Olen yrittänyt saada yskänlääkettä, mitä sitä eivät lääkärit kirjoita. Saako astmalääkettä helpommin?
Miten saa astmalääkettä?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yksityinen lääkäri antaa sinulle reseptin varmasti.
Varaa aika lääkärille.- Anonyymi
yskäänkö?
kävin 1 kk sitten lääkärissä ja sain saikkua mutta en pyytänyt yskänlääkettä tuolloin. Pyysin puhelimitse jälkikäteen koska olin unohtanut pyytää. vastaus oli etten ollut tuolloin pyytänyt kun kävin.
toinen lääkäri ei myöskään kirjoittanut. sanoin että arvasin kun on nuori (nais)lääkäri, hän sanoi että heillä on uusin tieto mitä vanhemmilla lääkäreillä ei ole. ei kirjoittanut mitään lääkettä yskään / kurkkukipuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yskäänkö?
kävin 1 kk sitten lääkärissä ja sain saikkua mutta en pyytänyt yskänlääkettä tuolloin. Pyysin puhelimitse jälkikäteen koska olin unohtanut pyytää. vastaus oli etten ollut tuolloin pyytänyt kun kävin.
toinen lääkäri ei myöskään kirjoittanut. sanoin että arvasin kun on nuori (nais)lääkäri, hän sanoi että heillä on uusin tieto mitä vanhemmilla lääkäreillä ei ole. ei kirjoittanut mitään lääkettä yskään / kurkkukipuun.Kurlaa suolavedellä kurkkua, on paras.
- Anonyymi
Saa kait yskänlääkettä apteekista ilman reseptiä . Kaikista paras lääke on raitis ulkoilma yskäänkin,ellei sitten yskän syynä ole keuhkösyöpä. .
Astmalääkettä voi käydä kyselemässä vaikka Norjan ja Ruotsin hiihtojoukkueeltä ellei sitä Suomesta saa.
Hytinäx1- Anonyymi
Ulkoilma on terveellistä, kun yskä kuten mulla ollut tämän vuotta, ei sitä kehtoo yöllä ulos suoraan sängystä, ei kyllä auta yskänlääke, yskän hillitsemiseen on omat konstit joilla helpotusta.
- Anonyymi
Kysy Norjasta.
Siellä ainakin kaikki urheilijat käyttävät astmapiippua.- Anonyymi
Totta. Ja se annostus, on tuhatkertainen siihen lääkärien määräämään astmalääke annokseen verraten. Ja mitalit eikun kiiltävät rinnassa.
- Anonyymi
lima ei irtoa ja nenänkään kautta ei henki kulje kun on polyyppeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ja se annostus, on tuhatkertainen siihen lääkärien määräämään astmalääke annokseen verraten. Ja mitalit eikun kiiltävät rinnassa.
Niin ja moni suunnistaja kupsahti.
Beng
- Anonyymi
Eukalyptys pastilleja kuumaan veteen ja hengittää höyryä. Kyllä kaikenlaisia kotikonsteja löytyy rosmariineista alkaen. Perunamuussi höyryt ei lievitä yskää.
- Anonyymi
ihan typerää kun vanhempi lääkäri kirjoitti kodeiini lääkkeen niin yskä helpottui. lääkäri katsoi nyt etten ole saanut mitään yskänlääkettä kuluneiden kahden vuoden aikana niin sen takiakaan en sitä saa.
olenko valehtelija joka valehtelee kodeiinireseptin saaneensa vai olenko valehtelija joka käyttää sitä väärin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan typerää kun vanhempi lääkäri kirjoitti kodeiini lääkkeen niin yskä helpottui. lääkäri katsoi nyt etten ole saanut mitään yskänlääkettä kuluneiden kahden vuoden aikana niin sen takiakaan en sitä saa.
olenko valehtelija joka valehtelee kodeiinireseptin saaneensa vai olenko valehtelija joka käyttää sitä väärin?leikkausta kuintenkin suunnitteli kurkkuuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leikkausta kuintenkin suunnitteli kurkkuuni
Nykylääketiede ei suosi yskänlääkettä . Ennen
oli melko vahvoja droppeja, pumppu otti ylimääräisiä lyöntejä ja rytmi kiihtyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oli melko vahvoja droppeja, pumppu otti ylimääräisiä lyöntejä ja rytmi kiihtyi.minun verenpaineeni nousee kun joudun vänkäämään näiden vastavalmistuneiden kanssa
Anonyymi kirjoitti:
oli melko vahvoja droppeja, pumppu otti ylimääräisiä lyöntejä ja rytmi kiihtyi.Sanovat, ettei niistä ole oikeasti mitään hyötyä.
- Anonyymi
Saat jos sulla astma muuten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645270Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti702549- 2692431
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191754Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271523Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531102Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 901046
- 731003