Moi,
Oon googlaillut tota, mutta en nyt oo ihan varma tästä. Eli siis mulla on äikän kursseista käytynä 6 pakollista ja 1 syventävä, jota en suorittanut loppuun asti. Pakollisista kursseista kaikissa arvosana 8 ja tossa syventävässä 4.
Saanko nyt siis kurssin myös tosta syventävästä, vaikka se on 4?
Saako arvosanasta 4 kurssin?
Anonyymi
3
3661
Vastaukset 3
- Anonyymi
Omassa lukiossa ainakin 1/3 kursseista saa olla 4 eli, jos 3 kurssia saa 1 olla 4 ja, jos 6 kurssia saa 2 olla 4 ja kurssimerkinnät tulee ja kirjoituksiin saa osallistua.
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Ei haittaa mitään se 4. Saat kurssin ihan normaalisti läpi.
- Anonyymi
Jes, kiitos! 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561732Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241362- 991042
- 44775
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31513
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443