Kukahan Monnarilla taas päätti ( sisäisestikö) et päiväkahvia ei tarjota yläkerrassa, ei pysty vetoamaan väen vähyyteen , se riittää siihen kyllä ,nähty ennenkin tää tilanne. Olen paljon vuosie vuosien saatoissa siellä käynyt ja hyvimpä riittää porukalla aikaa viettää siel kopissaan siis HOITOPORUKALLA, mut kun asiakkaat eivät ehkä pysty itse vaatimaan eikä vaikuttamaan on hyvä laistaa tää pieni ilon tuoja jälleen heiltä, jossain päässä taas kerran -miinus merkkinen älynväläys. Omaiset puuttukaa tilanteeseen. Harmittaa sivusta heidän puolestaan vanhusten siis. Tällasta ei pysty puolustelemaan millään kiireellä.!!?
vanhuksetvirike
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Takapuoli edellä ollaan puuhun kiipiämässä.
- Anonyymi
Jos kysyisit päättäjiltä, tiedät varmasti keitä lähestyä.
- Anonyymi
Ehkäpä he ovat tosiaan tämän käskyn antaneet, kuuluvat silloin alimpaan tyhmyysluokkaan. Monestihan sanotaan , minkä isompi Patruuna, sen isompi porsas. Luojan kiitos näkevät tulevan vanhuuden/iäköitymisen itsekin ja JOS silloin ymmärrystä on , niin voi olla kyynel silmäkulmassa heilkii. Elämällä on joskus tyyli potkia takaisin omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Jostain kuului ,et kahvihetki palauttettaisi Monnarilla vuode alusta, onkohan näin käynyt. tÄYTYYPÄ KÄYDÄ TSEKKAAMASSA. Ja tarttiskohan K-jotajatytön puuttua asiaan, vai onko samaa mieltä, vanhukset edes senkin virikkeen tarvivat sentään, juovat ne HOITAJATKIN. Tai sitten voisivat itsekin lopettaa sen ja käyttää vanhusten hoitoon ja hyvinvointiin. Onhan sielläkin peilit varmaan???? Omaiset huolehtikaa!!
- Anonyymi
Hienoa ,jälleen on vanhuksilla päiväkahvi hetkensä ! Tämä on hyvä uutinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k41707Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702