Meillä mies haluu lapset meille ja hänen ex haluaa että lapset on hänellä. Mies ei voi olla ilman lapsiaan jouluna eikä exä. Minä äitipuolena ratkaisisin asian niin että lapset ovat meillä jouluaaton ja pyhät ja äiti saisi sitten uudenvuoden aikaan pitää hyvänänsä. En minä kaipaa, mun puolesta saa olla poissa vaikka aina. Sanoin miehelle että olisi kiv viettää joulua yhdessä, ja mun lapset ja sitten arkena ne voisi mennä äidilleen. Ihan samahan se on koska kersat on missäkin kunhan jossain ovat.
Äiti ei hyväksy mua olemaan lasten kasvattajana kun olen liian kaunis. On niin kateellinen mulle.
Mies haluisimennä lasten kotiinkin mutta minä en anna lupaa siihen. Olisi outoa jos minä jäisin jouluna yksin ja toiset juhlii joulua. Mun lapset ovat kyllä kun asuu mutta exä saa etsiä uuden miehen muualta eikä viedä mun miestä.
Tahtoo vaan kiusaa ja kokeilla koska raivoon.
Joulu menisi yvin jos tehtäisiin kuin minä sanon, miehenlapset meillä jouluaaton ainakin ja äiti voi mennä vaikka kapakkaan juopotteleen ja sitten arkena menisi sinne, voisi viettää sillon joulua, mutta me ei voida arkena kun se ei tunnu joululta. Jos ei aattona tule niin ei sitten ollenkaan.
Joulu ja miehen lapset
20
117
Vastaukset
- Anonyymi
lapset kuuluu aina äidin luokse kun on juhlat. Jos isä on hylännyt, ei ole mitään oikeutta vaatia lapsia sillon kun haluaa, eikä varsinkaan jos sutturat majailee miehen luona.
Miksi muuten sinä olet siitäkiinnostunut? Miksi et anna heidän itse päättää joille se pätös kuuluu?
Pelkäätk noin paljon miehen entisiä lapsia ja vaimoa?
Rahaako ootat että mis syytää sinuun eikä lasten elämään?
Eätä itsesi ja mene töihin.- Anonyymi
Elätä itsesi, sanoo joku tenukeppi äidin kuvatus.
- Anonyymi
Näin se menee, kun on kaksi persoonaa ja he viestittävät toisilleen.
Alkoholilla on myös osuutensa.
- Anonyymi
Nämä jakomielitautiset voisivat antaa lasten päättää vaikka eiköhän nämä eroperheiden lasten tahto ole jonkun muun taskussa.
- Anonyymi
Juuri tuota lapsuuteni oli. Kun täytin 18 kumpikaan vanhemmistani ei ole saanut minua jouluksi kotiinsa edes pikaisesti käymään, sillä muutin heti ulkomaille ja jouluksi matkustan lomalle lämpimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuota lapsuuteni oli. Kun täytin 18 kumpikaan vanhemmistani ei ole saanut minua jouluksi kotiinsa edes pikaisesti käymään, sillä muutin heti ulkomaille ja jouluksi matkustan lomalle lämpimään.
Nonni, siinäs kuulitte! Lapset eivät halua uusia sutturoita elämäänsä pakolla. Kärsitte siitä itse kun tuotte kaikki naikkoset lasten eteen haukkumaan heitä ja kiusaamaan.
Lapsilta ei koskaan kysytä haluaako he naikkosia elämään, vaan tuotte ni väkisin ja luulette olevan hyviä vanhempia. Siitäs nyt saitte lapset hylkää teidät aikanaan kun teitte niin heillekin. Ihan oikein,. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonni, siinäs kuulitte! Lapset eivät halua uusia sutturoita elämäänsä pakolla. Kärsitte siitä itse kun tuotte kaikki naikkoset lasten eteen haukkumaan heitä ja kiusaamaan.
Lapsilta ei koskaan kysytä haluaako he naikkosia elämään, vaan tuotte ni väkisin ja luulette olevan hyviä vanhempia. Siitäs nyt saitte lapset hylkää teidät aikanaan kun teitte niin heillekin. Ihan oikein,.Kysymys oli myös miekkosista, ei ne lapset myöskään haluu paskamaisia äijän retaleita elämäänsä.
Mullakin oli tosi veetumainen isäpuoli ,oikea perkele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsilta ei koskaan kysytä haluaako he naikkosia elämään, vaan tuotte ni väkisin ja luulette olevan hyviä vanhempia. Siitäs nyt saitte lapset hylkää teidät aikanaan kun teitte niin heillekin. Ihan oikein,.Minulla oli ihana äiteepuoli, mutta isäpuoli oli paha, siksi muutinkin teininä isän luokse asumaan ,helpotti valtavasti, kun isäpuolta ei tarvinnut nähdä ,kun joskus viikonloppuina, en mennyt äidille, kun joskus, sillon, kun isäpuoli oli poissa, eikä minua voitu siihen pakottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys oli myös miekkosista, ei ne lapset myöskään haluu paskamaisia äijän retaleita elämäänsä.
Mullakin oli tosi veetumainen isäpuoli ,oikea perkele.No ei ii , järkkyä että vanhemmat on niin huonoja ettei anna lapsilleen ehjää perhettä. Mutta kun naikkoset iskee nemiehet, haluaa rikkoa perheitä. se on surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ii , järkkyä että vanhemmat on niin huonoja ettei anna lapsilleen ehjää perhettä. Mutta kun naikkoset iskee nemiehet, haluaa rikkoa perheitä. se on surullista.
Meillä kyllä miekkonen vei perheen äidin.
- Anonyymi
Onko täällä muita aikuistuneita eroperheiden lapsia, jotka eivät enää tapaa kumpaakaan vanhempaansa, siis biologista vanhempaansa? Näitä äitipuolia on minun elämässäni tullut ja mennyt enemmän kuin muistan noin 2-vuotiaasta alkaen.
Ensimmäisestä äitipuolestani en muista paljon muuta kuin lyönnit, nipistelyt ja tukistamiset. Olin aina mustelmilla kun menin isän luota äidilleni. Siitä tietysti seurasi hirveää huutoa äidin ja isän välillä. Äiti kiikutti lääkäriin, että sai todisteet väkivallasta. Silti minun piti mennä joka toinen viikonloppu isän luo sen avokin hakattavaksi.
Perseestä on erolasten elämä. Systeemi on täysin kädetön. Olen miettinyt olisiko minulla perusteita vaatia korvauksia vuosien pahoinpitelystä? Hakkaaminen loppui kun isä heitti sen muijan pihalle, mutta se 10 vuoden aikajakso oli minulle ihan helvettiä. Äitipuoli nro 4 on ollut paras kaikista, mutta ei sillä ole enää merkitystä, koska olisin taaperona tarvinnut turvallisuutta.
Tämän paskan kostan nyt viettämällä tämänkin joulun mahdollisimman kaukana iskästä ja äidistä. Äidin luona olisi ollut turvallisempaa, mutta iskä pakotti minut asumaan fifty/fifty hänen luonaan, vaikkei itse välittänyt olla edes kotona silloin kun minä olin siellä. Siksipä hänen eukkonsa pystyivät mielin määrin kurittamaan minua.- Anonyymi
Minun isäpuoli hiplasi ja lääppi minua , puristeli rintojani, kun olin Teinityttö, minua inhotti koko äijä, valitin siitä äidille, mutta se ei uskonut minua , kun hiukan vanhenin ja se äijä koitti taas lääppiä , niin vedin sitä turpaan niin kovaa , kun jaksoin, sille tuli musta silmä, siihen loppu se lääppiminen, ja hiukan sen jälkeen äidille tuli ero äijästä, koska se oli pettänyt äitiä ainakin kahden naisen kanssa.
Olen edelleen äidille katkera ,en näe häntä , kun kaksi kertaa vuodessa. - Anonyymi
Eli sut on aivopesty ! Ei ole äitipuolia olemassa, ne on saduissa.
Kellään ei ole kahta äitiä ei kokonaista eikä puolikasta. On järkkyy ja vastuutonta uskotella lapsille satuja että ne on oiekasti olemassa.
Lapsi uskoo vaikka tuhkimoon tai puhuvaan aku ankkaan jos se pakotetaan hänen elämään.
Ajatelmkaa miten valehtelette lapsille, saako lapset valehdella aikuielle? Ei saa.
Aikuiset on vastuuttomia ja pellejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellään ei ole kahta äitiä ei kokonaista eikä puolikasta. On järkkyy ja vastuutonta uskotella lapsille satuja että ne on oiekasti olemassa.
Lapsi uskoo vaikka tuhkimoon tai puhuvaan aku ankkaan jos se pakotetaan hänen elämään.
Ajatelmkaa miten valehtelette lapsille, saako lapset valehdella aikuielle? Ei saa.
Aikuiset on vastuuttomia ja pellejä.Minulla on oma emo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset on vastuuttomia ja pellejä.Niin minäkin uskoin joulupukkiin 7 v asti ja mikä pettymys ,kun sitä ei ollutkaan , vanhempani valehteli mulle monta vuotta, tuosta pukista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset on vastuuttomia ja pellejä.Kyllä suomenkielessä on sana äitipuoli, mutta jos et ole koskaan kirjaa avannut, voi sanavarastosi olla pieni. Enemmän minäkin niitä iskän jatkuvasti vaihtuvia muijia sanoin eukoiksi nro 1, 2, 3 ja 4.
Nelonen oli ihan siedettävän näköinen, kun alkoi iskän kanssa olemaan, mut nyt sekin on muuttunut läskiksi ja näyttää enemmän mieheltä kuin naiselta. Mutsini on iskäni naisista ainoa, joka ei ole lihonut ja muuttunut miehen näköiseksi. Mahtaako sitten johtua siitä, että erosivat.
Olin niin pieni etten muista mikä johti eroon, mutta luulen että iskällä oli jotain sutinaa jonkun eukon kanssa. Mun iskä ei ole edes minkään näköinen ja silti sillä on noita eukkoja riittänyt, mut eihän noi naisetkaan mitään ruusuja ole olleet. Enivei, hyvää joulua iskä ja äiti täältä palmun alta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suomenkielessä on sana äitipuoli, mutta jos et ole koskaan kirjaa avannut, voi sanavarastosi olla pieni. Enemmän minäkin niitä iskän jatkuvasti vaihtuvia muijia sanoin eukoiksi nro 1, 2, 3 ja 4.
Nelonen oli ihan siedettävän näköinen, kun alkoi iskän kanssa olemaan, mut nyt sekin on muuttunut läskiksi ja näyttää enemmän mieheltä kuin naiselta. Mutsini on iskäni naisista ainoa, joka ei ole lihonut ja muuttunut miehen näköiseksi. Mahtaako sitten johtua siitä, että erosivat.
Olin niin pieni etten muista mikä johti eroon, mutta luulen että iskällä oli jotain sutinaa jonkun eukon kanssa. Mun iskä ei ole edes minkään näköinen ja silti sillä on noita eukkoja riittänyt, mut eihän noi naisetkaan mitään ruusuja ole olleet. Enivei, hyvää joulua iskä ja äiti täältä palmun alta.En ole vielä ikinä nähnyt. Meillä on kaikki kokonaisia, ei ole talopuolta, ei koirapulta, ei mummopuolta eikä kukkapuolta, ei autopuolta.... mikä on äiti joka onpuolikas, jalat vai pää osa? hauska sanonta. Jos elät sadussa niin sinä varmaan olet milla magia tai matami mimmi.
Mie oon prinsessa ruusunen tai liisa ihmemaassa.
Mikä on sun mielestä sitten se äiti joka on puolikas??? Kysyin lapsenlapsiltani asiaa, ja he sanoivat että hän on kuullut että sanussa tuhkimo ja hannu ja kerttu on sellanen mummo jonka nimi on Äitipuoli. No sinä elät sitten sadussa, kun lapsetkaan ei tiedä oikeaa puolikasta äitiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä ikinä nähnyt. Meillä on kaikki kokonaisia, ei ole talopuolta, ei koirapulta, ei mummopuolta eikä kukkapuolta, ei autopuolta.... mikä on äiti joka onpuolikas, jalat vai pää osa? hauska sanonta. Jos elät sadussa niin sinä varmaan olet milla magia tai matami mimmi.
Mie oon prinsessa ruusunen tai liisa ihmemaassa.
Mikä on sun mielestä sitten se äiti joka on puolikas??? Kysyin lapsenlapsiltani asiaa, ja he sanoivat että hän on kuullut että sanussa tuhkimo ja hannu ja kerttu on sellanen mummo jonka nimi on Äitipuoli. No sinä elät sitten sadussa, kun lapsetkaan ei tiedä oikeaa puolikasta äitiä.Sinä olet mielipuoli, puolihullu ja onhan sulla takapuoli, etupuoli, sitte on kääntöpuoli, sukupuoli, osapuoli ,minulla ainakin on puolikas taloa, koska omistan toisen puolikkaan ja puolisoni toisen.
Sinun kannattais vähän avartaa maailmaasi, lähteä sieltä kämpästäsi ihmisten pariin, olet taantunut ja kohta täyshullu nyt jo olet mökkihöperö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet mielipuoli, puolihullu ja onhan sulla takapuoli, etupuoli, sitte on kääntöpuoli, sukupuoli, osapuoli ,minulla ainakin on puolikas taloa, koska omistan toisen puolikkaan ja puolisoni toisen.
Sinun kannattais vähän avartaa maailmaasi, lähteä sieltä kämpästäsi ihmisten pariin, olet taantunut ja kohta täyshullu nyt jo olet mökkihöperö.Voi sua iso katkeruus ja kateellisuus!!! Jos sulla ei ole perhettä, ei lapsia, ei puolisoa, ei sukua ei mitään, niin ymmärrän että haluisit olla osa jonkun perhettä. Mutta kun sitä perhettä ei oteta keltään se tehdään itse.
Totuus sua sattuu.... voi kurja. Jos sinä ole puolikas ihminen niin kuvittele vaan sitä... me muut ollaan kokonaisia.
Lue sinä kuule kirjallisuutta ja biologiaa etenkin, siellä selitetään imisistä ja suvusta ym... se auttaa sua ymmärtämään että puolikasta ihmistä ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua iso katkeruus ja kateellisuus!!! Jos sulla ei ole perhettä, ei lapsia, ei puolisoa, ei sukua ei mitään, niin ymmärrän että haluisit olla osa jonkun perhettä. Mutta kun sitä perhettä ei oteta keltään se tehdään itse.
Totuus sua sattuu.... voi kurja. Jos sinä ole puolikas ihminen niin kuvittele vaan sitä... me muut ollaan kokonaisia.
Lue sinä kuule kirjallisuutta ja biologiaa etenkin, siellä selitetään imisistä ja suvusta ym... se auttaa sua ymmärtämään että puolikasta ihmistä ei ole.Minä tunnen kyllä monta äitipuolta ja isäpuolta. Sinä oletkin tynnyrissä kasvanut mielipuoli, ja lapsenlapsesi samanlainen, kun ei tiedä että muuallakin kuin "sanussa" on äitipuolia. Toivotaan että lapsenlapsesi oppii puhumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918