Siihen väitteeseen, että perho olisi potentiaalinen rahaa tuottava luontomatkailukohde, niin esittäisin eriävän mielipiteen.
Ei tänne itikoiden ja risukoiden keskelle kukaan rahaa tuo. Omatoimi -luonnossa liikkujille ja lähellä asuville mitä mainioin virkistymiskohde kylläkin, niiltä osin, kun se on ilmaista. Ne turisistit jotka käyttävät rahaa, niin vaativat sitä luksusta, mitä tänne ei pystytä hankkimaan ja menevät vallan muualle. Muutaman mökkin vuokraus kyllä menee pienellä voittomarginaalilla läpi markkinoilla . Muilta osin rahan tulo perustuu siihen täällä totuttuun, että jos tulee tukea, niin tehdään sitten, ja kun tuki loppuu, niin homma loppuu. Kyllä valtio maksaa. Metsäautoteiden vierustakin on metsästetty nykytekniikkaa käyttäen niin tyhjiksi, että eipä niiden varrella juuri mitään eläimiä enään ole. Eipä siis metsästysmatkailullakaan ole tulevaisuutta. Onhan se hyvä että paikkakunnalla koulu, jossa opetetaan risukossa nukkumaan ym. Ei ole kyllä minulla tietoa, että kuinka työllistyvät. Lappiin pääsee kyllä töihin 8€/h ilman mitään koulustustakaan. Jos luette mediaa, niin pankaa merkille, että tämän asian puitteissa on aina joku projekti. Niitä tulee ja menee. Ainut jotka niissä tienaavat ovat ne joita projekti itsessään työllistää.
Perhon luontomatkailu
Anonyymi
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi alkaa pullottamaan ja myymään tuota positiivista ja kannustavaa asennetta mitä perhosta löytyy kaikkea uutta ja yritteliäisyyttä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882