Oletko lukenut James Redfieldin kirjoja? Lähinnä "Yhdeksän oivalluksen tie" ja "Kymmenes oivallus". Mitä mieltä? Onko hyvät kirjat aloittaa oman elämänkatsomuksen etsiminen ja asioiden selvittely? Mitä muita hyviä kirjoja suosittelette? Myös buddhismi kiinnostaa. Mikä olisi hyvä kirja (miel. suom.) aloittaa?
James Redfield + muut kirjat
5
677
Vastaukset
- T
John Snellingin suomennettu kirja "Buddhalaisuus"
on varmaan hyvä aloitus, siinä kerrotaan eri Buddhalaisuuden haaroista pääpiirteittäin. - Miranda
...kyseiset J.R:n kirjat....itse en henk.koht. pitänyt niitä mitenkään eriyisinä, mutta toiset ovat sitten "tykänneet" sitäkin enemmän, joten parempi itse katsoa, sopiiko itselle?! =)
Itse olen pitänyt kiinostavina ja ajatuksia herättävinä ja ehkä muutenkin "herättävinä" esim. Jose Stevens;Kesytä lohikäärmeesi, Neale Donald Walsh;Keskusteluja Jumalan kanssa 1,(2)ja3, Osho; Esoteerinen psygologia, Zen perimmäinen totuus,Meditaatio ainoa tie vapauteen jne.
Sri Nasargadatta Maharj;Valvetilasi on unta, Barry long; Itsetuntemus, jne.......tässä siis vain jotain, jotka itse olen kokenut jossain määrin "rehellisiksi", toki se on aina lukijan "suodatuksesta" kiinni. =)
Lukunautintoja kuitenkin, mistä sitten aloitatkin! =)- Ari
Barry Long on minun "suosikkini". Hän(hänen sanomansa) on kaivanut minusta esiin paljon sellaista, mistä en ollut tietoinen silloin, kun huokailin omaa viisauttani (lievästi kärjistetty).
- Miranda
Ari kirjoitti:
Barry Long on minun "suosikkini". Hän(hänen sanomansa) on kaivanut minusta esiin paljon sellaista, mistä en ollut tietoinen silloin, kun huokailin omaa viisauttani (lievästi kärjistetty).
tämän kyseisen Barry Longin Itsetuntemus kirjan ja taitaa siitä olla vuosi pari kun luin sen ensimmäisen kerran.
Minullekin se on "suosikki" juuri siksi, että jos sitä tosiaan lukee, aistii niin, että pyrkii olemaan itselleen rehellinen,voi selvästi siinä kohdata samalla omaa "keskeneräisyyttään". =)
- observation
lämpimästi seuraavaa kirjaa: Stefan Gustavsson; "Perusteltu Usko". Kirja pitää sisällään hyvin perusteltuja näkemyksiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781