En halua mennä mun isän luo koska en voi olla siellä niiku kotona vaan se on niiku mulle niiku oisin jossai kylässä. Pitäis siis olla siellä joka toinen viikko. En vaan voi olla siellä normaalisti kun pitää kokoajan varoo tai miettii kaikkia tekemisii. Mun vanhemmat ei suostu millään siihen että en olis siellä nii paljoo. Oon puhunu tästä niitten kans mutta ku ne ei tajuu tai sit niitä ei kiinosta. Auttakaa mitä voisin tehä. Ja oon siis 14.
En halua mennä isän luo
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on aika vaikea tapaus. Itselläni oli vaikea olla isäni luona, mutten kertonut asiasta. Vasta, kun tiedettiin, että isäni käyttää huumeita ja alkoholia ruokaa ei riitä tarpeeksi niin käynti lopetettiin. Olin tästä oikein tyytyväinen. Jos sinä joudut olemaan isäsi luona ja joudut varomaan tekemisiäsi, suosittelen olemaan mahdollisimman paljon ulkona tai ylipäätään pois isäsi luota. Keksi jotain tekemistä, mikä saa sinut pois isäsi luota. Mene kaverille tai vaikka hiihtämään, jos on hyvät kelit. Mikään ei kyllä ole ihanampaa kuin hiihtäminen, musiikki ja kuuma juoma. Itse asun vielä vanhemmillani (äidilläni) ja ulos meneminen on aina kovin rentouttavaa, sillä äidilläni ja hänen miehellään on usein tapana nahistella keskenään. Ulkona ei tarvitse olla kuulemassa jatkuvaa nahistelua. Pääsee tarkkailemaan luontoa ja vaikka rakentelemaan lumilinnaa. Itselläni oli tarkoituksena rakentaa jonkinlaista lumimajaa, mutta sää on juuri nyt liian vetelää.
Mitkä asiat ovat sellaisia, joiden takia joutuu seisomaan varpaillaan? Jatkuva varominen on hyvin stressaavaa. Jos huutamista ja väkivaltaa tapahtuu, sellaista ei tarvitse sietää. Itse en valitettavasti uskaltanut kertoa kenellekään isäni tappelusta vaimonsa kanssa sekä muusta ikävästä. Lastensuojelu kuitenkin voi varmama auttaa. Tarvittaessa voidaan tehdä rikosilmoitus. En tiedä tilanteestasi, mutta sanon tämän varmuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862