Mitä mieltä kun poikamainen lepakko käyttää miesten boksereita? Syystä että ne on yksinkertaisesti hienompia ja mukavempia päällä. Ei ole vielä löytynyt naisten malleista sopivaa omalle pepulle😃. Enkä enää naisten malleihin edes vaihda.
Kymysys naisille
11
139
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä hittoo, kai sä käytät just sellasia kun haluat!
- Anonyymi
no sillä vaan kun jotkut saattaa kauhistella. Mutta joo samapa tuo mitä muuta ajattelee!
- Anonyymi
Poikamaiselle just sopii. Ennemmin se nainen vaihtoo joka boksereistas ei tykkää. :D
- Anonyymi
Näinpä...
- Anonyymi
Kiva kuulla! Meni kuule aika kauan että tajusin ostaa miesten boksereita, harmittaa kaikki hukkaan menneet rahat naisten alusvaateostoksilla :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla! Meni kuule aika kauan että tajusin ostaa miesten boksereita, harmittaa kaikki hukkaan menneet rahat naisten alusvaateostoksilla :D
:D
- Anonyymi
Mun mielestä ainakin seksikästä ;)
- Anonyymi
Jokainen käyttää mitä itse haluaa.
- Anonyymi
Eipä oo bokseri-mimmi kylässä kertaakaan käynyt.. Tutka tosin ei havaitse poikamaisia lepakoitakaan:)
Ihan parasta
- Anonyymi
Heitän tämän vaan takaisin ”ylös”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514