hei, minun 7v kissani pissaa unissaan alleen. Hän nukkui sängyssäni ja yhtäkkiä tunsin jalassani jonkin märän tunteen ja sitten näin että kissallani oli tullut pissa sänkyyni. Pissaa oli aika vähän, ei ollut mikään kunnon lätäkkö, ollaan ennenki huomattu että kaikki paikat missä tämä kissa nukkuu haisee pissalta. Kissa on leikattu, mutta sillä on ollut aina pissaamis ongelmia, se siis kuseskelee ympäri taloa välillä, pahin on keväällä. Se syö lääkkeitä kutinaan koska syö ihoaan rikki. Oon myös huomannut että se alkaa maukumaan kun haluu vessaan ja joudun viemään sen sinne ihankun se ei sinne haluaisi mennä, olen joskus laittanut sen kolme kertaa peräkkäin sinne ja kolmannella kerralla se on vasta suostunut. Varsinkin ennen kakkaamista se maukaisee oikein kovaa ja sitten vien sen laatikolle. Välillä se yrittää pissata mutta mitään ei tule, välillä se maukuu ennen kun alkaa pissaaman. Ollaan käyty kaikenlaisissa testeissä lääkärillä mutta mitään ei ole löytynyt. Osaisiko joku auttaa😫😫
7v kissan virtsankarkailu
3
687
Vastaukset
- Anonyymi
(Kissa on siis uros)
- Anonyymi
Onko pissatulehdus arvot ja virtsaki et tutkittu?
Oireet viittais niihin.
Vie kunnon lääkärille, joka tutkii kissan.
Luultavammin virtsatieongelma, tulehdus tai kiviä, kiteitä....ja ei kivun vuoksi uskalla ja halua pissata ennenkun on ihan pakko.
Yleensä lääkäri tutkii mikä on, ja hoito sen mukaan.Ruuat menee varmaan myös vaihtoon, mutta tärkein on selvittää onko tulehdus, kiviä vai mikä syynä.
Selkeästi itsekkin huomaat, jos lemmikkisi ei ole kunnossa.Silloin se tarvitsee lääkärin, joka selvittää ongelman.
Itsestään se ei parane, pahenee vaan.
Mitä lääkäri on kissan ongelmista sanonut, ja mitä siltä on tutkittu?- Anonyymi
Lääkäri sanoi kissaa terveeksi, ei ole löytänyt mitään ongelmia, kuulemma kummallinen tapaus. Virtsakivet tutkittu, otti kissan pissaa purkkiin ja tutki sen, munuaiset ultrattu myös, olen miettinyt pitkään jo että kannattaisiko lääkäriä vaihtaa ku siinä kissassa on kyllä jokin vialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417