On uudistunut tuo mol.fi-palvelu

Anonyymi

Nyt siellä etusivulla sanotaan, että työnantajat voivat itse tsekata palkkatukikelpoistuutensa ja tehdä ilmoituksen netissä.
No, sitten siellä sanotaan, että työttömät, joille tämä palkkatuki on laitettu työllistymissuunnitelmaan, pääsevät oma-asioinnin kautta - siis kirjautumalla omiin tietoihinsa te-palveluissa - selaamaan näitä palkkatukipaikkoja.

No, mitenkähän tämä toimii, kun ei ainakaan tämä näe minkäänlaisia palkkatukipaikkoja - ei ole oma-asioinnissa erikseen sellaista kohtaa, jossa olisi palkkatukipaikkojen selaaminen eteen lyöty valikkona.

Juu, tosin, mulla tota työllistymissuunnitelmaakaan ei ole päivitetty... Työkkäri ei ole ollut yhteydessä tämän kuluvan vuoden puolella kertaakaan!

Yksi juttu joka tästä nyt tulis mieleen, on se, että kun ja vaikka tuo työttömyysturvan leikkaus poistuu, niin kun ei työkkäri ole millään lailla yhteydessä ollut, ei niin mitään, niin olis niin kuin oikeus ja kohtuus maksaa se kolmekymppiä per tämän vuoden leikkauskuukaudet takaisin.

Vai pääsee selaamaan... Eli tässä on heitetty palveluiden ulkopuolelle! Pitäskö valittaa työvoimatoimistosta jonnekin ylemmille tahoille... Mitä se liikuttaa... no, valittaa pitää aina.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä täällä valitat selvästä asiasta?

Laita työkkäriin yhteydenottopyyntö että haluat päivittää suunnitelmaasi palkkatukioikeuden. Vai oletko joku saamaton ikityötön jolle sossun mamman täytyy solmia kengännauhatkin?

• Anonyymi

Niin, kun siellä lukee jo, että palkkatukipaikkoja haetaan.

Kysymyshän oli, että missähän kohtaa siellä mol.fi:n sivuilla voi niitä oletettuja palkkatukipaikkoja katsella.

Asiattomia vastauksia satelee tietyiltä tyypeiltä näillä palstoilla. Opettelisitte ensin edes ymmärtämään mitä on kysytty!
        Sossumamma ei tee minun kengänauhoille yhtään mitään. Arvaa miks?

• Anonyymi

Näin on! Itse hoidan aina kaikki asiani. En oleta että te-täti sitä hoitaa! Palkkatukipaikatkin katselen AINA ITSE! En oleta, että niistä voisi jostain sivulta katsella... Näinsaa valita parhaan kun itse etsii. Nytkin oon ensivuoden alussa menossa mieluisaan paikkaan.

• Anonyymi

Sinulle mieluisaan paikkaan menijä.

Niin, jos työnantaja haluaa ilmoittaa, että ottaa palkkatuella töihin ja laittaa sen ilmoituksen noille mainituille te-sivuille, niin mikäs siinä on, kun sinun mielestäsi niitä ei saisi katsella.

Itse tässä on tähän astikin kaikki paikat hankittu. Että mölö mölö sulle vaan...

Valehtelija!

• Anonyymi

Asiattomia vastauksia tulee niiltä, joilla ei ole mitään asiaakaan tälle palstalle, jossa kysellään työttömyysturvasta ja te-toimistojen toiminnasta yleensä. Nämä asiattomuuksia syytävät ovat mitä suurimmalla todennäköisyydellä niitä, jotka eivät nuoresta iästään ja ilmiselvästä arkisesta toimettomuudestaan huolimatta ole koskaan työvoimatoimiston asiakkaita olleetkaan... mites se on mahdollista, etteivät ole? Toimitusjohtajia vai?

• Anonyymi

Kiusanhenkiä ne on. Ihan hengellisesti tutkittuna pahisten jengiä.
      Tutki vaikka raamatusta.

• Anonyymi

Ne on näitä natseja sossuun en men en. Luottotiedotkin menneet ajat sitten jo ja silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe