Rahanvaihto

Anonyymi

Paljonko on rahanvaihtokurssi euro-bath nyt joulukuussa.

12

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis baht 🤑

• Anonyymi

eräs palstapäivystäjä kerran väitti että kaikilla seteleillä on sama vaihtoarvo. tuo kasikornin sivu kyllä keroo ihan muuta.
        ilmeisesti ei ollut koskaan thaimaassa rahaa vaihtanut.

• Anonyymi

Onpa huono kurssi eurolla. Kun kävin Thaimaassa joskus aikojen alussa, niin kurssi oli parhaimmillaan yhdellä eurolla jopa 52 baht. Tällä nykykurssilla nautinnot tulevat hintoihinsa mutta saattavat hyvinkin olla hintansa arvoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eräs palstapäivystäjä kerran väitti että kaikilla seteleillä on sama vaihtoarvo. tuo kasikornin sivu kyllä keroo ihan muuta.
        ilmeisesti ei ollut koskaan thaimaassa rahaa vaihtanut.

Tarkenna vähän kun en ymmärrä. Missä kohtaa tuossa kasikornin sivulla kerrotaan kunkin setelin vaihtoarvo? Minä löydän eurolle (ja kaikille muillekin valuutoille) vain uhden hinnan. Sitten on tietysti matkashekit, rahansiirrot ym, mutta mistään en tosiaan löydä tietoa, että erikokoisista seteleistä saisi kasikornilla eri kurssin.
        Kaduilla olevissa rahanvaihtokojuissa olen kyllä törmännyt siihen, että jos vaihtaa kerralla enemmän voi saada kaupanpäällisenä vaikka jonkun muovilompakon tms. Ja kerran kun vaihdettiin koko porukan rahat kerralla saatiin tingattua hintaa pikkuisen paremmaksi.
        Hyvää lomaa kaikille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa huono kurssi eurolla. Kun kävin Thaimaassa joskus aikojen alussa, niin kurssi oli parhaimmillaan yhdellä eurolla jopa 52 baht. Tällä nykykurssilla nautinnot tulevat hintoihinsa mutta saattavat hyvinkin olla hintansa arvoisia.

Joo, aika entinen ei koskaan enää palaa. Ikävä kyllä.
        Kun kävin Thaimaassa ensimmäisen kerran 2007 oli kurssi tuo 1/52. Eli satasella sai 5200. Jopa Phuketissa se riitti erinomaisesti koko päivän -ja yönkin- iloihin vaikka ensikertalainen olinkin. Yleensä sillä pärjäsi kivasti pari päivää eikä mistään tarvinut tinkiä.
        Eihän Thaimaa vieläkään kallis ole, mutta hinnat ovat vuosien mittaan -sielläkin- nousseet ja euron arvo on samalla laskenut niin rahaa kuluu. Nykyään sata euroa kuluu isoimmissa turistirysissä siinä missä ennen kolmekymmentä.
        Maaseudulla ja pienemmissä kaupungeissa hinnat eivät ole aivan noin paljoa nousseet, mutta kyllähän sielläkin huomaa tuon kurssieron. :-(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkenna vähän kun en ymmärrä. Missä kohtaa tuossa kasikornin sivulla kerrotaan kunkin setelin vaihtoarvo? Minä löydän eurolle (ja kaikille muillekin valuutoille) vain uhden hinnan. Sitten on tietysti matkashekit, rahansiirrot ym, mutta mistään en tosiaan löydä tietoa, että erikokoisista seteleistä saisi kasikornilla eri kurssin.
        Kaduilla olevissa rahanvaihtokojuissa olen kyllä törmännyt siihen, että jos vaihtaa kerralla enemmän voi saada kaupanpäällisenä vaikka jonkun muovilompakon tms. Ja kerran kun vaihdettiin koko porukan rahat kerralla saatiin tingattua hintaa pikkuisen paremmaksi.
        Hyvää lomaa kaikille!

kuinkas dollarit.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää lomaa kaikille!

Sinulle tuo ymmärtäminen on tuottanut vaikeuksia jo vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle tuo ymmärtäminen on tuottanut vaikeuksia jo vuosia.

Olet oikeassa, ymmärtäminen tuottaa minulle vaikeuksia. Niinpä pyydänkin sinulta apua. Voitko siis kertoa missä kohdassa kasikornin sivulla kerrotaan että isommalla setelillä kurssi on parempi? :-)

• Anonyymi

Etpä sitten ole käynyt Thaimaassa yli kymmeneen vuoteen kun sun muistikuvat yli 50 THB kurssista. Toisaalta se on helpompi mennä vaan Tallinnaan niin ei tarvi välittää valuuttakurssien heilahteluista.

• Anonyymi

Vittuile peililles yksinäinen.

• Anonyymi

Kylän kojuissa on tällä viikolla Euron kurssi ollut jokseenkin tarkkaan siinä 33:n pinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      77
      5872
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3231
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      2848
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2112
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2095
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      104
      1913
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1889
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1857
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1518
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1288
    Aihe