Sukupuolella väliä?

Anonyymi

Olen viisikymppinen tavallinen mies. Varsin ajan nuorelle naishierojalle, koska oli ko paikassa vapaa aika.

Sitä rupesin miettimään, että onko sillä väliä onko hieroja nainen vai mies. Ajatteleeko nämä nuoret hierojat, että vanha ukko haluaa nuorten naisten käsittelyyn tms,?

9

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hierojat tekevät työtänsä, jos he ajattelevat sukupuoli- ja ikäasioita niin ammatinvalintaa pitäisi miettiä uudestaan.
      Asiakkaissakin on tietysti eroja, jotkut haluavat nimenomaan joko mies- tai naishierojalle.
      Itse en välittäisi kumpaa sukupuolta hieroja on, kunhan saisin sen hieronnan mitä olen varannut.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta vastauksesta 🙂


    • Anonyymi

      Empiirisen kemuseni mukaan useinkin mieshierojat antavat paremman, kokonaisvaltaisemman ja rentouttavamman lopputuloksen kuin naishierojat.

      Miehillä on enempi voimaa ja suuremmat kädet ja useinkin tekevät hyvän kokonaisvaltaisen rentouttavan hieronnan.

      Sen sijaan naisilla on pienemmät kädet ja vähemmän voimaa ja valitettavan monella heistä on pahana tapana kompeisoida edellä mainittua keskittymällä pienialaisiin kipupisteisiin ja niiden kautta hierottavaa kiduttaen ja siten kuvitellen olevansa tehokkaita ja ammattitaitoisia.

      Useinkin olen lähtenyt naishierojan käsittelystä kipeampänä kuin sinne mennessä ja tuosta ilosta on vielä pitänyt maksaa.

      Mutta yksi hyvä poikkeus tuosta on hyvässä muistissa vuonna yksi ja kaksi läpaikäymäni tapaturman seuraamuksena olleen kuntoutusjakson ajalta, jossa hierojana oli koko jakson ajan liki joka kerta sama sporttinen ja kokenut naishieroja ja vielä boonuksena mukava persoona. Toisinaan oli kyse osahieronnasta ja toisinaan kokovartalohieronnasta.

      Joka kerta kun lähdin käsittelystään niin olin liki nirvanasa ja suunnilleen leijailin ovesta ulos, varsinkin kokovartalohieronnan jälkeen, kerrassaan mahtava käsittely.

      • Anonyymi

        No jestas sentään. Ensin kerrot kuinka naishierojat ovat mitäänsanomattomia verrattuna mieshierojiin, mutta loppujen lopuksi olitkin oikein nirvanassa naishierojan käsittelyn jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jestas sentään. Ensin kerrot kuinka naishierojat ovat mitäänsanomattomia verrattuna mieshierojiin, mutta loppujen lopuksi olitkin oikein nirvanassa naishierojan käsittelyn jälkeen.

        Ilmeisesti jotakin raskaampaa karenssia älyllisissä toiminnoissa kun näyttää olevan mahdottomuus ymmärtää ja sisäistä selkeää tekstiä, jossa kerotaan ei-mustavalkoisesta yleiskuvasta, jossa on siis poikkeusia.

        Mikäli Suomessa on paljon "pystymetsäläistä mentaliteettiä" niin logiikkasi mukaan aivan kaikki ovat sellaisia.


      • Anonyymi

        Hieronta ei ole voimalaji, siinä ratkaisee tekniikka. Hierojat eivät edes jaksaisi hieroa monia asiakkaita päivässä jos tekisivät sitä voimalla.
        Eli ei siinä sukupuoli vaikuta ainakaan voimallisesti. Kenellä on hyvä tekniikka on hyvä hieromaan, oli sitten mies tai nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieronta ei ole voimalaji, siinä ratkaisee tekniikka. Hierojat eivät edes jaksaisi hieroa monia asiakkaita päivässä jos tekisivät sitä voimalla.
        Eli ei siinä sukupuoli vaikuta ainakaan voimallisesti. Kenellä on hyvä tekniikka on hyvä hieromaan, oli sitten mies tai nainen.

        Väärin. Hieronta tarvitsee tieto-taidon ja tekniikan lisäksi myös hyviä käsi- ja sormivoimia, työ on hyvinkin fyysistä.

        Kuriositeettinä kerrottakoon, että mainitsemani kommentti asiasisältöineen, miehet vs. naiset, lausuttiin minulle muuan mainion ja kokeneen naishierojan taholta.

        Valitettavan usein juurikin naishierojat (eivät toki kaikki) harjoittavat "ratkaisevaa teknikkaa" eli pienillä käsillään ja kapeilla sormillaan hakeutuvat keskittymään pienten kipupisteiden etsintään ja niillä kiduttamiseen ja sitten ollaan niin "tekniikan hallitsevia" ja päteviä että. Sitten kun asiasta huomauttaa ja pyytää kokonaisvaltaisempaa lihasten hierontaa ja rentoutusta, niin varsin usein seuraamuksena on luennointia "oikeasta tekniikasta." Ketä varten hierojat ovat, itseään vai asiakasta?

        Paljon on vuosien varrella tullut oltua sekä mies- että naishierojien käsittelyssä ja aivan liian usein kertomani kaava toistuu ja siksi varaan ajan mieshierojalle, ellei sitten ole entuudestaan tiedossa hyvä naishieroja, muutoin liian suuri riski pettymykselle.

        Mikäli on täysin uusi tuttavuus, mies tai nainen, niin varaan alkuun vain yhden ajan ja vasta jos olen tyyyväinen harjoitettuun tekniikkaan, niin varaan lisäajat samalle henkilölle.


    • Anonyymi

      Olen aikoinaan kuullut että sokeat hierojat ovat kaikkein parhaita. Ja oikeasti se on aivan ymmärrettävää.

      • Anonyymi

        Osa naisista vain painelee tai silittelee (thaikut).


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe