Onko täällä hieman kypsempiä lesbonaisia 35-55v ikähaarukalla Turusta ? ei jaksaisi alkaa etäsuhteeseen niiin olisi kiva jos olisit Turusta. Itsellä henkilökohtainen ikähaarukka on 27v ylöspäin. Olen nuorekas vaikka ikää on jo "kiitettävästi".
Varsinais-suomen kypsemmät lesbonaiset ;)
12
97
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mahtaa tarkoittaa henkilökohtainen ikähaarukka?
- Anonyymi
Minkä ikäinen itse olet?
- Anonyymi
Täällä olisi yksi Turun seudulta seuraa vailla.
Sitäkin olen tässä miettinyt, kun mediassa koko ajan toistellaan miten naisten välinen seksi on lisääntynyt, niin en minä vaan ole huomannut. Varsinkin myöhäisheränneenä tai pitkästä suhteesta irtaantuneena on tosi vaikeaa löytää seuraa, vai onko tämä ikä juttu? Eli vaan nuoret ja rohkeat saa suhdetta, seuraa ja seksiä, mutta me kypsät omenat jäädään ilman?- Anonyymi
Ei jää ilman, jos on normaalipainoinen, ajanmukaisesti tai klassisesti pukeutuva ja ulkomuoto on muutenkin huoliteltu. Nämä on jokaisen mahdollista hoitaa kuntoon. Ok, no ei välttämättä juuri Turun seudulla ole vapaata naista sillä hetkellä, kun itse haluaa, mutta 150 km säteellä natsaa heti. Oon vähän vaille viiskymppinen ja 1,5v ollut sinkkuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jää ilman, jos on normaalipainoinen, ajanmukaisesti tai klassisesti pukeutuva ja ulkomuoto on muutenkin huoliteltu. Nämä on jokaisen mahdollista hoitaa kuntoon. Ok, no ei välttämättä juuri Turun seudulla ole vapaata naista sillä hetkellä, kun itse haluaa, mutta 150 km säteellä natsaa heti. Oon vähän vaille viiskymppinen ja 1,5v ollut sinkkuna.
Ei kannata antaa liian ruusuista kuvaa. Ei keski-ikäisiä vapaita naisia mitenkään pilvin pimein ole. Sitten pitäisi vielä synkata "sillä lailla" ja tietysti muutenkin. Ei suhteesta tule mitään ainakaan pidemmän päälle, jos ollaan aivan eri maailmoista tai ei ole seksuaalista vetovoimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata antaa liian ruusuista kuvaa. Ei keski-ikäisiä vapaita naisia mitenkään pilvin pimein ole. Sitten pitäisi vielä synkata "sillä lailla" ja tietysti muutenkin. Ei suhteesta tule mitään ainakaan pidemmän päälle, jos ollaan aivan eri maailmoista tai ei ole seksuaalista vetovoimaa.
Pidemmät suhteet on ihan eri asia, mutta seksin peräänhän tuossa kyseltiin. Ihan varmasti löytyy aina joku, ainakin muutaman kuukauden ajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidemmät suhteet on ihan eri asia, mutta seksin peräänhän tuossa kyseltiin. Ihan varmasti löytyy aina joku, ainakin muutaman kuukauden ajaksi.
Jaaha no, sitten voi löytyä etenkin jos on viehätysvoimaa ulkonäköä. Kuitenkin pidemmät suhteet vaativat muutakin, eivätkä läheskään kaikki ole valmiita seksin perässä mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha no, sitten voi löytyä etenkin jos on viehätysvoimaa ulkonäköä. Kuitenkin pidemmät suhteet vaativat muutakin, eivätkä läheskään kaikki ole valmiita seksin perässä mihinkään.
Juu juu ja luonnehan se on tärkein. Sanonpa vaan, että helpompi on päästä edes yrittämään sitä pitkää suhdetta, jos on ulkoisesti kuosissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu ja luonnehan se on tärkein. Sanonpa vaan, että helpompi on päästä edes yrittämään sitä pitkää suhdetta, jos on ulkoisesti kuosissa.
Totta molemmat kommentit. Kaikenlaista on helpompi päästä yrittämään jos on kuosissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonne on tärkein, mutta ei yksin riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonne on tärkein, mutta ei yksin riitä.
Ja seksiä saa joka ikinen kaunis kakkapää, nuori tai vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja seksiä saa joka ikinen kaunis kakkapää, nuori tai vanha.
Kaikki eivät kiinnitä huomiotaan ulkonäköön ja myös makuja on monia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780