Kaikki kieltäytyvät tuomasta leiriltä aikuisia.

Anonyymi

Yhteispohjoismainen linjako? Muut pohjoismaat tuovat leiriltä lapsia, etenkin orpolapsia. Kaikki kieltäytyvät tuomasta leiriltä aikuisia.

5

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin turvallisuus Suomessa ei vaarannu ja oikeuskanslerin ohjeta noudatetaan.

      Anne Kalmari : En hyväksy aikuisten ihmisten, Isis-vaimojen tuontia Suomeen Al Holin leiriltä.
      Mielestäni humanitaarisistä syistä voidaan ottaa vain lapset, mikäli vanhemmat haluavat luovuttaa ne huostaan. Käytännössä niidenkin tuonti vaikeaa, jos vanhemmat eivät halua.
      --
      Orpolapset voi tuoda. Näin turvallisuus Suomessa ei vaarannu ja oikeuskanslerin ohjeita noudatetaan. En halua terrorismia Suomeen. Naiset ovat tienneet minne ovat lähteneet, kun lähtivät Isis-taistelijoiden matkaan.

      --
      Petri Routapelto: Jos ne lapset hilataan sieltä Suomeen niin seuraavaksi vaaditaan, että lapsilla on oikeus vanhempiinsa ja koko suku tulee perässä.

    • Hyvin vaikea tilanne päättäjien kannalta. Kymmenen vuotias lapsikin on aivopesty ja sen ikäisiä ISIS käytti teloituksissa, eli monet ovat hyvin nuorina jo päässeet tappamisen makuun ja uskonnollinen aivopesu sekä juuret on hyvin vaikea saada pois. Toisaalta lapsia haluaisi auttaa, mutta myös äitejä ja sen äitien valinnankin kanssa on vähän epävarma tilanne, että onko heitä painostettu valitsemaan ja eivät ole osanneet kieltäytyä. On kuitenkin olemassa vieläkin huolestuttavampi epävarmuustekijä, sillä Äideiltä miehet ovat "kadonneet". Eivät siis välttämättä kuolleet, vaan ovat paenneet ja jos äidit tuodaan tänne, niin miehet tulevat perässä. Suomessa on hyvät olot laittomastikin maassa oleville, eikä heidän tarvitse edes hakea oleskelulupaa. Laittomasti maassa oleville on järjestetty jopa terveydenhuolto ja voivat täällä suomessa sitten pitää yhteyttä ja provosoituvat varmasti sekä osallistuvat terroristiseen toimintaan.

      • Anonyymi

        Just noin. Osa niistä äideistä päätyy suoraan vankilaan, ei voi vapaana pitää. Hallituksessa lähes kaikki ymmärtävät että vaikeuksia on tiedossa. Ne jotka hartaana voihkivat äidin ja lapsen erottamisesta, eivät ymmärrä Isis-väkivallasta mitään. Siinä ei yx murha paljoa paina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin. Osa niistä äideistä päätyy suoraan vankilaan, ei voi vapaana pitää. Hallituksessa lähes kaikki ymmärtävät että vaikeuksia on tiedossa. Ne jotka hartaana voihkivat äidin ja lapsen erottamisesta, eivät ymmärrä Isis-väkivallasta mitään. Siinä ei yx murha paljoa paina.

        "Jos ne lapset hilataan sieltä Suomeen niin seuraavaksi vaaditaan, että lapsilla on oikeus vanhempiinsa ja koko suku tulee perässä.

        Hyvin vaikea tilanne päättäjien kannalta. Kymmenen vuotias lapsikin on aivopesty ja sen ikäisiä ISIS käytti teloituksissa, eli monet ovat hyvin nuorina jo päässeet tappamisen makuun ja uskonnollinen aivopesu sekä juuret on hyvin vaikea saada pois. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos ne lapset hilataan sieltä Suomeen niin seuraavaksi vaaditaan, että lapsilla on oikeus vanhempiinsa ja koko suku tulee perässä.

        Hyvin vaikea tilanne päättäjien kannalta. Kymmenen vuotias lapsikin on aivopesty ja sen ikäisiä ISIS käytti teloituksissa, eli monet ovat hyvin nuorina jo päässeet tappamisen makuun ja uskonnollinen aivopesu sekä juuret on hyvin vaikea saada pois. "

        Norja kielsi al-Holin leiriläisiltä palaamisen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe