Kertoisiko joku automies mikä vikana kun fiesta ei halua käydä.Joskus käynnistäessä auton se ei käy kunnolla vaan nykii ja meinaa sammua.Kun autolla sitten pääsee matkaan,nykimistä jatkuu jonkin aikaa ja jos ensimmäiseen risteykseen joutuu pysähtymään niin akun merkkivalo syttyy ja auto sammuu siihen.Akun merkkivalo ei siis pala kokoajan vaan syttyy alkumatkasta jolloin auto sammuu.Nykiminen loppuu kun on vähän matkaa ajellu,eikä sitä ilmaannu aina...Fiestassa on automaattiryyppy!Ehken kostealla ilmalla nykiminen on yleisempää...
Fiestan nykiminen
7
2254
Vastaukset
- ei ole nimimerkkiä
jos nyt oikein ymmärsin niin vika on laturissa, eli
vaihdata hiilet yms... tai toinen mahdollisuus on ettei
auto saa tarpeeksi polttoainetta? Eli vaihdata bensan-
suodattimet. (voi myös olla että kaasari on "löysällä",eli
vetää ilmaa välistä, eli muttereita vois kiristää..?!- Anonyymi
😂😂😂
- kaasari
auton kaasutin on löystynyt.
- Raimo
Mulla on kanssa sellainen viesta. Siinä oli kaasarissa orava. Peräkontissa karhu. Ei mienannu jaksaa vetää vaikka poistin oravan. Osta Elma uusi auto. Nyt tuli kiirus (alkoi karhu herätä talviunilta).
- jr
Mulla fiestan vastaavat nykimiset johtu kaasarista. Oli päässyt seosputkeen roska.
- viki
Vie huoltikselle ja pyydä vaihtamaan tulpat ja mahdollisesti tulpan johdot.
- maiccu
Mulla myös nykimis-ongelmainen fiesta....vika bensapumpussa-ammattimiehen arvio.Eli auto ei saa bensaa...sielt pitää vaihtaa osia...mulla ainaki ryyppy auttaa, ettei ainakaa heti sammu...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817487
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873387- 572365
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691512Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701458- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201356Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028