Siihen väitteeseen, että perho olisi potentiaalinen rahaa tuottava luontomatkailukohde, niin esittäisin eriävän mielipiteen.
Ei tänne itikoiden ja risukoiden keskelle kukaan rahaa tuo. Omatoimi -luonnossa liikkujille ja lähellä asuville mitä mainioin virkistymiskohde kylläkin, niiltä osin, kun se on ilmaista. Ne turisistit jotka käyttävät rahaa, niin vaativat sitä luksusta, mitä tänne ei pystytä hankkimaan ja menevät vallan muualle. Muutaman mökkin vuokraus kyllä menee pienellä voittomarginaalilla läpi markkinoilla . Muilta osin rahan tulo perustuu siihen täällä totuttuun, että jos tulee tukea, niin tehdään sitten, ja kun tuki loppuu, niin homma loppuu. Kyllä valtio maksaa. Metsäautoteiden vierustakin on metsästetty nykytekniikkaa käyttäen niin tyhjiksi, että eipä niiden varrella juuri mitään eläimiä enään ole. Eipä siis metsästysmatkailullakaan ole tulevaisuutta. Onhan se hyvä että paikkakunnalla koulu, jossa opetetaan risukossa nukkumaan ym. Ei ole kyllä minulla tietoa, että kuinka työllistyvät. Lappiin pääsee kyllä töihin 8€/h ilman mitään koulustustakaan. Jos luette mediaa, niin pankaa merkille, että tämän asian puitteissa on aina joku projekti. Niitä tulee ja menee. Ainut jotka niissä tienaavat ovat ne joita projekti itsessään työllistää.
Perhon luontomatkailu
Anonyymi
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi alkaa pullottamaan ja myymään tuota positiivista ja kannustavaa asennetta mitä perhosta löytyy kaikkea uutta ja yritteliäisyyttä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108