Tietääkö kukaan voiko N-Gagen päivittää itse?? Olen kuullut jostain huhuja, että N-gagen ohjelmiston voi päivittää itse jollain ohjelmalla ilman maksullista huollossa käyttämistä. Jos joku tietää tuon ohjelman nimen niin kertoisi?? Kiitos. Tarvitseisin uuden softan tuohon N-gageen kun sen ohjelmat nikottelee joskus.
N-Gagen päivittäminen??
Kake
1
309
Vastaukset
- Pondi
No jos nyt jonkun hakkeri-sivun löydät netistä ja lataat sen päivitys-ohjelmiston sieltä jne. mutta on ollut useita tapauksia, että kun puhelin jätetään päivittämään käyttöjärjestelmää, lataus jäätyy eikä sitää voi aloittaa alusta.
Joten päätyy sitten taas takaisin siihen huoltoliike vaihtoehtoo joko omasta tahdosta taikka sitten kantapään kautta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869