EI ikinä soster-alalle !!

Anonyymi

Kiitos ja kumarrus, kun pääsin pois soster-alalta. EI ikinä enää sinne. Pelkkää orjatyötä hullujen pomojen kiusattavana. Ei hemmetti, mitä touhua. Vaatii kyllä erityisen masokistisen luonteen pyrkiä ja pysyä alalla.

4

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vinkkaa mullekin mihin pääsee. Kukaan muuhan ei tätä palstaa lue:). Osaamista on liikaakin muilta aloilta mutta ikä tulee vastaan.

    • Anonyymi

      Sote alalla luullaan että politiikalla saadaan lisää palkkaa. Huudetaan sitä päättäjiltä. Vika on siinä että hoitajat eivät järjestäydy tarpeeksi kuten vaikkapa kuljetusalalla jossa kaikki kuuluvat liittoon. Ottakaa mallia niin saattaa ne palkatkin nousta. Turha valittaa jos ei liittoon kuulu

      • Anonyymi

        Montako kymmentä vuotta saadaan odottaa palkkojen nousua Ruotsin tasolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kymmentä vuotta saadaan odottaa palkkojen nousua Ruotsin tasolle?

        Kauan saatte odottaa Minun peruspalkkani on nyt 48000 sek. Se on peruspalkka, siihen päälle lisät, enkä todellakaan tee muita tehtäviä, kuin sairaanhoitajan tehtäviä. Suomessa jouduin tekemään kaikkea maan ja taivaan välillä. Purkakaa sieltä se typerä kaikki tekevät kaikkea ajattelu. Ei rakennusinsinöörikään nauloja revi rakennuksilla. Vasta sitten, kun on kunnon työnjako ammattien välillä, voitte saada edes vähän lisää palkkaa. Suomessa puhutaan aina vain hoitajista, kaikki hoitajat laitetaan samalle riville, yhtä suurta massaa. Sairaanhoitajat lähtevät , siitä ei puhuta miksi, puhutaan vain työoloista. Suurin syy on kaikki tekevät kaikkea . Turha väittää vastaan. Meitä on tässäkin sairaalassa iso joukko suomalaisia hoitajia, kaikki sanovat samaa. Koulutuksesta on maksettava, muuten ei sairaanhoitajia saada. Täällä on päivänselvää, että heikommin koulutettu, saa pienempää palkkaa, eikä siitä kukaan narise. Niin on aina ollut, siksi ihmiset kouluttautuvat, ettei työ olisi niin fyysistä. Heikompi koulutus, huonompi palkka, parempi koulutus parempi palkka. Tulkaa tänne sairaanhoitajat, täällä on hyvä työskennellä, myös lähihoitajat ovat tervetulleita, täällä ei tarvitse siivota, teille kuuluu potilaan perushoito, ei muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe