Muutan Jyväskylään.

Anonyymi

Millainen paikka on asua Kyrpärämäki!? Onko ruokakaupaa siinä lähellä?

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei Jyväskylässä kypärämäkeä eikä mitään muutakaan sulle

• Anonyymi

Kypärämäki on mukavaa seutua asua. Lähllä on Savela, josta löytyy K-market ja todella iso S-market.

• Anonyymi

Ja yöbaari Savelan Unska.

• Anonyymi

Minkälainen asuinpaikka on Kypärämäki? Onko siinä lähellä ruokakauppaa?
      Anteeksi aloitus. Äitini korjasi virheet.

• Anonyymi

...siis olen abodtiolapsi, minut on abodtoitu kun olen ollut kaksi vutias. Idästä ei ole tietoa.
        Koulut kävin Orivedelä ja ammatiltani olen ihan tavalinen hitsaaja. Mulle olis ollut työpaika telakalla jossa olisin hitsannut laivoja mutta en voinut mennä sinne koska pelkään vettä, olen meinanut hukkua lapsena siksi vesikammo, joskus duihkussakin tuntuu että hukun. Nyt muutsisin Jyväskylään ja varmaan saisin työpaiksnkin.

• Anonyymi

Niin ,meni mihin meni jyväskylän seudulla, ei siellä muuhun törmääkkään , kuin isoihin kauppoihin, niitä ei pysty vaik haluiskin kiertämään.

• Anonyymi

Miksi kauppoja pitäisi kiertää? Kumpaan suuntaan olis parempi, vastapäivään vai myötäpäivään?

• Anonyymi

Eipä Jyväskylässä muuhun isoon törmääkään on vain pieni p.. Ja iso ego

• Anonyymi

Yleinen ongelma Suomessa; kaupungeista häviää pikkuputiikit ja tilalle tulee tylsiä ostoskeskuksia. Vaikka kahvilat ja pienet kaupat on juurikin kaupungin sielu.

• Anonyymi

Missä Juurikin kaupunki sijaitsee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun tuulitunnelissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun tuulitunnelissa

Mulla on tuulitunnelissa kärpäsille talvehtimispaikka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on tuulitunnelissa kärpäsille talvehtimispaikka!

Savelan Unkka säilyy. Kahvi 1.50 mk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli pienellä, eli ei voi silloin olla nimi.
        Yritä päteä paremmin.

• Anonyymi

Tuopas olikin hyvä kysymys, miksi kiertää kauppoja ? liikenneympyrä siel sisällä oliskin hyvä ei tarttis funtsia kummin päin kiertää, 4 poistumissuuntaa ,sinne mihin asiaa. Hyvä huomio.! Ovia ulos löytyy yleensä.

• Anonyymi

Millainen paikka olisi Kuokkala asua? Siinä rannassa olisi houkuttelevia taloja, oma luxusjahti lilluisi laiturissa.

• Anonyymi

Vie vaan se vanha lasikuituinen soutuvenees Vaajakoskelle johonkin rantapajukkoon, talveksi käännät alaspäin niin sulle siinä asunto!

• Anonyymi

Haapaniemeen vaan takas

• Anonyymi

Muutan pian Jyväskylässä pois äidin luota. Kestin sitä touhua 43 vuotta, mutta nyt on aika pakata kalsarit ja muuttaa pois. Suurin syy on äidin uusi puoliso joka alkoi isottelemaan muka isäpuolena. En kestä sellaista äidin huomio jakautuu kahdelle.
      Se äijä on joku entinen Valmetin hitsari ja haiseekin ihan kananmunapierulle.
      Sain jo asunnonkin ja alan etsiskellä töitä jottei tarvitsisi koko ikää Kelan armoilla olla. Tyttöystävä minulla on, mutta hän asuu palvelutalossa ja siellä ei saa olla yövieraita. Nyt on vaan otettava itseään niskasta ja lähdettävä maailmalle.

• Anonyymi

Kyllä joku rauhallinen ja idyllinen mukava pikkupaikkakunta suht lähellä kaupunkia olisi varmasti ihan ok.
      Jämsä,Orivesi,Kangasala tms..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe