Matti ja Teppo, kiitos ihanasta annistanne maamme viihdemusiikkiin

Anonyymi

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pori opintoje ohes sanosi vaa sen et Teppo o se girimies ja ylioppilaski Matil jäi kaik viäl keskikoulu
      Sinkku niil kävi simmottos et nemen vahingos klassise lyseo linnankarul josa pakkoruotti lisäks ol vaa latina ja klassist kreikka, kuip pali prässi heil ol simmosi lukke eik niit sopottama kukka op

Eli engelskan giäl jäi molemmilt oppimat mut muute hyvinne pärjänny on ja raha ja parselli saanu ja laului värkänny, ei sen bahemppa

• Anonyymi

Kumpi on leveeleukanen?

• Anonyymi

Matil on leviät leuat
      ja uni maistu ku hänel o kasvanu toi lehmän hermo ja kestävys
      Sentakki Matti hake ain Tepo ku he mene jonnekki ja gysy
      Onk känny avaime ja pilleri fölis?

• Anonyymi

Onks sei Turust toi murre vaiko peräti Raumangieltä ? Kyll siit selvää saa. kun on tottunut ensteks Porin murteeseen.
        On se vaan niin poikkeavaa, että heti tietää jo puheen nuotista, vaikkei pookstaavejakaan kuulustele, ett lännest' se o. Ja lyhkästä sukkelaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks sei Turust toi murre vaiko peräti Raumangieltä ? Kyll siit selvää saa. kun on tottunut ensteks Porin murteeseen.
        On se vaan niin poikkeavaa, että heti tietää jo puheen nuotista, vaikkei pookstaavejakaan kuulustele, ett lännest' se o. Ja lyhkästä sukkelaa!

Mari Boine Norjan saamelainen, on tosi hyvä-ääninen joikaaja. Saanut ihan maailmanmainetta konserteillaan kuninkaallisillekin kirkossa vallan!

Tässä hän esittää oppikirjaa herrasväelle, kielestä ei selvää kyllä saa! Eiköhän tuo patista näkemään ihmistä heissäkin luulis,....

https://www.youtube.com/watch?v=OirGGzAyWzU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää opettele vast ja pan kaikki murttei sekas ettei sana lopu keske mut pori tiäräks mää yritä tuanoi tosissa

• Anonyymi

Tosiaankin eilinen konsertti Helsingin Areenalla oli viihdekonsertti: tuttuja lauluja Mä joka päivä töihin meen....Arvotonta kissankultaa, Mä Vain... kyllä, tämmöisellä äidinkielellä esitetyllä musiikilla on yleisönsä! Ja tanssijansa.

Viihdemaailmaan tarvitaan juuri tämmmöisiä esiintyjiä. Tässä oli hieman sellaista vanhanajan tunnelmaa, yhteistä hyvänolon tunnetta!

Vaan mitähän ne kännykkäkuvaajat katsovat kotona? Minua kyllä häiritsi edessä olevan kännykän valo, toittavasti sai loistavan videän takapenkin katsomosta.

• Anonyymi

Minä kun en noista rallatuksista... Mutta joitain kivojakin M & T:llä on.
      Tämän kappaleen tahdissa opeteltiin hidasta valssia joskus vuonna paperi ja kirves. Hallussa on!

https://www.youtube.com/watch?v=DV7kPN6VhIQ

• Eipä tämä Ylemme soittele näitä tuon ajan kappaleita.
      Useammat vanhemmat artistit ovat asiaa tuoneet esiin haastatteluissa.
      Esim. Newman, Aro, Sysimetsä, Alatalo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      28
      2693
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1034
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      901
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      875
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      827
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      800
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      794
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      708
    Aihe