Uusin TM 23/19 Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic Force ajettua:
"Matkanteossa suurinta harmia tuottavat selvä rengasmelu ja nopeuden kasvaessa esiin nousevat ilman virtausäänet"
Koeajoa ei tehty edes Suomessa.
Tojon melu ei lopu koskaan
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tojoissa melukin on kestävämpää kuin Vikavageneissa.
- Anonyymi
Aika näyttää mikä se on suomen teillä. Luultavasti kuitenkin melua on vähemmän kuin Skoda Karoqissa. mallin uusiutuessa melu vähenee. Näin on myös Toyotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää mikä se on suomen teillä. Luultavasti kuitenkin melua on vähemmän kuin Skoda Karoqissa. mallin uusiutuessa melu vähenee. Näin on myös Toyotalla.
Olet niin väärässä! Toyotalla melu on lisääntynyt malliuudistuksissa. Näin kävi Priuksen kanssa v. 2016, joka on edelleenkin TM:n mittaushistorian meluisin auto omassa hinta ja kokoluokassaan. Uusi Corolla on meluisampi kuin vanha ja Auris, uusi Rav4 on meluisampi kuin vanhempi, Camryakin on ehditty moittia meluisammaksi kuin paljon halvempaa kilpailijaa vertailutestissä.
- Anonyymi
Lisäksi TM kommentoi ajossa huomaa jo ensimetreillä jousituksen pintakovuuden ja etuovien verhoilua on hieman pehmennetty ,toisin kuin takaovissa , ne ovat kovaa ja kolisevaa muovia....ei kovin hyviä arvosteluja vaikka auto ei ollut mikään karvalakki versio..
- Anonyymi
Halpuutus puree laatuun ankaralla kädellä ja silti tuokin maksaa enemmän kuin paremmat kilpailijat.
- Anonyymi
Ja mun täti olis mun setä jos sillä olis munat.
- Anonyymi
Ei se siitä muutu, vaikka voissa paistaisi sivumaku ei häviä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872