Minnaa auttamassa
Kesäloma on juuri alkanut.Olen auttamassa Minnaa(joka on noin 27 vuotias,hänellä on blondit hiukset ja hän on noin 167cm pitkä)hoitamaan koiria ja Mariaa.Aika on mennyt töitä tehdessä erittäin nopeasti ja kello on jo puoli kymmenen.Minna kysyy:”Haluatko jäädä meille yöksi niin ei tarvitse lähteä enää polkemaan kotiin.”Vastaan:”joo,jos se vaan käy”.Minna menee laittamaan saunaa päälle ja minä vien Marian nukkumaan.Minna tulee alakerrasta ja kysyy:”Minne Maria meni”.Vastaan:”Vein sen jo nukkumaan”.Minna vastaa:”No hyvä”.Minna menee laittamaan kylpytakin päälle ja minä katselen telkkaria.Minna tulee olo huoneeseen ja istuu nojatuoliin.Katselen häntä sivusilmällä ja huomaan,että hänen kylpytakkinsa alta näkyy hänen häpykumpunsa alapää.Minna on ilmeiseisesti ajellut juuri karvat koska niitä ei juurikaan näy.Minna työntää kätensä kaula-aukosta takkinsa sisään ja huomaan että hän puristelee rintojaan.Minna huomaa,että katselen häntä ja riisuu kylpytakkinsa pois.Hänen muhkeat rintansa liimaavat katseeni.Minna tulee viereeni ja ottaa minua kädestä kiinni ja taluttaa minut makuuhuoneeseen.Minna kaataa minut sängylle ja alkaa riisua minua nopeasti.Olen alasti ja Minna katselee minua hetkisen ja ottaa sitten kalustani kiinni ja alkaa imeä sitä voimakkaasti.Minna ottaa suihin erittäin himokkaasti.Lopulta hän lopettaa ja käy kyykkyyn naamani ylle ja nostaa minua niskasta vasten pilluaan.Alan nuolla hänen häpykumpuaan.Avaan hänen häpyhuulensa ja otan klitoriksen suuhuni ja imen sitä voimakkaasti.Minna ynisee hiljaa.Sitten Minna nostaa minut pystyyn ja käy itse selälleen sängylle ja nostaa jalkansa ylös. ”Pane mua kovaa”hän sanoo ja asetan kaluni hänen häpyhuulille ja painan sen sisään.Alan naida Minnaa hiljalleen ja hän työntää aina vastaan.Alan kiihdyttämään tahtia ja Minna alkaa voihkia kiihkeästi.Nopeutan tahtia ja Minna on räjähtämäisillaan.Otan kaluni ulos ja Minna imee sitä hetkisen.Sitten Hän nostaa uudelleen jalkansa ylös ja sanoo:”Työnnä se nyt peppuun”.Painan kaluni Minnan tiukkaan anaaliin ja Minna alkaa voihkimaan kovaäänisesti.Nussin häntä nopein vedoin.Sitten sanon:”Multa tulee kohta”.Minna vastaa:”Nussi ne peppuuni”.Nain häntä muutaman vedon kunnes laukean voimakkaasti hänen peppuunsa.Lykin vielä vähän aikaan kunnes sperman tulo loppuu ja otan kaluni ulos Minnan pepusta.Minna sanoo:”Käy siihen sängylle selälleen ja laita silmät kiinni”.Suljen silmäni ja tunnen kuinka Minna nostaa kättäni ja sitten kuuluu naksahdus ja huomaan että en saa kättäni liikuteltua.Avaan silmäni ja huomaan että Minna on kiinnittänyt minut käsiraudoilla sänkyyn kiinni.Minna menee sängyn päähän ja ottaa dildon käteensä ja työntää sen pilluunsa minun katsellessani.Minna työntelee itseään ja nauttii siitä.Sitten hän laittaa sen pois ja tulee luokseni ja ottaa kalustani kiinni,laittaa sen pillunsa suulle ja alkaa ratsastamaan kiduttavan hitaasti.Sitten Minnan kännykkä soi.Minna vastaa kaluni yhä pillussaan.”Moi Piia”hän vastaa.”Joo tule vaan meille saunomaan”.Minna sulkee puhelimensa ja alkaa ratsastamaan nyt vauhdikkaammin.Vähän aikaa ratsastettuaan hän nousee päältäni ja alkaa hinkaamaan kaluani rintojensa väliin.Aina kun kaluni tulee hänen naaman eteensä hän lipaisee sitä nopeasti.Sitten sanon nopeasti:”Multa tulee”.Minna ottaa kaluni suuhunsa ja alkaa imeä sitä voimakkaasti.Laukean voimalla hänen suuhunsa ja hän nielee kaikki mitä minulta tulee.Sitten ovikello soi ja Minna irroittaa minut ja menee alasti avaamaan ovea.Sitten hän tulee huoneeseen Piia perässä.Piia tulee mitään sanomatta luokseni ja alkaa imeä kaluani.”Mennään saunaan”Minna sanoo.Menemme saunaan ja istumme lauteille.Minna alkaa hieromaan rintojaan ja Piia alkaa nuolemaan Minnan pillua.Piian peppu on sopivasti pystyssä minuun päin ja painan kaluni hänen peppuun.Piia säpsähtää tunteesta ja alkaa imeä nopeammin Minnaa, koska pian se kävisi vaikeammaksi.Minna alkaa voihkia kovaan ääneen ja hänen pillunsta alkaa valumaan nesteitä.Piia lopettaa nuolemisen koska alkaa itsekin olla orgasmin partaalla.Piia alkaa huutamaan kovaan ääneen ja vedän kaluni ulos ja laitan sen Piian pakaroille ja laukean kolmannen kerran sinä iltana.Minna alkaa nuolemaan Piian pakaroilta spermoja ja menen Piian eteen ja hän imee kaluni puhtaaksi.Sitten otamme kunnon löylyt ja pesemme toisemme ja menemme nukkumaan.Jos piditte niin kommentoikaa niin kirjoitan kyllä uusia!
minnaa auttamassa
9
6628
Vastaukset
- Mä vaan.
Tuo oli kyl tosi hyvä juttu. Jatka samaan malliin!
Vähän pitempiä vois olla ja vielä vähän yksityiskohtaisemmin.. - MP
Tarinassasi on kyllä ainesta, mutta myös kehittämisen varaa. Kappalejako helpottaisi kummasti lukemista. Yhtenä pötkönä teksti käy raskaaksi ja kadotat lukijan huomion; pätkimällä voit painottaa haluamiasi asioita. Olisi myös mukava, jos kuvailisit tapahtumia yksityiskohtaisemmin; "panin Minnaa lujaa" -tyyli ei juurikaan kiihota. Tsemppiä!
- 6+
...ja välilyönnnit välimerkkien jälkeen ennen seuraavaa sanaa, niin olisi jotenkin luettavaa.
- -MICHAEL-
Tosi huono juttu.
Jos juttu olisi ollut pelkkä sana "paska", niin se olisi ollut parempi. - minna joo,,,
ei muuta mutta, minna, minna, minna, minna,.... hieman jos vähentämästä tuota sanaa, hän on melko hyvä vastine, ei muuta...
- minna
Ihan jees tarina. Lisää vaan...
- Anonyymi00007
Hohhoijaa! Oletkohan koskaan ollut naisen kanssa?
- Anonyymi00008
Aika rasittavaa lukea tuollaista apukoulutasoisen kirjoittamaa tekstiä.
- Anonyymi00009
Tuollainen tasapaksu tekstipötkö kertoo jo ulkonäöllään, että hyppää yli ja yritä lukea seuraavaa tarinaa.
En edes aloittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931