CRISU teki vuoden komeimman

virpi

Heippa, varmaan kaikki näki kun CRISTIANO teki vuoden komeimman maalin!!!! Kyl se oli hieno. Ja söpöliini pelas muutenki hianosti. Ihan menee kylmnät väreet ku ajattelee..

10

695

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raid

Ei se kyllä todellakaan ollut vuoden hienoin vaikka olihan se ihan hieno.

• minä fani.

mie oon hulluna crisuun!! mis pelis se teki maalin? siis ketä vataa ja minä päivänä! kiva ku löyty sellanen joka tykkää crisusta.. =) tehdäänk yhes keskustelu c.ronaldosta? minkä ikänen muuten oot? ter:crisuli mussukka fani!

• virpi
        minä fani. kirjoitti:

mie oon hulluna crisuun!! mis pelis se teki maalin? siis ketä vataa ja minä päivänä! kiva ku löyty sellanen joka tykkää crisusta.. =) tehdäänk yhes keskustelu c.ronaldosta? minkä ikänen muuten oot? ter:crisuli mussukka fani!

Eiks on kivaa, ku on Crsu -fani. Mä kysyn mun boi frendiltä, mikä se joukkue oli. Tais olla lauantaina se matsi? Terkkuja kaikille Cristianon kannattajille!!!!

• virpi
        virpi kirjoitti:

Eiks on kivaa, ku on Crsu -fani. Mä kysyn mun boi frendiltä, mikä se joukkue oli. Tais olla lauantaina se matsi? Terkkuja kaikille Cristianon kannattajille!!!!

Heissan
        Mun boifrendi sano, että se oli Fulham, se joukkue siis.
        Itellä ei tuu niin tarkaan seurattua niitä Crisun vastustajia. paitsi kun ne potkii törkeesti nilkoille.

• virpi

..alko menee liian pitkälle.. kaikki jo usko että oon oikeesti joku Cristiano homo fani... no nyt mun on pakko paljastaa että oon huijari, koska mulla tuli huono omatunto.. no ei voi mitää c. ronaldo fanit.. ootte mun mielestä luusereita

• virpi

menit kirjottaa sontaa mun nimimerkillä. taidat olla itte niitä ruskean reiän ritareita, kun niistä kirjoittelet. haista home, nuijapää..

• minä fani
        virpi kirjoitti:

menit kirjottaa sontaa mun nimimerkillä. taidat olla itte niitä ruskean reiän ritareita, kun niistä kirjoittelet. haista home, nuijapää..

siis virpi ootko ronaldo fani vai et?? ny t oon sekasin... ite kyl oon 100% crisun fani futis fani? niin et kuka nyt on kuka? virpi tylsäää jos huijasit meitä..... luulin et kerrankin löysin kivan ja aidon ronaldo fanin.. =(

• virpi
        minä fani kirjoitti:

siis virpi ootko ronaldo fani vai et?? ny t oon sekasin... ite kyl oon 100% crisun fani futis fani? niin et kuka nyt on kuka? virpi tylsäää jos huijasit meitä..... luulin et kerrankin löysin kivan ja aidon ronaldo fanin.. =(

no en ole... testasinpahan kuinka moni menee lankaan... aika moni tuntu menevän

• kukaaaaaaaaaaaaa
        virpi kirjoitti:

se joka on AITO virpi, kannattais ihan rekisteröidä se nimimerkki, jos haluut sitä yksin käyttää...

• Jamppa

Miten täällä ihmiset voi jumalauta sanoa itteään aidoiksi C.Ronaldo faneiksi jos ei jumalauta edes tiedä ketä vastaan hänen joukkueensa pelaa tai ei vittu. Turha kai sitä on yrittää edes takoa järkeä päähän. Toivottavasti tollaset gloryhunterit jäis jyrän alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2057
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1489
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1182
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1066
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1003
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      918
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      854
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      815
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      785
    Aihe