CRISU teki vuoden komeimman

virpi

Heippa, varmaan kaikki näki kun CRISTIANO teki vuoden komeimman maalin!!!! Kyl se oli hieno. Ja söpöliini pelas muutenki hianosti. Ihan menee kylmnät väreet ku ajattelee..

10

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raid

Ei se kyllä todellakaan ollut vuoden hienoin vaikka olihan se ihan hieno.

• minä fani.

mie oon hulluna crisuun!! mis pelis se teki maalin? siis ketä vataa ja minä päivänä! kiva ku löyty sellanen joka tykkää crisusta.. =) tehdäänk yhes keskustelu c.ronaldosta? minkä ikänen muuten oot? ter:crisuli mussukka fani!

• virpi
        minä fani. kirjoitti:

mie oon hulluna crisuun!! mis pelis se teki maalin? siis ketä vataa ja minä päivänä! kiva ku löyty sellanen joka tykkää crisusta.. =) tehdäänk yhes keskustelu c.ronaldosta? minkä ikänen muuten oot? ter:crisuli mussukka fani!

Eiks on kivaa, ku on Crsu -fani. Mä kysyn mun boi frendiltä, mikä se joukkue oli. Tais olla lauantaina se matsi? Terkkuja kaikille Cristianon kannattajille!!!!

• virpi
        virpi kirjoitti:

Eiks on kivaa, ku on Crsu -fani. Mä kysyn mun boi frendiltä, mikä se joukkue oli. Tais olla lauantaina se matsi? Terkkuja kaikille Cristianon kannattajille!!!!

Heissan
        Mun boifrendi sano, että se oli Fulham, se joukkue siis.
        Itellä ei tuu niin tarkaan seurattua niitä Crisun vastustajia. paitsi kun ne potkii törkeesti nilkoille.

• virpi

..alko menee liian pitkälle.. kaikki jo usko että oon oikeesti joku Cristiano homo fani... no nyt mun on pakko paljastaa että oon huijari, koska mulla tuli huono omatunto.. no ei voi mitää c. ronaldo fanit.. ootte mun mielestä luusereita

• virpi

menit kirjottaa sontaa mun nimimerkillä. taidat olla itte niitä ruskean reiän ritareita, kun niistä kirjoittelet. haista home, nuijapää..

• minä fani
        virpi kirjoitti:

menit kirjottaa sontaa mun nimimerkillä. taidat olla itte niitä ruskean reiän ritareita, kun niistä kirjoittelet. haista home, nuijapää..

siis virpi ootko ronaldo fani vai et?? ny t oon sekasin... ite kyl oon 100% crisun fani futis fani? niin et kuka nyt on kuka? virpi tylsäää jos huijasit meitä..... luulin et kerrankin löysin kivan ja aidon ronaldo fanin.. =(

• virpi
        minä fani kirjoitti:

siis virpi ootko ronaldo fani vai et?? ny t oon sekasin... ite kyl oon 100% crisun fani futis fani? niin et kuka nyt on kuka? virpi tylsäää jos huijasit meitä..... luulin et kerrankin löysin kivan ja aidon ronaldo fanin.. =(

no en ole... testasinpahan kuinka moni menee lankaan... aika moni tuntu menevän

• kukaaaaaaaaaaaaa
        virpi kirjoitti:

se joka on AITO virpi, kannattais ihan rekisteröidä se nimimerkki, jos haluut sitä yksin käyttää...

• Jamppa

Miten täällä ihmiset voi jumalauta sanoa itteään aidoiksi C.Ronaldo faneiksi jos ei jumalauta edes tiedä ketä vastaan hänen joukkueensa pelaa tai ei vittu. Turha kai sitä on yrittää edes takoa järkeä päähän. Toivottavasti tollaset gloryhunterit jäis jyrän alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      42
      2210
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      65
      2068
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1940
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      389
      1684
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      104
      1655
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1484
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1102
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      935
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe