Seuraatko TV:ä internetin kautta

Anonyymi

Nykyään voi katsoa teeveetä tai muuta ohjelmaa netin kautta milloin vain, et ole riippuvainen suoraohjelmista.

10

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se pienempi ruutu läppärissä kuin tvssä, jonka takia on mukavampi katsoa tvtä. Mutta katson jos olen unohtanut jostakin sarjasta nauhoittaa jonkun osan. Tai jos jälkikäteen tulee puheeksi joku tapetilla oleva asia, josta en ole kärryillä, niin perehdyn katsomalla koneelta.
      Nauhoitan lähes kaikki ohjelmat, enkä katso suorana juuri muuta kuin uutiset.

• Anonyymi

Minä olen katsonut ainakin 5 vuotta pelkästään netin kautta, aiemmin oli 27 tuuman näyttö, nyttemmin on käytössä 43 tuuman älytelkkari joka toimii näytön tavoin.

• Anonyymi

Joutuhan sitä pakostakin katseleen netistä ja satelitin kautta koska
      Suomessa on tuollaiset TV ja radio kanavat

"Talouselämä: Jussi Halla-aho leikkaisi tuntuvasti Ylen budjettia – "Meillä on erittäin viher­va­sem­mis­to­lainen toimit­ta­ja­kunta

Hal­la-aho ker­too
      Ta­lou­se­lä­män
      haas­tat­te­lus­sa, et­tä puo­lue sääs­täi­si Ylen uu­tis- ja ajan­koh­tais­tuo­tan­non. Viih­de­oh­jel­mien puo­lel­la Ylen ei kui­ten­kaan pi­täi­si kil­pail­la yk­si­tyi­sen toi­mi­joi­den kans­sa.

Vaih­to­eh­to­bud­je­tis­saan pe­rus­suo­ma­lai­set leik­kai­si Yle-ve­roa sa­dal­la mil­joo­nal­la eu­rol­la. Täl­lä het­kel­lä Ylen bud­jet­ti on noin 530 mil­joo­naa.
      Hal­la-aho kat­soo, et­tei Ylen jour­na­lis­ti­seen lin­jaan voi­da juu­ri­kaan puut­tua, sil­lä se koos­tuu toi­mit­ta­jien maa­il­man­kat­so­muk­sis­ta ja po­liit­ti­sis­ta nä­ke­myk­sis­tä.

Suo­ma­lais­ta toi­mit­ta­ja­kun­taa hän pi­tää erit­täin "vi­her­va­sem­mis­to­lai­se­na".

– Se on var­maan osit­tain seu­raus sii­tä, et­tä Suo­mi on pie­ni maa. So­si­aa­li­set ym­py­rät ovat ai­ka pie­net, kaik­ki toi­mit­ta­jat tun­te­vat toi­sen­sa, juo­vat kal­jaa sa­mas­sa baa­ris­sa ja hei­dän täy­tyy huo­leh­tia sii­tä, et­tä hei­dän oma ura­kier­ton­sa on mah­dol­li­nen. Jos tah­rii ni­men­sä vää­ril­lä mie­li­pi­teil­lä, sii­nä voi ol­la ai­ka äk­kiä työ­mah­dol­li­suu­det vä­his­sä, Hal­la-aho to­te­aa."

https://www.suomenmaa.fi/neo/NeoProxy.dll?app=NeoDirect&com=6/3/564956/d6eb16f5b9

• Että niin, eiköhän Halla-aho ala isottelee suurilla kannatus luvuilla, 3,5 vuotta muuttaa puolueiden kannatusta moneen otteeseen.

Halla-aho ei määrää, meillä on hallitus jolla enemmistö takanaan.

• Anonyymi

Nyt me luomme myös Tiedeverkoston niin kyllä silloin teikäläisillä menee sormisuuhun kuten teikäläisten uutisoinneilla.

Näinhän teidän piiri pienet on tähän asti pyörineet.

https://areena.yle.fi/1-1403833

• Anonyymi

Pitäisi tulla piakkoin joku kolmiosainen asiasarja, jossa on tietoa miten ei puututa toisten asioihin varsinkaan silloin, kun ne asiat eivät kuulu muille. Joten siinä ohjelmassa neuvotaan pitämään omista asioista huoli ja olla puuttumatta aikuisten lasten asioihin.
      Aion katsoa, tuntuu olevan mielenkiintoinen ja sisältää paljon asiatietoa esimerkkeineen.

• Seuraan molemmista. Jos joku mielenkiintoinen ohjelma jää väliin, katson sitten netistä.

• Pelkästään netiltä toistaiseksi telkkariohjelmia katsonkin, kun telkkarini olen lainannut pois tarpeettomana. Niin vähän sitä katsoin muutenkaan ja tässä koneellani on tarpeeksi suurin näyttö, josta näen mitä on tarpeen.
      Jouluksi se tulee takaisin, kun katsotaan porukalla joulurauhan julistus ja Kalle Anka.

• Joo normi tv 37" olohuoneessa, isossa makuhuoneessani netti hommelit pöytäkoneineen, reitttimen kautta yhteys tablettiin ja jättikokoiseen älytelkkariin, jota käytän pelkästään netillä, moottorisängystä kiva surffata.

• Anonyymi

Kaikki jalkapallo ja jääkiekko pelit katson netistä, ilmaiseksi;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      149
      5129
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      82
      2724
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      85
      1727
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1196
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      48
      944
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      883
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      808
    Aihe