CRISU teki vuoden komeimman

virpi

Heippa, varmaan kaikki näki kun CRISTIANO teki vuoden komeimman maalin!!!! Kyl se oli hieno. Ja söpöliini pelas muutenki hianosti. Ihan menee kylmnät väreet ku ajattelee..

10

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raid

      Ei se kyllä todellakaan ollut vuoden hienoin vaikka olihan se ihan hieno.

      • minä fani.

        mie oon hulluna crisuun!! mis pelis se teki maalin? siis ketä vataa ja minä päivänä! kiva ku löyty sellanen joka tykkää crisusta.. =) tehdäänk yhes keskustelu c.ronaldosta? minkä ikänen muuten oot? ter:crisuli mussukka fani!


      • virpi
        minä fani. kirjoitti:

        mie oon hulluna crisuun!! mis pelis se teki maalin? siis ketä vataa ja minä päivänä! kiva ku löyty sellanen joka tykkää crisusta.. =) tehdäänk yhes keskustelu c.ronaldosta? minkä ikänen muuten oot? ter:crisuli mussukka fani!

        Eiks on kivaa, ku on Crsu -fani. Mä kysyn mun boi frendiltä, mikä se joukkue oli. Tais olla lauantaina se matsi? Terkkuja kaikille Cristianon kannattajille!!!!


      • virpi
        virpi kirjoitti:

        Eiks on kivaa, ku on Crsu -fani. Mä kysyn mun boi frendiltä, mikä se joukkue oli. Tais olla lauantaina se matsi? Terkkuja kaikille Cristianon kannattajille!!!!

        Heissan
        Mun boifrendi sano, että se oli Fulham, se joukkue siis.
        Itellä ei tuu niin tarkaan seurattua niitä Crisun vastustajia. paitsi kun ne potkii törkeesti nilkoille.


    • virpi

      ..alko menee liian pitkälle.. kaikki jo usko että oon oikeesti joku Cristiano homo fani... no nyt mun on pakko paljastaa että oon huijari, koska mulla tuli huono omatunto.. no ei voi mitää c. ronaldo fanit.. ootte mun mielestä luusereita

      • virpi

        menit kirjottaa sontaa mun nimimerkillä. taidat olla itte niitä ruskean reiän ritareita, kun niistä kirjoittelet. haista home, nuijapää..


      • minä fani
        virpi kirjoitti:

        menit kirjottaa sontaa mun nimimerkillä. taidat olla itte niitä ruskean reiän ritareita, kun niistä kirjoittelet. haista home, nuijapää..

        siis virpi ootko ronaldo fani vai et?? ny t oon sekasin... ite kyl oon 100% crisun fani futis fani? niin et kuka nyt on kuka? virpi tylsäää jos huijasit meitä..... luulin et kerrankin löysin kivan ja aidon ronaldo fanin.. =(


      • virpi
        minä fani kirjoitti:

        siis virpi ootko ronaldo fani vai et?? ny t oon sekasin... ite kyl oon 100% crisun fani futis fani? niin et kuka nyt on kuka? virpi tylsäää jos huijasit meitä..... luulin et kerrankin löysin kivan ja aidon ronaldo fanin.. =(

        no en ole... testasinpahan kuinka moni menee lankaan... aika moni tuntu menevän


      • kukaaaaaaaaaaaaa
        virpi kirjoitti:

        menit kirjottaa sontaa mun nimimerkillä. taidat olla itte niitä ruskean reiän ritareita, kun niistä kirjoittelet. haista home, nuijapää..

        se joka on AITO virpi, kannattais ihan rekisteröidä se nimimerkki, jos haluut sitä yksin käyttää...


    • Jamppa

      Miten täällä ihmiset voi jumalauta sanoa itteään aidoiksi C.Ronaldo faneiksi jos ei jumalauta edes tiedä ketä vastaan hänen joukkueensa pelaa tai ei vittu. Turha kai sitä on yrittää edes takoa järkeä päähän. Toivottavasti tollaset gloryhunterit jäis jyrän alle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2939
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      413
      2830
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2050
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1844
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1805
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      322
      1629
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1623
    Aihe