Miten saa astmalääkettä?

Anonyymi

Olen yrittänyt saada yskänlääkettä, mitä sitä eivät lääkärit kirjoita. Saako astmalääkettä helpommin?

16

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksityinen lääkäri antaa sinulle reseptin varmasti.
      Varaa aika lääkärille.

      • Anonyymi

        yskäänkö?

        kävin 1 kk sitten lääkärissä ja sain saikkua mutta en pyytänyt yskänlääkettä tuolloin. Pyysin puhelimitse jälkikäteen koska olin unohtanut pyytää. vastaus oli etten ollut tuolloin pyytänyt kun kävin.
        toinen lääkäri ei myöskään kirjoittanut. sanoin että arvasin kun on nuori (nais)lääkäri, hän sanoi että heillä on uusin tieto mitä vanhemmilla lääkäreillä ei ole. ei kirjoittanut mitään lääkettä yskään / kurkkukipuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yskäänkö?

        kävin 1 kk sitten lääkärissä ja sain saikkua mutta en pyytänyt yskänlääkettä tuolloin. Pyysin puhelimitse jälkikäteen koska olin unohtanut pyytää. vastaus oli etten ollut tuolloin pyytänyt kun kävin.
        toinen lääkäri ei myöskään kirjoittanut. sanoin että arvasin kun on nuori (nais)lääkäri, hän sanoi että heillä on uusin tieto mitä vanhemmilla lääkäreillä ei ole. ei kirjoittanut mitään lääkettä yskään / kurkkukipuun.

        Kurlaa suolavedellä kurkkua, on paras.


    • Anonyymi

      Saa kait yskänlääkettä apteekista ilman reseptiä . Kaikista paras lääke on raitis ulkoilma yskäänkin,ellei sitten yskän syynä ole keuhkösyöpä. .
      Astmalääkettä voi käydä kyselemässä vaikka Norjan ja Ruotsin hiihtojoukkueeltä ellei sitä Suomesta saa.
      Hytinäx1

      • Anonyymi

        Ulkoilma on terveellistä, kun yskä kuten mulla ollut tämän vuotta, ei sitä kehtoo yöllä ulos suoraan sängystä, ei kyllä auta yskänlääke, yskän hillitsemiseen on omat konstit joilla helpotusta.


    • Anonyymi

      Kysy Norjasta.
      Siellä ainakin kaikki urheilijat käyttävät astmapiippua.

      • Anonyymi

        Totta. Ja se annostus, on tuhatkertainen siihen lääkärien määräämään astmalääke annokseen verraten. Ja mitalit eikun kiiltävät rinnassa.


      • Anonyymi

        lima ei irtoa ja nenänkään kautta ei henki kulje kun on polyyppeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ja se annostus, on tuhatkertainen siihen lääkärien määräämään astmalääke annokseen verraten. Ja mitalit eikun kiiltävät rinnassa.

        Niin ja moni suunnistaja kupsahti.

        Beng


    • Anonyymi

      Eukalyptys pastilleja kuumaan veteen ja hengittää höyryä. Kyllä kaikenlaisia kotikonsteja löytyy rosmariineista alkaen. Perunamuussi höyryt ei lievitä yskää.

      • Anonyymi

        ihan typerää kun vanhempi lääkäri kirjoitti kodeiini lääkkeen niin yskä helpottui. lääkäri katsoi nyt etten ole saanut mitään yskänlääkettä kuluneiden kahden vuoden aikana niin sen takiakaan en sitä saa.

        olenko valehtelija joka valehtelee kodeiinireseptin saaneensa vai olenko valehtelija joka käyttää sitä väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan typerää kun vanhempi lääkäri kirjoitti kodeiini lääkkeen niin yskä helpottui. lääkäri katsoi nyt etten ole saanut mitään yskänlääkettä kuluneiden kahden vuoden aikana niin sen takiakaan en sitä saa.

        olenko valehtelija joka valehtelee kodeiinireseptin saaneensa vai olenko valehtelija joka käyttää sitä väärin?

        leikkausta kuintenkin suunnitteli kurkkuuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        leikkausta kuintenkin suunnitteli kurkkuuni

        Nykylääketiede ei suosi yskänlääkettä . Ennen
        oli melko vahvoja droppeja, pumppu otti ylimääräisiä lyöntejä ja rytmi kiihtyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykylääketiede ei suosi yskänlääkettä . Ennen
        oli melko vahvoja droppeja, pumppu otti ylimääräisiä lyöntejä ja rytmi kiihtyi.

        minun verenpaineeni nousee kun joudun vänkäämään näiden vastavalmistuneiden kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykylääketiede ei suosi yskänlääkettä . Ennen
        oli melko vahvoja droppeja, pumppu otti ylimääräisiä lyöntejä ja rytmi kiihtyi.

        Sanovat, ettei niistä ole oikeasti mitään hyötyä.


    • Anonyymi

      Saat jos sulla astma muuten ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe