Kukonhiekassa sijaitsee tanssilava. Ennen muinoin Kukonhiekka on ollut mestauspaikka ja nyt sitten siellä tanssitaan!
Kukonhiekka
15
392
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs se sinua liikuttaa ethän osaa edes tanssia voi voi
- Anonyymi
No kyllä minä muuten osaan, mutta minulla sekoaan jenkan askeleet kolmiloikan askeleiden kanssa.
- Anonyymi
Kukonhiekka paras tanssilava Keski-Suomessa. Paskin on Kuikan lava.
- Anonyymi
Kuikassa ihanat naistentanssit, tykkää tästä hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuikassa ihanat naistentanssit, tykkää tästä hän
Aika paljon sisäänpäin lämpenevä paikka. Pitää olla jollain lailla tuttu, että tanssimaan pääsee.
- Anonyymi
mää en käy työväentaloilla ollenkaan periaatteesta.ns talot on minun makuuni.
- Anonyymi
Minullakin menee jenkan ja kolmiloikan askeleet jatkuvasti sekaisin.
Tangoa tykkään ja osaan tanssia hyvin, erityisesti peruuttelemalla isorintaisen daamin työntämänä. - Anonyymi
Minä en osaa tanssia ollenkaan, mutta tykkään kyllä peruutella isorintaisten daamien työntäminä.
- Anonyymi
Taisteltiinhan ennenmuinoin Kyyjärven lintulahden muistomerkin paikkeil rajusti ja porukka kuoli, nyt siinä on ollut kauan terveystalo !! Iloa ja apua vaivoihin, jospa se on kUKKOLAS vähä sama. ??? Liikunta on hyväksi.
- Anonyymi
Tuskin tänä vuonna kukonhiekassa tanssitaan..
- Anonyymi
Keski-Suomen paras tanssipaikka. Kuikka ehdottomasti huonoin.
- Anonyymi
Kuikassa on liikaan mustalaisia. Kukonhiekka on muuten hyvä mutta kun siellä on niitä ns. "Tanssikurssilaisia" jotka ei ymmärrä tanssimisesta mitään. Ottaa pattiin sellaiset hyrrääjään ja helikopterit että muijalta menee kolmet sukkikset rikki illan aikana. Opettelisivat siellä tanssikurssilla kunnon humppaa, valssia ja tangoa!
- Anonyymi
Savio se paskin paikka on. Ihme heeboja koko porukka henkilökuntaa myöten.
- Anonyymi
Kyllä tanssipaikalle mennessä pitää osata tanssia. Ottaa pattiin ne kaikki köntykset varsinkin lihavat akat mitkä ei osaa tanssia, tulevat perässä kuin joku paininukke.
Pitää osata tanssia niin että kellohame heiluu ja askel kulkee. Terveisin: Oikea Humppamies - Anonyymi
Sunnuntaina 30.4.2023 Kukonhiekan avajaiset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940