Tietääkö kukaan voiko N-Gagen päivittää itse?? Olen kuullut jostain huhuja, että N-gagen ohjelmiston voi päivittää itse jollain ohjelmalla ilman maksullista huollossa käyttämistä. Jos joku tietää tuon ohjelman nimen niin kertoisi?? Kiitos. Tarvitseisin uuden softan tuohon N-gageen kun sen ohjelmat nikottelee joskus.
Vastaukset 1
- Pondi
No jos nyt jonkun hakkeri-sivun löydät netistä ja lataat sen päivitys-ohjelmiston sieltä jne. mutta on ollut useita tapauksia, että kun puhelin jätetään päivittämään käyttöjärjestelmää, lataus jäätyy eikä sitää voi aloittaa alusta.
Joten päätyy sitten taas takaisin siihen huoltoliike vaihtoehtoo joko omasta tahdosta taikka sitten kantapään kautta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011233
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku91850Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466