Tuntuu, että olisin jotenkin aivan erilainen, kuin ikäiseni yleensä. Kuuntelen mielelläni ylen radio-ohjelmia ja olen kiinnostunut kaikesta, mistä kaverini eivät ole kiinnostunut. Esim. mökkeily, dronen lennättäminen, auton peseminen, vanhojen suomalaisten ohjelmien katsominen. Pääasiassa kuuntelen suomalaista iskelmää ja suomirockia esim. Juicea ja Eppuja. En oikeastaan jaksa koululaistenikaan kanssa viettää aikaa, paitsi joskus harvoin. Siskonikin sanoikin, että kuulostan enemmän 63-vuotiaalta suomalaiselta mieheltä, kuin 17v lukiolaiselta.😀 Niin mietinkin, että onko teistä jotkut samanlaisia väärän ikäisenä syntyneitä. No ei mulla muuta. Hyvää alkavaa sunnuntaita ja joulun odotusta kaikille.
Miten te vietätte vapaa-aikaanne?
7
<50
Vastaukset
Joiltakin osin olin kanssasi samanlainen nuorena. Toisaalta minussa ei ole vieläkään kaikkia noita "vanhan ukon" merkkejä, joita sinulla on.
Olen myös elämäni aikana tuntenut useammankin kaltaisesi nuoren, joten et sinä yksin ole. Osa ihmisistä vaan kypsyy etuajassa ja osa ei koskaan.
Muuten... Tulisitko pesemään autoni? :D- Anonyymi
Sori tässä on vähän jäänyt tämä vastaaminen, mutta kiitos vastauksesta ja toki minä autosi pesen. Kuitenkin tuosta kypsyydestä vielä, että en minä erityisen kypsä koe olevani :D
Anonyymi kirjoitti:
Sori tässä on vähän jäänyt tämä vastaaminen, mutta kiitos vastauksesta ja toki minä autosi pesen. Kuitenkin tuosta kypsyydestä vielä, että en minä erityisen kypsä koe olevani :D
No näillä keleillä siinä autossa riittäisikin pestävää. :D
Kypsyyttä on monenlaista. Joissain asioissa voi olla vielä vähän kakarakin ja siitä huolimatta on ihan kypsä vastuuntuntoinen ihminen. Itse olen jo päässyt tänä talvena pulkkamäkeenkin, kun kummilapsi oli homman päällysmiehenä.
Itseään on joskus hankala arvioida, niin hyvässä kuin pahassakin. Täällä annat kuitenkin ihan fiksun ja järkevän vaikutelman.
- Anonyymi
Minusta nuo kaikki kuulostaa kyllä oikein mukavilta tekemisiltä vaikka musiikkimaku ei ehkä ihan natsaa. En yhtään tiiä mitä muut mun ikäiset tekee (oon siis 16) mutta minulla ainakin kuluis aika hyvin mökkeillessä, autoa pessessä, suotelussa tai pyörällä ajamisessa. Minäkään en kovin paljoa kavereita näe kun ei ole löytynyt samanhenkistä porukkaa. Mistä ne sun kaverit muuten on kiinnostuneet? Mukava kuulla että meitä "kypsiä" on enemmänkin. Mukavat joulut sulle.
Jos asut maalla tai edes kohtuullisen matkan päästä maaseudusta, niin liity metsästys- tai kalastusseuraan. Niissä kaivataan nuorta verta ja sieltä saattaisit löytää myös ikäistäsi samanhenkistä seuraa.
- Anonyymi
Kiitos ja mukavia jouluja sinnekin. En oikein itsekään osaa sanoa, mistä kaverini/ikäiseni ovat oikeasti kiinnostuneita, koska Helsingissä tekeminen rajoittuu lähinnä ulkona kävelemiseen, jollei sitten erityisesti harrasta jotain. Lähinnä kavereillani kai menee aikaa koulunkäyntiin(joillain enemmän, joillain vähemmän), ulkona olemiseen ja sarjojen katseluun, mikäli olen edes jotenkin perillä niiden elämästä. :D
AP
- Anonyymi
oon koneella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433494Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4312921Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222791Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831857- 871487
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 911136
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113- 991096
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31920