Rahanvaihto

Anonyymi

Paljonko on rahanvaihtokurssi euro-bath nyt joulukuussa.

12

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis baht 🤑

• Anonyymi

eräs palstapäivystäjä kerran väitti että kaikilla seteleillä on sama vaihtoarvo. tuo kasikornin sivu kyllä keroo ihan muuta.
        ilmeisesti ei ollut koskaan thaimaassa rahaa vaihtanut.

• Anonyymi

Onpa huono kurssi eurolla. Kun kävin Thaimaassa joskus aikojen alussa, niin kurssi oli parhaimmillaan yhdellä eurolla jopa 52 baht. Tällä nykykurssilla nautinnot tulevat hintoihinsa mutta saattavat hyvinkin olla hintansa arvoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eräs palstapäivystäjä kerran väitti että kaikilla seteleillä on sama vaihtoarvo. tuo kasikornin sivu kyllä keroo ihan muuta.
        ilmeisesti ei ollut koskaan thaimaassa rahaa vaihtanut.

Tarkenna vähän kun en ymmärrä. Missä kohtaa tuossa kasikornin sivulla kerrotaan kunkin setelin vaihtoarvo? Minä löydän eurolle (ja kaikille muillekin valuutoille) vain uhden hinnan. Sitten on tietysti matkashekit, rahansiirrot ym, mutta mistään en tosiaan löydä tietoa, että erikokoisista seteleistä saisi kasikornilla eri kurssin.
        Kaduilla olevissa rahanvaihtokojuissa olen kyllä törmännyt siihen, että jos vaihtaa kerralla enemmän voi saada kaupanpäällisenä vaikka jonkun muovilompakon tms. Ja kerran kun vaihdettiin koko porukan rahat kerralla saatiin tingattua hintaa pikkuisen paremmaksi.
        Hyvää lomaa kaikille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa huono kurssi eurolla. Kun kävin Thaimaassa joskus aikojen alussa, niin kurssi oli parhaimmillaan yhdellä eurolla jopa 52 baht. Tällä nykykurssilla nautinnot tulevat hintoihinsa mutta saattavat hyvinkin olla hintansa arvoisia.

Joo, aika entinen ei koskaan enää palaa. Ikävä kyllä.
        Kun kävin Thaimaassa ensimmäisen kerran 2007 oli kurssi tuo 1/52. Eli satasella sai 5200. Jopa Phuketissa se riitti erinomaisesti koko päivän -ja yönkin- iloihin vaikka ensikertalainen olinkin. Yleensä sillä pärjäsi kivasti pari päivää eikä mistään tarvinut tinkiä.
        Eihän Thaimaa vieläkään kallis ole, mutta hinnat ovat vuosien mittaan -sielläkin- nousseet ja euron arvo on samalla laskenut niin rahaa kuluu. Nykyään sata euroa kuluu isoimmissa turistirysissä siinä missä ennen kolmekymmentä.
        Maaseudulla ja pienemmissä kaupungeissa hinnat eivät ole aivan noin paljoa nousseet, mutta kyllähän sielläkin huomaa tuon kurssieron. :-(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkenna vähän kun en ymmärrä. Missä kohtaa tuossa kasikornin sivulla kerrotaan kunkin setelin vaihtoarvo? Minä löydän eurolle (ja kaikille muillekin valuutoille) vain uhden hinnan. Sitten on tietysti matkashekit, rahansiirrot ym, mutta mistään en tosiaan löydä tietoa, että erikokoisista seteleistä saisi kasikornilla eri kurssin.
        Kaduilla olevissa rahanvaihtokojuissa olen kyllä törmännyt siihen, että jos vaihtaa kerralla enemmän voi saada kaupanpäällisenä vaikka jonkun muovilompakon tms. Ja kerran kun vaihdettiin koko porukan rahat kerralla saatiin tingattua hintaa pikkuisen paremmaksi.
        Hyvää lomaa kaikille!

kuinkas dollarit.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää lomaa kaikille!

Sinulle tuo ymmärtäminen on tuottanut vaikeuksia jo vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle tuo ymmärtäminen on tuottanut vaikeuksia jo vuosia.

Olet oikeassa, ymmärtäminen tuottaa minulle vaikeuksia. Niinpä pyydänkin sinulta apua. Voitko siis kertoa missä kohdassa kasikornin sivulla kerrotaan että isommalla setelillä kurssi on parempi? :-)

• Anonyymi

Etpä sitten ole käynyt Thaimaassa yli kymmeneen vuoteen kun sun muistikuvat yli 50 THB kurssista. Toisaalta se on helpompi mennä vaan Tallinnaan niin ei tarvi välittää valuuttakurssien heilahteluista.

• Anonyymi

Vittuile peililles yksinäinen.

• Anonyymi

Kylän kojuissa on tällä viikolla Euron kurssi ollut jokseenkin tarkkaan siinä 33:n pinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7217
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5026
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2831
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2328
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1348
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      186
      1269
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1063
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      284
      955
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      886
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      182
      858
    Aihe