Homous vapautti Tuuren armeijasta

Anonyymi

Tuvassa ei saanut kukaan nukkua rauhassa.

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai jos Tuurea laulattaa enemmän kuin kiinnostaa olla intissä, voi itsekkin sanoa että aikoo hässiä koko tuvan. Tällä irtoaa C-paperit.

• Anonyymi

Tuurella on ADHD. Johtuuko se homoudesta vai toisin päin?

• Anonyymi

Tuure puure
      heh heh...

• Anonyymi

Olisihan tuo Tuurepuure kiusattu hengiltä siellä "miesten koulussa". Herkälle Tuurepuurelle olisi tullut äkkiä äitiä ikävä.

• Anonyymi

Armeija on miesten paikka ei hinttineitien!

• Anonyymi

Marsalkka Mannerheim oli puolustusvoimien ylipäällikkö, niihin hommiin homot kelpaavat?

• Armeijassa on ja on ollut paljon homoja...

• Anonyymi

En puutu tähän kys Tuuren. Mutta jotenkin tuntuu oudolta, että kehuskellaan c-papereilla. Siis siitä, että on vähän tööt, WTF

• Anonyymi

Monet julkkikset, esim. näyttelijät ovat hommanneet vapautuksen armeijasta pään takia. Helppoa kuin heinänteko.

• Anonyymi

Armeija kestää 6-12 kuukautta, jokainen varmaan osaa laskea mitkä on tulonmenetykset. Tuonkin ajan voisi käydä töissä, kyse on suurista summista. Jos päivärahat olisivat edes säädyllisen kokoiset voisi mennäkin mutta kun ei ole niin ei kiitos, hommasin c:n paperit.

• Anonyymi

Aika moni finninaama asuu vielä armeijan alkaessa mamman passattavana. Mamma tekee ruuat ja pesee pyykit, pappa betalar bemarit ja sakot. Älä siis vetoa mihinkään rahajuttuihin. Tunnusta nyt vaan reilusti, että kaikissa ei ole MIESTÄ mennä armeijaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni finninaama asuu vielä armeijan alkaessa mamman passattavana. Mamma tekee ruuat ja pesee pyykit, pappa betalar bemarit ja sakot. Älä siis vetoa mihinkään rahajuttuihin. Tunnusta nyt vaan reilusti, että kaikissa ei ole MIESTÄ mennä armeijaan!

Laskin että puolen vuoden armeija-aikana menettäisin noin 15 tonnia. Ei kiitos, antaa finninaamaisten poikien mennä sotaa leikkimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskin että puolen vuoden armeija-aikana menettäisin noin 15 tonnia. Ei kiitos, antaa finninaamaisten poikien mennä sotaa leikkimään.

Sota ei ole leikin asia! En arvosta kaltaisiasi neitejä pätkän vertaa! Jos nyt sota syttyisi, susta ei olisi Suomea puolustamaan. Joten menepä nyt vaan sinne manikyyriin ja kasvohoitoon hoitamaan miehisyyttäsi. Ps. 15tonnia on kärpäsen paska ansioista puhuttaessa. No saa sillä jonkun aneemisen teinibemarin karvanoppineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sota ei ole leikin asia! En arvosta kaltaisiasi neitejä pätkän vertaa! Jos nyt sota syttyisi, susta ei olisi Suomea puolustamaan. Joten menepä nyt vaan sinne manikyyriin ja kasvohoitoon hoitamaan miehisyyttäsi. Ps. 15tonnia on kärpäsen paska ansioista puhuttaessa. No saa sillä jonkun aneemisen teinibemarin karvanoppineen.

Jos tienaa puolessa vuodessa 15k€ (käteen) niin kait siitä nyt jotain menee asumiseen, syömiseen ja muuhunkin elämiseen?

Tai eihän pikkupojat sitä tietenkään ole huomanneet jos asuvat äidin helmoissa ja safkoissa!

Kun muutat omillesi niin aika kova liksa pitää olla että vuodessa jää 30k€ säästöön!

• Anonyymi

Olisin kyllä itse aivan hiljaa jos vapautettu rauhan ajan palveluksesta. Ei se armeija sovi kaikille, varsinkaan vähänkään pumpulissa kasvaneille.

• Anonyymi

Armeija ei sovi fiksuille, onneksi löytyy vähemmän fiksuja jotka sen käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Armeija ei sovi fiksuille, onneksi löytyy vähemmän fiksuja jotka sen käy.

Sotaveteraanitko sitten oli niitä vähemmän fiksuja vai???!!! 🤦 Milloin miehistä tuli tuollaisia vitun kitiseviä neitejä...???!!

• Anonyymi

Luulis että homopojat viihtyy armeijassa hyvin. Onko Cheek käyny armeijan?

• Armeija sopii homoille varsin hyvin...

• Anonyymi

Kyllä tuure on kiva poika vaikka oon jo 70 niin nyt mä vasta hahmotin identiteettini, olen transseksuaali ja haluan muuttua nuoreksi tytöksi joka haluaa pukeutua miesten vaatteisiin. Vaadin sitä, auttakaa vihreät minua!!!!!

• Anonyymi

Kukaan ei auta, olen jo tyhjentänyt eurokossun, ja aina vaan tekee mieli tytöksi. Miksei kukaan kertonut tätä kun olin vielä nuori? Haluan olla nainen joka pukeutuu miesten vaatteisiin, miksei kukaan ymmärrä?

• Anonyymi

Homot pärjäsivät hyvin talvi- ja jatkosodassa. Sanotaan että ei sota yhtä miestä tarvitse, mutta näissä sodissa se tarvitsi 100.000 suomalaiasta homoa. Monet menestyivät hyvin urallaan ja ylenivät upseereiksi mm luutnantti Touko Laaksonen (Tom of Finland). Poikkeuksia on, mutta suurimmasta osasta homoja tulee hyviä sotilaita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      480
      1753
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1517
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1348
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1325
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      915
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      876
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      869
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      746
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      731
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    Aihe