Miten saa astmalääkettä?

Anonyymi

Olen yrittänyt saada yskänlääkettä, mitä sitä eivät lääkärit kirjoita. Saako astmalääkettä helpommin?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksityinen lääkäri antaa sinulle reseptin varmasti.
      Varaa aika lääkärille.

      • Anonyymi

        yskäänkö?

        kävin 1 kk sitten lääkärissä ja sain saikkua mutta en pyytänyt yskänlääkettä tuolloin. Pyysin puhelimitse jälkikäteen koska olin unohtanut pyytää. vastaus oli etten ollut tuolloin pyytänyt kun kävin.
        toinen lääkäri ei myöskään kirjoittanut. sanoin että arvasin kun on nuori (nais)lääkäri, hän sanoi että heillä on uusin tieto mitä vanhemmilla lääkäreillä ei ole. ei kirjoittanut mitään lääkettä yskään / kurkkukipuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yskäänkö?

        kävin 1 kk sitten lääkärissä ja sain saikkua mutta en pyytänyt yskänlääkettä tuolloin. Pyysin puhelimitse jälkikäteen koska olin unohtanut pyytää. vastaus oli etten ollut tuolloin pyytänyt kun kävin.
        toinen lääkäri ei myöskään kirjoittanut. sanoin että arvasin kun on nuori (nais)lääkäri, hän sanoi että heillä on uusin tieto mitä vanhemmilla lääkäreillä ei ole. ei kirjoittanut mitään lääkettä yskään / kurkkukipuun.

        Kurlaa suolavedellä kurkkua, on paras.


    • Anonyymi

      Saa kait yskänlääkettä apteekista ilman reseptiä . Kaikista paras lääke on raitis ulkoilma yskäänkin,ellei sitten yskän syynä ole keuhkösyöpä. .
      Astmalääkettä voi käydä kyselemässä vaikka Norjan ja Ruotsin hiihtojoukkueeltä ellei sitä Suomesta saa.
      Hytinäx1

      • Anonyymi

        Ulkoilma on terveellistä, kun yskä kuten mulla ollut tämän vuotta, ei sitä kehtoo yöllä ulos suoraan sängystä, ei kyllä auta yskänlääke, yskän hillitsemiseen on omat konstit joilla helpotusta.


    • Anonyymi

      Kysy Norjasta.
      Siellä ainakin kaikki urheilijat käyttävät astmapiippua.

      • Anonyymi

        Totta. Ja se annostus, on tuhatkertainen siihen lääkärien määräämään astmalääke annokseen verraten. Ja mitalit eikun kiiltävät rinnassa.


      • Anonyymi

        lima ei irtoa ja nenänkään kautta ei henki kulje kun on polyyppeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ja se annostus, on tuhatkertainen siihen lääkärien määräämään astmalääke annokseen verraten. Ja mitalit eikun kiiltävät rinnassa.

        Niin ja moni suunnistaja kupsahti.

        Beng


    • Anonyymi

      Eukalyptys pastilleja kuumaan veteen ja hengittää höyryä. Kyllä kaikenlaisia kotikonsteja löytyy rosmariineista alkaen. Perunamuussi höyryt ei lievitä yskää.

      • Anonyymi

        ihan typerää kun vanhempi lääkäri kirjoitti kodeiini lääkkeen niin yskä helpottui. lääkäri katsoi nyt etten ole saanut mitään yskänlääkettä kuluneiden kahden vuoden aikana niin sen takiakaan en sitä saa.

        olenko valehtelija joka valehtelee kodeiinireseptin saaneensa vai olenko valehtelija joka käyttää sitä väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan typerää kun vanhempi lääkäri kirjoitti kodeiini lääkkeen niin yskä helpottui. lääkäri katsoi nyt etten ole saanut mitään yskänlääkettä kuluneiden kahden vuoden aikana niin sen takiakaan en sitä saa.

        olenko valehtelija joka valehtelee kodeiinireseptin saaneensa vai olenko valehtelija joka käyttää sitä väärin?

        leikkausta kuintenkin suunnitteli kurkkuuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        leikkausta kuintenkin suunnitteli kurkkuuni

        Nykylääketiede ei suosi yskänlääkettä . Ennen
        oli melko vahvoja droppeja, pumppu otti ylimääräisiä lyöntejä ja rytmi kiihtyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykylääketiede ei suosi yskänlääkettä . Ennen
        oli melko vahvoja droppeja, pumppu otti ylimääräisiä lyöntejä ja rytmi kiihtyi.

        minun verenpaineeni nousee kun joudun vänkäämään näiden vastavalmistuneiden kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykylääketiede ei suosi yskänlääkettä . Ennen
        oli melko vahvoja droppeja, pumppu otti ylimääräisiä lyöntejä ja rytmi kiihtyi.

        Sanovat, ettei niistä ole oikeasti mitään hyötyä.


    • Anonyymi

      Saat jos sulla astma muuten ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      128
      2074
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      2054
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1393
    4. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      75
      1307
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1264
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1108
    7. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      90
      1028
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1013
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      973
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      56
      960
    Aihe