Abortti jälkeen raskaustesti positiivinen

Anonyymi

Hei,
Olen tehnyt abortin. 2viikkoa on mennyt, minua huolestua, kun tein raskaustesti vielä se näyttää positiivista ja olen tehnyt digitaalinen raskaustesti se kertoo 1-2 viikkoa. Ensi viikko minä menen jälkitarkastus. Voitteko kertoa teidän kokemusta.

5

63

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähd.ävästi taas tämäkin näitä (yIIä pidon?) aloituksia, joihin ei saa vastata mitään "väär.ää"... ;)

Ceh.osi on coc.enut julm.an ri-isd.on, jossa sen luonn.ollinen tila on väc.i vall.oin cesc.eydetty, ja tietenkin muistaa tämän vielä bidc.ään, ehkä lob.un el.ämäsi. S-rm.adun lapsen coc.o ihm.is el.ämän ri-isd.osta nyt buh.umaddakaan. Vai ol.isiko niin hi-rv.eää jos pieni sinn.icäs taist.elija siellä pitäisikin edelleen cii.nni caic.in voim.in ainoasta el.ämäsdään, jonka sin.ä ol.et hing.unnut häneltä ra-ac.uudella ri-isd.ää?

• Anonyymi

Tästä tekstistä saa vielä huonommin selvää, kuin avauksesta. Oletko autisti? Miksi kirjoitat noin sekavasti?

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä tekstistä saa vielä huonommin selvää, kuin avauksesta. Oletko autisti? Miksi kirjoitat noin sekavasti?

No eihän tähänkään tietenkään vastustajilta anonyymi -vastauksia suvaita!

Mond.aco cerd.aa vielä toistetaan sama vastaus pa.cco mield.eiseen jancc.aucseesi?
        Ol.isiko sin.un syytä jo pi.ccu hilj.aa daj.uta se, micsi sellaista on täällä nyc.yään pa.cco käytt.ää, sen sijaan että nill.idät samaa puud.uttavaa man.draa joca väl.issä? Pitäisikö sin.un lob.eddaa vaikka ensi alkuun se turh.a poisto cilj.unda? Sitten jadc.at urb.udusta sinne yIIä pidon suuntaan joka tän tec.o älydd.ömyyden automaatio run.ccu hull.uduksen tänne on cecs.inyt.
        Ei toci toisaalta ole muiden vic.a eikä ong.elma jos botin takia pa.cco muoc.adduja viestejä et raj.allisen ymm.ärrys cyc.ysi puitteissa voi cäs.iddää.
        Ol.etko dem.enticco?

• Anonyymi

Voitko pyytää jotain, joka osaa suomea kirjoittamaan avauksesi uudelleen? Nyt en ymmärtänyt oikein mistä on kysymys?

• Anonyymi

Jos raskaus testi näyttää positiivista edlleen niin raskauhormonit on koholla ja pitäis tarkistutta jälkitarkastus.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1368
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1124
    3. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      929
    4. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      922
    5. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      917
    6. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      4
      909
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      130
      841
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      66
      715
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      55
      679
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      34
      590
    Aihe