnettomuuksista, paitsi siitä yhdestä jossa pikkubussin kaasupullot räjähti, ja vei mennessään 20 ihmistä, tämä tapahtui pattyalla tie nro 7. ei bangkokissa...
Minua ihmetyttää tuo sinun paskan jauhaminen, ei pattaya thaimaa ole mikään paratiisi ollut koskaan, täällä on paljon hyvää ja vähintään yhtä paljon ei niin hyvää, esim. vaikkapa korruptio ja liikenne...
Lyön kanssasi koska vaan vetoa että kummallla meille on terve sielu terveessä ruumiissa.
Oireilusi on selkeää sanonko, no en sano, vai sanonko.Heikko terveydentilasi, lääkkeet ja päihteet vaikuttavat muistiisi. Et myöskään muistanut enää että kerroit presidentin antaneen sinulle lentokapteenin arvonimen. 8000 tuntia olet myös lennellyt koelentoja hydrokoptereilla ja säähavaintopalloilla. Muistit tanssineesi suurlähetystössä jossa ei kyseisenä päivänä ollut itsenäisyyspäivän juhlia. Sotilaspukusi lahkeet oli kauniisti prässätty ja everstiluutnantti lähti mukaan kimppakyytiin ja muuttui everstiksi kesken illan.
Minibussin ja lava-auton kolarin (23 uhria) sanoit tapahtuneen Pattayalla, vaikka se oli Bangkokin pohjoispuolella. Postittelit todellakin myös Rayongin ammuskelun tapahtuneeksi Pattayalla.
Olet kertonut ettei Naklua eikä Jomtien kuulu Pattayaan. Sen sijaan olet kertonut että Hin Lek Fai on oma kaupunkinsa eikä kuulu Hua Hiniin. Temppelivuoresi sijaitsee sisämaassa mielestäsi vaikka tarinan mukaan käyt siellä aamulenkillä. Sillä aamulenkillä jolle naureskelet ja kerrot että vain narsistit käyvät aamulenkillä vaimonsa hyläten.
Kuukauden amerikan matkasi kesti 5 päivää. Pyyhkäisit Cadillacilla amerikan halki 4000km muutamassa tunnissa. Sinun piti olla viikon Vegasissa mutta olitkin jo seuraavana päivänä menossa ufoja katsomaan ja sitä seuraavana olitkin jo Bangkokissa.
Muistelet asuneesi ja käyneesi Pattayalla vuosia ja kymmeniä kertoja.
Toistaiseksi ainoa muistikuvasi ja muistosi on Ilevainaan vaimon baarin wc-istuin.
Ihan kamalasti en alkaisi kehuskelemaan terveydelläsi, matkoillasi, muistoillasi ja muistillasi. Tuossa oli vain muutama tarinasi. Olet valehdellut täällä päivittäin 5 vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka enää epäilee hänen positiivista elämänasennettaan??Mistä tämän Numban alkuperäisen matkakertomuksen apinatemppelistä voi lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikko terveydentilasi, lääkkeet ja päihteet vaikuttavat muistiisi. Et myöskään muistanut enää että kerroit presidentin antaneen sinulle lentokapteenin arvonimen. 8000 tuntia olet myös lennellyt koelentoja hydrokoptereilla ja säähavaintopalloilla. Muistit tanssineesi suurlähetystössä jossa ei kyseisenä päivänä ollut itsenäisyyspäivän juhlia. Sotilaspukusi lahkeet oli kauniisti prässätty ja everstiluutnantti lähti mukaan kimppakyytiin ja muuttui everstiksi kesken illan.
Minibussin ja lava-auton kolarin (23 uhria) sanoit tapahtuneen Pattayalla, vaikka se oli Bangkokin pohjoispuolella. Postittelit todellakin myös Rayongin ammuskelun tapahtuneeksi Pattayalla.
Olet kertonut ettei Naklua eikä Jomtien kuulu Pattayaan. Sen sijaan olet kertonut että Hin Lek Fai on oma kaupunkinsa eikä kuulu Hua Hiniin. Temppelivuoresi sijaitsee sisämaassa mielestäsi vaikka tarinan mukaan käyt siellä aamulenkillä. Sillä aamulenkillä jolle naureskelet ja kerrot että vain narsistit käyvät aamulenkillä vaimonsa hyläten.
Kuukauden amerikan matkasi kesti 5 päivää. Pyyhkäisit Cadillacilla amerikan halki 4000km muutamassa tunnissa. Sinun piti olla viikon Vegasissa mutta olitkin jo seuraavana päivänä menossa ufoja katsomaan ja sitä seuraavana olitkin jo Bangkokissa.
Muistelet asuneesi ja käyneesi Pattayalla vuosia ja kymmeniä kertoja.
Toistaiseksi ainoa muistikuvasi ja muistosi on Ilevainaan vaimon baarin wc-istuin.
Ihan kamalasti en alkaisi kehuskelemaan terveydelläsi, matkoillasi, muistoillasi ja muistillasi. Tuossa oli vain muutama tarinasi. Olet valehdellut täällä päivittäin 5 vuotta.Niinkö, juurihan tosiaalla kirjoitin että 30 vuotias osaa kyllä lukea, mut ei ymmärrä lukemaansa, olet taas suorittanut totuustarkkailua oikein tosissaan, minä kävin tänään hakemassa leiman passiin vuoden jatkon.... jatka vaan jos helpottaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisiaan avaus on minun käsiallaani, joskaan ylen uutinen taas ei ole, jos osaat lukea sinun pitäisi ymmärttää että et tule koskaan viettämään eläkepäiviäsi muualla kuin siinä laitoksessa missä nykyään vaikutat, mutta tosiaan niin rakasta palsta matkailua voit harrastaa mielinmäärin lopun elämääsi, niin voin tosin minäkin omalta uima-altaalta, nyt ei viitsi uida on vähän viileää."Kelavetoinen pattayankävijä on silkka mahdottomuus", näin väität.
Miksi väität että kaikki pattayankävijät on kelapummeja..
Jokin ei nyt täsmää.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kelavetoinen pattayankävijä on silkka mahdottomuus", näin väität.
Miksi väität että kaikki pattayankävijät on kelapummeja..
Jokin ei nyt täsmää..Resupetteri pattayalla ei tavata kelaveroista viheltäjää, tällä palstalla 90 % on juuri niitä, eikä tällä 90 % ole mitään tekemistä pattayan tai edes thaimaan kanssa... sinut mukaan lukien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri pattayalla ei tavata kelaveroista viheltäjää, tällä palstalla 90 % on juuri niitä, eikä tällä 90 % ole mitään tekemistä pattayan tai edes thaimaan kanssa... sinut mukaan lukien.
Kelavetoista, suonet reppana anteeksi, oikoluku teki tepposet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tämän Numban alkuperäisen matkakertomuksen apinatemppelistä voi lukea?
Tässä kertomuksessa hän on lähdössä matkaan numeronimimerkillään:
06.07.2016 04:32 Tuskinpa vaan resuperse, kiljua en ole koskaan edes maistanut eiks se ole vettä ja hiivaa, taitaa olla rattayapoissien lempijuoma, kun sitä kokoajan tarjoilet, reppana... olen pois muutaman päivän netistä, kun menemme kavereiden kanssa saraburin lähellä olevaan kansallispuistoon, jossa ole käynyt muutaman kerran aiemminkin, mukavasti tähän toyota pikkubussiin mahtuu koko porukka, kirjoitellaan resuperseet.
On siis "muutaman päivän pois netistä".
Jatkaa minuuttien välein kertoen ajavansa Saraburin kautta Khao Yain puistoon kiertotietä. Kertoo "pääsevänsä huonosti nettiin" mutta kirjoittaa koko ajan.
Jatkaa vartin välein Resup. lopburissa ollaan, illalla käydään vielä ruokailun jälkeen apinatemppelin raunioilla, huomenna matka jatkuu khao yaihin auringon noustessa, reppanat. (matka puistoon vaihtuikin temppeliin)
Jatkaa temppelistä useasti "Ei kannata, oon vain vmainen luonne, enkä oikein sulata id..a, eikä näissä rattayapoisseissa muuta olekaan, ja kiitos minulla menee aika mukavasti"
Jatkaa edelleen kertoo "Apinatemppeli on apinatemppeli resup", seuraavana aamuna jatkaa koko päivän sanoo toisten olevan hänelle kateellisia, jatkaa vaihtaa nimimerkkiä ja kertoo olevansa Karibialla ja että vain resut on pattajalla.
Pompsahti yhtäkkiä puistosta seuraavana päivänä Pattajalle ilman puistokäyntiä ja alkoi haukkumaan pattajaa pattajalta käsin "vain resujen paikaksi" ja oli samaa mieltä itsensä kanssa kertoen että pattajalla ei ole muita nähtävyyksiä kuin maksulliset (rumalla nimellä) ja gouggareitakaan ei ole muualla. Kirjoittelu jatkui sadan kirjoituksen päivätahtia koko pattajan loman ajan.
Että sellainen Lopburin seikkailu puiston ja pattajan kautta sillä kertaa. Koko reissu tapahtui suomikaksnelosella samaan aikaan kun hän "oli poissa netistä". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
06.07.2016 04:32 Tuskinpa vaan resuperse, kiljua en ole koskaan edes maistanut eiks se ole vettä ja hiivaa, taitaa olla rattayapoissien lempijuoma, kun sitä kokoajan tarjoilet, reppana... olen pois muutaman päivän netistä, kun menemme kavereiden kanssa saraburin lähellä olevaan kansallispuistoon, jossa ole käynyt muutaman kerran aiemminkin, mukavasti tähän toyota pikkubussiin mahtuu koko porukka, kirjoitellaan resuperseet.
Jatkaa minuuttien välein kertoen ajavansa Saraburin kautta Khao Yain puistoon kiertotietä. Kertoo "pääsevänsä huonosti nettiin" mutta kirjoittaa koko ajan.
Jatkaa vartin välein Resup. lopburissa ollaan, illalla käydään vielä ruokailun jälkeen apinatemppelin raunioilla, huomenna matka jatkuu khao yaihin auringon noustessa, reppanat. (matka puistoon vaihtuikin temppeliin)
Jatkaa temppelistä useasti "Ei kannata, oon vain vmainen luonne, enkä oikein sulata id..a, eikä näissä rattayapoisseissa muuta olekaan, ja kiitos minulla menee aika mukavasti"
Jatkaa edelleen kertoo "Apinatemppeli on apinatemppeli resup", seuraavana aamuna jatkaa koko päivän sanoo toisten olevan hänelle kateellisia, jatkaa vaihtaa nimimerkkiä ja kertoo olevansa Karibialla ja että vain resut on pattajalla.
Pompsahti yhtäkkiä puistosta seuraavana päivänä Pattajalle ilman puistokäyntiä ja alkoi haukkumaan pattajaa pattajalta käsin "vain resujen paikaksi" ja oli samaa mieltä itsensä kanssa kertoen että pattajalla ei ole muita nähtävyyksiä kuin maksulliset (rumalla nimellä) ja gouggareitakaan ei ole muualla. Kirjoittelu jatkui sadan kirjoituksen päivätahtia koko pattajan loman ajan.
Että sellainen Lopburin seikkailu puiston ja pattajan kautta sillä kertaa. Koko reissu tapahtui suomikaksnelosella samaan aikaan kun hän "oli poissa netistä".Kossun korkki narahtanut kovin aikaisin, junttilan perjantai-illasta tulee vilkas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kossun korkki narahtanut kovin aikaisin, junttilan perjantai-illasta tulee vilkas.
Lerpsankeikka molemmilla nimimerkeillä kertoilemassa sankarillisista seikkailuistaan mikämikä-maassa ja pillerit kurlataan "lasiviinillä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerpsankeikka molemmilla nimimerkeillä kertoilemassa sankarillisista seikkailuistaan mikämikä-maassa ja pillerit kurlataan "lasiviinillä"
suomi kaksnelosen indiana jones.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellainen Lopburin seikkailu puiston ja pattajan kautta sillä kertaa. Koko reissu tapahtui suomikaksnelosella samaan aikaan kun hän "oli poissa netistä".Resupetteri tuosta puuttuu vielä kellonajat että tiedän milloin olen ollut missäkin, viitsitkö laittaa ne, se olisi mukavaa...
En ole muuten koskaan käynyt karibialla, enkä varmaan menekkään, mutta tänään kävin hakemassa passiin uuden 11 kk leiman... laitanko kopion... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri tuosta puuttuu vielä kellonajat että tiedän milloin olen ollut missäkin, viitsitkö laittaa ne, se olisi mukavaa...
En ole muuten koskaan käynyt karibialla, enkä varmaan menekkään, mutta tänään kävin hakemassa passiin uuden 11 kk leiman... laitanko kopion...laita vaan, siitä tabien baanista ja thaikku id:stä samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laita vaan, siitä tabien baanista ja thaikku id:stä samalla.
tulipa hiljaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellainen Lopburin seikkailu puiston ja pattajan kautta sillä kertaa. Koko reissu tapahtui suomikaksnelosella samaan aikaan kun hän "oli poissa netistä".Ohoh!
Aikamoinen Sensei-Amalia taitaa siis olla kyseessä.
Mitähän ihmettä täytyy ihmiselle tapahtua ,että mielenterveytensä noin pahasti nyrjähtää?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764