Joyactor kokemuksia

Anonyymi

Onko jollain kokemuksia Joyactorin kuulokkeista? Onko hyvä äänenlaatu jne.?

43

27263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutama päivä testattu ja jonkinasteinen pettymys. Tosi diskanttivoittoinen kun itse kaipaisin enemmän bassoa. Myös äänikirjojen kuuntelu on aika huono kokemus. Verrattuna applen airpodeihin jää kyllä kakkoseksi. Myös mikrofoni aika kehno, ei kuulu kunnolla puheluissa. Sanoisin 3/5 suoritus ja hinta-laatu-suhde 2/5

    • Anonyymi

      Minulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia ko. kuulokkeista.

      • Anonyymi

        Ei minullakaaan, mutta kommentoin silti.


    • Anonyymi

      Itselläni on tiny matet ja olen ollut tosi tyytyväinen. Mielestäni äänenlaatu on hyvä ja toumivat tosi hyvin handsfreenä ja musiikin sekä äänikirjojen kuuntelussa.

    • Anonyymi

      Hyvät kaiuttimet ja ääni on hyvä, mutta mikrofoni on heikko. Toiset eivät kuule sinua hyvin puhelun aikana.

    • Anonyymi

      Bassot omasta mielestä tosi hyvät, oon tosi tyytyväinen. Kuullu kavereilta että mut kuulee vähän huonosti puheluissa, ääni jotenki hiljasempi ku puhun kuulokkeiden kautta. Oon tosi tyytyväinen ollu :)

    • Anonyymi

      Kummat ostaisin mieluummin joyactor tinysport2 vaiko joyactor tinymate2

    • Anonyymi

      En tiedä mitä mieltä muut ovat mutta. Joyactorilta Talkmate kuulokeet täyttä roskaa. Yhdistäminen on huono, äänen laatu puheluissa outo, akku ei sitä mitä paketissa sanotaan, ei pysy korvissa (tiedän riipuu millainen korva on jne mutta minusta tuntuu että vika ei ole minun korvissa), itsestään pysäyttää musiikkia jota kuuntelen, ei mitään ohjeita tullut paketissa miten käytetään ja en tiedä onko sattuu maa niin heti kun sain kuulokeet niin heti lähti kaikki tiedot pois kyseisistä kuulokkeista eikä myydä enää. Ja hintakin oli kallis verrattuna mitä kuulokeet tarjoavat. Ja siis kuulokeet sain jouluna ja päätin etsiä tietoa niistä ja kummallista että kaikki tiedot ovat hävinneet kyseisestä kuulokkeista.

    • Anonyymi

      Itsekin voisin täällä avautua.

      Itse ostin muutama kuukausi sitten "tarjouksessa" Tinymate 2 :n ja Tinyfriendin, yhden Tinymaten hinnalla.

      No nuo tinyfriend-kuulokkeet on täysin käyttökelvotonta paskaa, kuulokerasia nitisee käsissä ja kuulokkeet rätisevät tai kuuluu staattinen ääni koko ajan. Ovh varmaan 10€??

      Tinymate 2 on vähän laadukkaampi kuulokepari, MUTTA.... Yhdistäminen on välillä hyvin vaikeaa. Joko toinen kuuloke ei käynnisty lainkaan, tai sitten ei yhdistä toiseen kuulokkeeseen, tai sitten ei yhdistä puhelimeen. Joutuu käyttämään takaisin kuulokerasiassa, jotta kuulokkeet käynnistyvät uudelleen ja yrittävät paritusta uudelleen. Joutuu unohtamaan laiteparin puhelimen asetuksista ja yhdistämään uudelleen. Todella vittumaista arkikäytössä.

      Lisäksi, ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun olen akku vähissä olleet kuulokkeet laittanut rasiaan latautumaan, vain huomatakseni muutaman tunnin päästä että toinen tai kumpikaan ei ole latautunut ollenkaan. Ja tämäkin on täysin tähtien asennosta kiinni, ovatko ne latautuneet, kun sille ei mitään selvää syytä vaikuta olevan.

      Lopetan avautumiseni vielä kertomalla, että "hyvin korvissa pysyvinä" ja "huippuäänenlaatuisina" mainostetut kuulokkeet pysyvät itse asiassa aika huonosti korvassa (itseni ja emäntäni testaamana) ja äänenlaatu ei ole kyllä 120€:n kuulokkeeksi mikään ihmeellinen.

      1.5/5 yrityksestä.

      • Anonyymi

        Itse sain kuulokkeet eilen. Kokemukset nyt jo juurikin samat kuin sinulla.


      • Anonyymi

        Itselläni oli TinyMate 1, annoin tyttärelle ja ostin TinyMate 2 ja pysyy hyvin korvissa, yli vuoden käyttänyt joka päivä lenkillä. Toisesta putosi päällysnappi sain uuden, mutta oli mattapintainen, vanha kirkaspintainen, vähän otti päähän ja sitten en saanut pariutumaan ilmeisesti ei sopineet yhteen. Sain sitten kokonaan uudet. Toimitusaika ei pitänyt, kiirettä syyttivät, tuli lopulta. Puhelut ulkona ei onnistunut entisillä, uusia en ole puheluissa testannut. Ystävällä samanlaiset ja puhelut ulkona onnistuu, vastapuolena kuulen hyvin, pitää vain yhtä kuulokenappia puhelun aikana. Taitaa olla osa "maanantai" kappaleita. Äänet on hyvät ja tykkään käyttää kun ei juurikaan tunnu korvissa.


      • Anonyymi

        Komentti on lähes vuoden takainen, mutta kommentoin. Itselläni oli ne tinymate1 ja oli ihan ok. Tilasin TinyMate2 oli erittäin hyvät, mutta toisesta lähti päälysnappi irti, sain uudet tilalle. Kuuntelen jokapäivä, 5 h välein lataan. Äänen laatu erittäin hyvä ja pysyy korvissa erittäin hyvin. JoyActor meni konkurssiin 12.2021. Nyt 12.7.2022 tuli sähköposti jossa ilmoittivat että uusi omistaja ja tarjosivat TinyMate2 139 €- 70 €. Tilaus vahvistus tuli, maksu kuittaus ja ilmoitus 14.7.2022 olisi lähetetty. Ei ole tulleet vielä joten kyselin sähköpostilla onko koko firmaa olemassa. Tuli vastaus, että onko ongelmia kuulokkeissa. Vastasin että ei, vaan kuulokkeet ei ole tulleet vaikka toimitusaika ilmoitettu 1-4 päivää. Ei ole vastanneet. Mikäli ei tule 2 päivän sisällä niin teen rikosilmoituksen, koska haiskahtaa että firma ei ole toiminnassa. Ei fb sivuja tai uutta toimintaa, ei myöskään ig:ssa. 69 € ei maata kaada, mutta onhan törkeää jos kuulokkeet ei tule. Kerta se olis ensimmäinen jos huijattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komentti on lähes vuoden takainen, mutta kommentoin. Itselläni oli ne tinymate1 ja oli ihan ok. Tilasin TinyMate2 oli erittäin hyvät, mutta toisesta lähti päälysnappi irti, sain uudet tilalle. Kuuntelen jokapäivä, 5 h välein lataan. Äänen laatu erittäin hyvä ja pysyy korvissa erittäin hyvin. JoyActor meni konkurssiin 12.2021. Nyt 12.7.2022 tuli sähköposti jossa ilmoittivat että uusi omistaja ja tarjosivat TinyMate2 139 €- 70 €. Tilaus vahvistus tuli, maksu kuittaus ja ilmoitus 14.7.2022 olisi lähetetty. Ei ole tulleet vielä joten kyselin sähköpostilla onko koko firmaa olemassa. Tuli vastaus, että onko ongelmia kuulokkeissa. Vastasin että ei, vaan kuulokkeet ei ole tulleet vaikka toimitusaika ilmoitettu 1-4 päivää. Ei ole vastanneet. Mikäli ei tule 2 päivän sisällä niin teen rikosilmoituksen, koska haiskahtaa että firma ei ole toiminnassa. Ei fb sivuja tai uutta toimintaa, ei myöskään ig:ssa. 69 € ei maata kaada, mutta onhan törkeää jos kuulokkeet ei tule. Kerta se olis ensimmäinen jos huijattiin.

        Kuulokkeet tuli ja hythän ne on ihan niinkuin ne toisetkin jotka on olleet n. vuoden käytössä. Edelleenkään en tiedä onko firma oikeasti toiminnassa uudelleen konkurssin jälkeen , toivottavasti. Jokaisen joka firman perustaa pitää ymmärtää että velvoitteet on hoidettava. Verojen ja Tyel maksujen laiminlyönti on varma tuho. Kun lähtee yrittäjäksi on turha kapinoida näitä lakisääteisiä velvoitteita vastaan ne on vaan hoidettava tai unohdettava yrittäjyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komentti on lähes vuoden takainen, mutta kommentoin. Itselläni oli ne tinymate1 ja oli ihan ok. Tilasin TinyMate2 oli erittäin hyvät, mutta toisesta lähti päälysnappi irti, sain uudet tilalle. Kuuntelen jokapäivä, 5 h välein lataan. Äänen laatu erittäin hyvä ja pysyy korvissa erittäin hyvin. JoyActor meni konkurssiin 12.2021. Nyt 12.7.2022 tuli sähköposti jossa ilmoittivat että uusi omistaja ja tarjosivat TinyMate2 139 €- 70 €. Tilaus vahvistus tuli, maksu kuittaus ja ilmoitus 14.7.2022 olisi lähetetty. Ei ole tulleet vielä joten kyselin sähköpostilla onko koko firmaa olemassa. Tuli vastaus, että onko ongelmia kuulokkeissa. Vastasin että ei, vaan kuulokkeet ei ole tulleet vaikka toimitusaika ilmoitettu 1-4 päivää. Ei ole vastanneet. Mikäli ei tule 2 päivän sisällä niin teen rikosilmoituksen, koska haiskahtaa että firma ei ole toiminnassa. Ei fb sivuja tai uutta toimintaa, ei myöskään ig:ssa. 69 € ei maata kaada, mutta onhan törkeää jos kuulokkeet ei tule. Kerta se olis ensimmäinen jos huijattiin.

        Kuinka tässä kävi? Mulla palautusrahat uupuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tässä kävi? Mulla palautusrahat uupuu.

        Kuulokkeet tuli ja ovat muuten hyvät mutta toinen lakkasi toimimasta 3kk jälkeen. Lupasivat lähettää uudet ja ei tarvitse palauttaa rikkoutunutta. Uskon että tulee. viimeistään ensiviikolla Tykkään kyllä niistä soittoaika on sen 5 h ja kotelot ei natise niin kuin joku valitti. Jokapäivä käytän vuorotellen, toiset latautuu ja toiset käytössä. Edelliset toimii olleet käytössä reilun vuoden.


    • Anonyymi

      Ostin Tiny Mate 2 kuulokkeet hyvin soi ja pysyy korvissa mut jos tykkää bassovoittoisesta en suosittele
      Keskiäänet ja diskantti soi komeasti bassot miedosti

    • Anonyymi

      Tilasin kuulokkeet mutta niitä ei ole tullut joyactor lupasi lähettää viestiä tällä viikolla mutta ei ole kuulunut olen odottanut kolme viikkoa

    • Anonyymi

      Palautukseen meni. Ylä-ja keskiäänet hyvät, bassot huonot.

    • Anonyymi

      Yritän ostaa kuulokkeille varaosaa. Googlen antama num ei ole käytössä. Fbssä löytyvä numero ei ole käytössä. Kolme sähköpostia olen lähettänyt, eikä siihen ole vastattu. Fb messengerin viestit eivät nähtävästi mene perille. Ihmettelen, miten Elisa voi tehdä yhteistyötä tällaisen "yrityksen" kanssa.

      En suosittele yritystä kenellekään.

    • Anonyymi

      Aika äkkiähän googlesta selviää yrityksen omistajan olevan ketku.
      Yrityksen liikevaihto 2020 ollut 1,7miljoonaa ja tappioo tehnyt liki 80000€ silti.
      Koronatukirahoja lypsämällä veronkiertoa ja asiakkaiden kusetusta.
      Nyt tämä kyseinen Joyactor kun on konkurssifirma kyseinen Heikki Leskelä myy edelleen tuotteita vaikka ei ole ennakkoperintärekisterissä ja vaihtanut tuotetta johonkin hieromalaitteeseen.
      Sana kiertämään niin ei hukkaa muut rahojaan.

    • Anonyymi

      Itsellä on tinymate 2 kuulokkeet.alusta asti ollut yhteysongelmia...toinen kuuloke pätkii jatkuvasti,pitää usein buutata.
      En voi suositella.

    • Anonyymi

      Nämä mitkä sain lehden kylkiäisenä pätkii yhteys vähänväliä.

      • Anonyymi

        Osaatko neuvoa miten saa kuulumaan molemmista kuulokkeista yhtäaikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko neuvoa miten saa kuulumaan molemmista kuulokkeista yhtäaikaa?

        Itsellä auttoi boottaaminen. Eli molemmat kuulokkeet rasiaan ja painetaan molempien kuulokkeiden nappeja yhtäaikaa pohjassa muutaman sekunnin ajan, sen jälkeen on toiminut taas normaalisti.


    • Anonyymi

      Kokemuksia täältäkin, Joyactor 2 mallista.
      Äänenlaatu hyvä, mikrofonit toimii ja virtaa riittää.
      Mutta ei pysy päässä millään mukana tulevista muovituteista. Jos puhut, toinen tippuu vartissa. Vaikka et puhu toinen putoaa korvasta silti puolen tunnin päästä.
      Suurin heikkous näissä on se että kerää kaiken taustamelun mikrofoniin, joka kuuluu vastapuolen päässä puhelun aikana helvetin kovaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sama paska eri paketissa. 😂


    • Anonyymi

      Hitsin hyvät! Tipahti vessanpyttyyn ja toimii vieläkin lol. (ei lentänyt paskaan, sillä pönttö oli tyhjä)

    • Anonyymi

      Ovat jo muutaman vuoden vanhat, mutta akku kestää enää 15 min, vaikka olisi ladattu

    • Anonyymi

      Karmea äänenlaatu.. akunkesto perseestä . Ennemmin 10€ jotku muut paskat

      • Anonyymi

        perustele ne MUUT.


    • Anonyymi

      Hei,

      Tilasin Tinymate X kuulokkeet. Ensimmäiset ei yhdistynyt ollenkaan puhelimeen,vaikka virtaa oli. Oli tehty vaikka mitä,mutta puhelin ei edes löytäny näitä kuulokkeita,että olisi voinu unohtaa laitteen ja yhdistää uudestaan.

      Sain uudet,mutta näyttää olevan,että nämäkään ei toimi,vaikka on ladattu. Onko jollakin vastaavaa tapahtunut ?

      • Anonyymi

        bt-kuulokkeet nykyään ns vuotaa räikeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        bt-kuulokkeet nykyään ns vuotaa räikeästi.

        totta,en käyttäisi.bt-scan kuulee,


      • Anonyymi

        on.


    • Anonyymi

      Todella huonot. Mielestäni tämä on puhdas huijaus. Jos olisin tiennyt etukäteen näiden laadun niin en ikinä olisi ostanut. Nämä ovat halvat kiina-tuotteita, jotka on brändätty mukamas laadukkaiksi. Kiertäkää kaukaa. Ostakaa brändi-kuulokkeet esim. sony, apple jne. Sonylla mielestäni kirkkaasti paras-hinta-laatu-suhde. Toivottovasti tämä helpottaa jotakuta.

    • Anonyymi

      Kommentoin tänne myös oman kokemukseni. Ostin Tinymate X:t reilu vuosi sitten. Mainostetaan 3v takuuta. No ensin lakkasi ääni oikeasta kuulokkeesta, sain takuuseen 1 kuulokkeen. Sitten lähti ääni vasemmasta ja sain taas uuden napin. Tämän jälkeen jälleen muutaman kk käytön jälkeen katoaa äänet. Yhdistysongelmaa oli koko ajan. Niin sain kokonaan uudet kuulokkeet. Kestivät jopa muutaman kuukaden. Älkää ostako näitä! Ostin nyt Sonyn kuulokkeet 👏🏻👏🏻

    • Anonyymi

      Täydelliset, mahtava äänenlaatu. Ulkopuoliset äänet ei häiritse.

      • Anonyymi

        on huippu äänenlaatu-- alimmainen vastaus.


    • Anonyymi

      kokeile yamaha-5000 se merkkiset,jää joyactorit toiseksi.

    • Anonyymi

      Pätkii ja surkea äänenlaatu. Täysin paskat.

    • Anonyymi

      Joy Tinyt (mustat) meni kahteen kertaan vaihtoon kun vas kuulokkkeen ääni ”puolittui”. Molemmissa oli sama vika. Laittoivat Joy Tiny S uudet (valkoset) tilalle ja alkuun särisi ihan huolella heti kun lähti kävelemään puhelin taskussa. Boottasin ja nyt tuntuis toimivan mutta miten kauan…. Asiakaspalvelu oli todella hyvää mistä yllätyin kovasti. Nyt pätkii niin pirusti taas ettei mitään järkeä. Vierustoverin yhteydet varmaan sotkee nämä välittömästi, ja hipaisukytkin jos hankaa pipoon niin sekin näemmä vaikuttaa. Härregud mitä paskaa.

      • Anonyymi

        Minulla sama paska kokemus. Kerran kokeillut kuulokkeita, äänenvoimakkuus ei toimi. Asiakaspalvelu maailman huonointa, käskevät puhdistaa kuulokkeet ... Sori en voi missään nimessä suositella.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe