Kysymys niille, jotka ovat ihastuneita ja haaveilevat jostakusta. Mikä sinua estää tekemästä aloitetta ihastuksesi suuntaan? Vai oletko tehnyt? Millaisen?
Haaveilijoille
96
1171
Vastaukset
- Anonyymi
Isoin syy on varmaan just se, että jos tuleekin tyrmätyksi. Mulla on menossa isompi ihastus tässä enkä saa aikaiseksi laittaa aloitetta. Se että, en ole varma tykkääkö hän tytöistä tai minusta, ei anna minun tehdä aloitetta. Joudun näkemään häntä vielä niin en halua mitään noloja tilanteita.
- Anonyymi
Selvitä ensin tykkääkö hän tytöistä ylipäätään. Avaa vaikka keskustelu parisuhteista, kerro omistasi ja kysy hänen elämänvaiheistaan. No, ei sovi ihan uuteen tuttavuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä ensin tykkääkö hän tytöistä ylipäätään. Avaa vaikka keskustelu parisuhteista, kerro omistasi ja kysy hänen elämänvaiheistaan. No, ei sovi ihan uuteen tuttavuuteen.
Ei ole mahdollisuutta puhua juurikaan. Sitä tässä mietiskelen miten pääsisi tekemään tuttavuutta.
- Anonyymi
Hän on varattu.
- Anonyymi
Auts. Tää on paha.
- Anonyymi
Varattu täälläkin.
- Anonyymi
Täälläkin. Ja onnellisesti naimisissa. Siinä se.
- Anonyymi
Varattuhan hän on, muuten jotain olisi varmaan tapahtunut ajat sitten ns. luonnostaan jommankumman taholta. Sähköä on edelleen ilmassa mutta toivon mukaan homma pysyy aisoissa.
- Anonyymi
Minua estää se että tavataan harvakseltaan, ka se että olen epävarma mitä hän ajattelee minusta, hän lähettää sekavat signaalit minulle. Ja se että meillä on ikäeroa. Hän on kuitenkin jäänyt ajatuksiini ja lämmitänyt sydämeni ja sieluni.
- Anonyymi
Oletko nuorempi vai vanhempi? Itse ihastunut n 15v nuorempaan naiseen. Hän on välillä ihanan keskusteleva ja avoin, välillä tuntuu ettei edes näe minua. Nähdään 0-3 kertaa viikossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nuorempi vai vanhempi? Itse ihastunut n 15v nuorempaan naiseen. Hän on välillä ihanan keskusteleva ja avoin, välillä tuntuu ettei edes näe minua. Nähdään 0-3 kertaa viikossa
Olen 15 vuotta vanhempi. Ärsyttää ja hämmentää kuitenkin enemmän se että sanoo yhyä ja tekee toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 15 vuotta vanhempi. Ärsyttää ja hämmentää kuitenkin enemmän se että sanoo yhyä ja tekee toista.
Kysy suoraan miksi hän tekee niin. Ristiriitainen viestintä on tosiaan ärsyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksinainenkin tekee tuommoista. Välillä hän haluaa puhua ihan yhtäkkiä ja katsoo silmiin, välillä taas ei puhu, vaikka pitäisikin ja katselee ihan muualle, jos yritän keskustella. Toiset vaan ovat tuommoisia ja siihen voi myös vaikuttaa muutkin ulkopuoliset asiat. Minä ajattelen, ettei se välttämättä liity minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksinainenkin tekee tuommoista. Välillä hän haluaa puhua ihan yhtäkkiä ja katsoo silmiin, välillä taas ei puhu, vaikka pitäisikin ja katselee ihan muualle, jos yritän keskustella. Toiset vaan ovat tuommoisia ja siihen voi myös vaikuttaa muutkin ulkopuoliset asiat. Minä ajattelen, ettei se välttämättä liity minuun.
Varmasti vaikuttaa moni asia. Ajattelen että hän voi olla vaan ystävällinen ja välillä kiireinen. Ja sekin vaikuttaa että ollaan töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy suoraan miksi hän tekee niin. Ristiriitainen viestintä on tosiaan ärsyttävää.
Joo no.. en tiedä milloin tavataan seuraavan kerran. Haluaisin keskustella asioista, pääni halkeaa muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no.. en tiedä milloin tavataan seuraavan kerran. Haluaisin keskustella asioista, pääni halkeaa muuten.
Itse ihastunut 15 vuotta vanhempaan naiseen. En ole nähnyt häntä pitkään aikaan enkä tiedä milloin näen. Silloin kun ihastus sai alkunsa näimme kyllä säännöllisesti, lähes päivittäin.
Ikävä 💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään tai siis perjantaina näin hänet ei töissä. Paikassa johon tiesin hänen mahdollisesti tulevan, mutta luulin, että hän ei tulisi. En juuri puhunut hänen kanssaan, mutta loppupuolella jonkin verran. Ja kysyin onko hän varma ettei lähde porukassa jatkoille.. Huokaus miten kaunis ja seksikäs hän on. No baarijonossa sitten aivan toinen nainen, nuori myöskin, sanoi minulle: olet kaunis. Kiitin kohteliaasti ja toivotin mukavaa iltaa. Kyllä se lämmitti..
- Anonyymi
Uskon ettei hän koe minkäänlaisia ihastumisen tunteita minua kohtaan. Nähdään kyllä useamman kerran viikossa ja vaikea olla välillä tän henkilön lähellä kun on näitä ihastumisen tunteita syttynyt. Jospa joululoman aikana helpottaisi kun ei nähdä
- Anonyymi
Minun ihastukseni on yli 15 vuotta vanhempi. Tavallaan lohdullista kuulla, että näitä ihastumisia syntyy myös toisinpäin ikää ajatellen. Numeroita vaan, minulle kylläkin. Tuskin on ihastukseni koskaan ajatellut minua kuitenkaan siinä mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ihastukseni on yli 15 vuotta vanhempi. Tavallaan lohdullista kuulla, että näitä ihastumisia syntyy myös toisinpäin ikää ajatellen. Numeroita vaan, minulle kylläkin. Tuskin on ihastukseni koskaan ajatellut minua kuitenkaan siinä mielessä.
Eli niinkin voi käydä, että nuori, hurmaava nainen ihastuu kypsempää naiseen. Minäkään en usko, että ihastukseni minua noteerasi vaikka hän ihanasti hymyileekin. Mutta saahan sitä haaveilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli niinkin voi käydä, että nuori, hurmaava nainen ihastuu kypsempää naiseen. Minäkään en usko, että ihastukseni minua noteerasi vaikka hän ihanasti hymyileekin. Mutta saahan sitä haaveilla..
Kyllä todellakin voi. Olenn ihastunut itseäni vanhempaan naiseen. Harvemmin edes oman ikäiseni kiinnostaa.
- Anonyymi
Olen ihastunut naiseen joka on luultavasti hetero. Eipä tässä mitään aloitteita voi ryhtyä tekemään. Jutellaan kyllä kun nähdään säännöllisesti. Yritän olla katselematta häntä liikaa ja muutenkin häiritsemättä. Aina kuitenkin menen sinne mihin tiedän hänenkin tulevan, eihän sieltä millään poiskaan voi pysyä...
- Anonyymi
Mistä sen tietää, ettei toinen mitenkään tykkää samasta sukupuolesta. Se on usein semmoinen asia mistä ei juurikaan keskustella. Mä oon aina salaa ihastuneena enkä uskalla tehdä mitään, just sen takia kun mietin että vastakkainen on selkeästi hetero. Mutta ei muistakaan ulospäin juurikaan näe että tykkään tytöistä.
Just toi pään halkeamisen tunne kun ei saa puhuttua asiasta niin on kauheaa. Mulla sama tilanne, enkä usko että pääsen sellaiselle etäisyydelle ihastuttanut että pääsen puhumaan ihastumisestani tai edes mistään muustakaan 😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen tietää, ettei toinen mitenkään tykkää samasta sukupuolesta. Se on usein semmoinen asia mistä ei juurikaan keskustella. Mä oon aina salaa ihastuneena enkä uskalla tehdä mitään, just sen takia kun mietin että vastakkainen on selkeästi hetero. Mutta ei muistakaan ulospäin juurikaan näe että tykkään tytöistä.
Just toi pään halkeamisen tunne kun ei saa puhuttua asiasta niin on kauheaa. Mulla sama tilanne, enkä usko että pääsen sellaiselle etäisyydelle ihastuttanut että pääsen puhumaan ihastumisestani tai edes mistään muustakaan 😆Arvailen heteroksi koska puhuu miehistä siihen tapaan eikä naisia ole maininnut. Muutenkin on heteron oloinen, noin ulkoisestikin. Eipä silti, tutkani ei ole ennenkään toiminut. Pitäisi vain rohkaistua ottamaan asiasta selvää ja yritäppä sinäkin samaa, tee vaikka tikusta asiaa hänelle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvailen heteroksi koska puhuu miehistä siihen tapaan eikä naisia ole maininnut. Muutenkin on heteron oloinen, noin ulkoisestikin. Eipä silti, tutkani ei ole ennenkään toiminut. Pitäisi vain rohkaistua ottamaan asiasta selvää ja yritäppä sinäkin samaa, tee vaikka tikusta asiaa hänelle :)
Yritän yritän 😂 mutta toki vaikeaa. En halua pilata välejä jotenkin tässä nyt. Jos hän ei yhtään mieti kuin minä, niin saattaa tulla tukalat oltavat. Nähdään joka viikko mutta mun lapsen harrastuksen myötä 😆 en mäkään oo siis yhtään varma tykkääkö hän tytöistä, sitä on tosi vaikea sanoa. Mulle ei kehittynyt mitään tutkaa. Menen vaan omalla fiiliksellä ja tuntuu että hän flirttailee mutta en sit tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just toi pään halkeamisen tunne kun ei saa puhuttua asiasta niin on kauheaa. Mulla sama tilanne, enkä usko että pääsen sellaiselle etäisyydelle ihastuttanut että pääsen puhumaan ihastumisestani tai edes mistään muustakaan 😆Se on just näin 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just toi pään halkeamisen tunne kun ei saa puhuttua asiasta niin on kauheaa. Mulla sama tilanne, enkä usko että pääsen sellaiselle etäisyydelle ihastuttanut että pääsen puhumaan ihastumisestani tai edes mistään muustakaan 😆Ei minustakaan arvaa, että olen ihastunut naiseen. Olen siis bi. Minulla on aikuiset lapset. Katson kyllä häntä silmiin ja puhun asiaa ymtai niitä näitä. Mutta jos hän onkin minusta kiinnostunut, hän luultavasti on yhtä epävarma minusta kun minä hönen suuntautumisesta.. Voi jos sen tietäisikin.
- Anonyymi
Teinkin ja alussa kaikki meni hyvin, tunteita oli molemmilla. Nyt tuntuu kuitenkin, että olin hänelle vain hetken viihdyke, itsetunnon kohottaja tai joku lelu. En tiedä ollenkaan syytä, miksi hän perääntyi kun ei siitä koskaan puhunut. Olisin mielestäni ansainnut edes jonkun selityksen kaikelle.
- Anonyymi
En uskalla/voi tehdä aloitetta, koska ihastukseni on naimisissa ja hän on perheenäiti. Tiedän, että tilanne on aivan mahdoton, mutta en pääse ihastumisesta eroon. Ajattelen häntä koko ajan. Joskus tuntuu kuin välillämme olisi jotain, mutta välillä tuntuu etäisemmältä. Vika voi olla omanikin, koska olen itse ollut vähän poissaoleva. En varsinaisesti välttele häntä, mutta yritän käyttäytyä asiallisesti. Pelkään ja häpeän, että hän huomaisi tunteeni. Näemme töissä aika harvakseltaan.
- Anonyymi
Jos koet, että teidän välillä on jotain, niin ehkä on.
Jos hän työskentelee samassa paikassa, niin eikö olisi ihan luonnollista ehdottaa tapaamista työn ulkopuolella.
Sellaisessa ympäristössä on helpompi tulkita toista.
Ja sekin kertoo jo jotain miten hän reagoi ehdotukseen, tehdä jotain yhdessä.
Itse tilanteessa, jossa toivon, että toinen on rohkea tekemään aloitteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän työskentelee samassa paikassa, niin eikö olisi ihan luonnollista ehdottaa tapaamista työn ulkopuolella.
Itse tilanteessa, jossa toivon, että toinen on rohkea tekemään aloitteen.Mitä järkeä on ehdottaa tapaamista naimisissa olevalle? Saatika että se olisi luonnollista. Miettikää nyt vähän näitä vastauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tilanteessa, jossa toivon, että toinen on rohkea tekemään aloitteen.Naiset on tuollaisia: kannustetaan käärmeen lailla luikertelemaan toisen elämään vaikka kyseessä parisuhteessa elävä. Surua ja murhetta vain tulee. Suoraselkäisyys kunniaan ja jotain moraalia lesboillakin luulisi olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkeä on ehdottaa tapaamista naimisissa olevalle? Saatika että se olisi luonnollista. Miettikää nyt vähän näitä vastauksia.
Tarkoitin ystävänä.
Ei mitään pakko änkeämistä toisen avioliiton rikkomiseksi.
Vaan tutustua itse ihastumisen kohteeseen ja oppia ottamaan hänet ystävänä.
Avioliitto on pyhä,
(mutta avioliittoja on monenlaisia.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ystävänä.
Avioliitto on pyhä,
(mutta avioliittoja on monenlaisia.)Ystävänä voi tutustua, mutta vapaitakin naisia on. Itsekin tiedän kaksi vapaata naista, molemmat kauniita ja muutenkin viehättäviä. Ja en puhu itsestäni jos joku nyt niin luulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävänä voi tutustua, mutta vapaitakin naisia on. Itsekin tiedän kaksi vapaata naista, molemmat kauniita ja muutenkin viehättäviä. Ja en puhu itsestäni jos joku nyt niin luulee.
Itse ajattelen, niin että on ihanaa, kun ystävänä nainen joka on rehellisesti kertonut mitä minusta ajattelee.
Mulla on elämäni aika tullut kaksikin naista elämääni ystäviksi, niin, että he ovat kertoneet olevansa ihastuneita minuun.
Mitään ei ole koskaan tapahtunut ja hyviä ystäviä meistä on tullut vasta näiden paljastusten jälkeen. Ollan alunperin tutustuttu opiskelujen kautta.
Eli rehellinen itselle ja rehellinen toiselle.
Kai nyt jokainen ymmärtää, että ei ole pakko olla kiinnostun toisesta ja jos toinen kertoo siitä, niin se ei riko terveyttä Ystävyyttä, eikä toisen parisuhdetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävänä voi tutustua, mutta vapaitakin naisia on. Itsekin tiedän kaksi vapaata naista, molemmat kauniita ja muutenkin viehättäviä. Ja en puhu itsestäni jos joku nyt niin luulee.
Näin on. Vapaita naisia näkyy erinäisissä ryhmissä ja kissanristiäisissä, ei tarvitse varattuja piirittää. Tiedä sitten, näyttää siltä että nykyään etsitään naisia lähinnä työpaikalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelen, niin että on ihanaa, kun ystävänä nainen joka on rehellisesti kertonut mitä minusta ajattelee.
Mulla on elämäni aika tullut kaksikin naista elämääni ystäviksi, niin, että he ovat kertoneet olevansa ihastuneita minuun.
Mitään ei ole koskaan tapahtunut ja hyviä ystäviä meistä on tullut vasta näiden paljastusten jälkeen. Ollan alunperin tutustuttu opiskelujen kautta.
Kai nyt jokainen ymmärtää, että ei ole pakko olla kiinnostun toisesta ja jos toinen kertoo siitä, niin se ei riko terveyttä Ystävyyttä, eikä toisen parisuhdetta.Suojelen omaa parisuhdettani niin, että en lähde tutustumaan ja luomaan ystävyyttä tuntemattomaan/puolituttuun , joka on minuun ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojelen omaa parisuhdettani niin, että en lähde tutustumaan ja luomaan ystävyyttä tuntemattomaan/puolituttuun , joka on minuun ihastunut.
Tämä juuri, me olemme niin erilaisia.
Toiset kokevat ihastuneet uhkana, ja toiset eivät.
Ei ihastumisesta ole vaaraa, jos ei itse anna toiselle vääriä viestejä.
Jokainen tekee, kuten sydän sanoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Vapaita naisia näkyy erinäisissä ryhmissä ja kissanristiäisissä, ei tarvitse varattuja piirittää. Tiedä sitten, näyttää siltä että nykyään etsitään naisia lähinnä työpaikalta.
Heterot saavat kokea ja etsiä työpaikkaromansseja. Siinä ei ole mitään väärää ja se on ihan okei. Jopa niin okei, että siihen ei edes kukaan kiinnitä minkäänlausta huomiota. Se ei herätä pahennusta eikä kateutta.
Annas olla jos homoseksuaalilla on työpaikkaromanssi. Hyi, hyi, miten moraalitonta! Varsinkin jos homoseksuaali on nainen niin romanssi on extrapaheksuttavaa. Hyi, hyi, miten te kehtaatte olla noin moraalittomia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhmiin kerääntyy se paskin sakki, joka ei pidä itsestään minkäänlaista huolta. Repsottavissa samoissa, likaisissa vaatteissa ollaan arjet ja juhlat, ulkoisesti kuin suoraan vankilasta karanneet. Eihän naisten takia pidä laittautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhmiin kerääntyy se paskin sakki, joka ei pidä itsestään minkäänlaista huolta. Repsottavissa samoissa, likaisissa vaatteissa ollaan arjet ja juhlat, ulkoisesti kuin suoraan vankilasta karanneet. Eihän naisten takia pidä laittautua.
Käyt väärissä ryhmissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ystävänä.
Avioliitto on pyhä,
(mutta avioliittoja on monenlaisia.)Miksi et itse ehdota hänelle tapaamista ystävänä?
- Anonyymi
Hei. Olen tuo naimisissa olevaan perheenäitiin ihastunut. Kiitos viesteistänne. En halua tietenkään rikkoa kenenkään perhettä enkä siksi edes yritä mitään. Haluaisin kyllä tutustua häneen ystävänä. Meillä synkkaa hyvin, vaikka emme näe kovin usein. Minulla ei ole aavistustakaan, onko hän hetero tai mitä hän tuntee naisia kohtaan. En uskalla ehdottaa mitään tapaamista, ettei tule vääriä käsityksiä. Pelkään, että töissä tulee kiusallisia tilanteita sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nyt jokainen ymmärtää, että ei ole pakko olla kiinnostun toisesta ja jos toinen kertoo siitä, niin se ei riko terveyttä Ystävyyttä, eikä toisen parisuhdetta.Hienoa jos tuollaisia ystävyyksiä olet onnistunut säilyttämään. Itsellä lähinnä sellaisia kokemuksia että ystäväsuhteet naisten kanssa ovat muuttuneet tuollaisten "paljastusten" jälkeen. Monet myös sanovat että ollaan kavereita/ystäviä, mutta sitten käyttäydytäänkin mustasukkaisesti tai koleasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kätevämpää varmaan hankkia niitä ystäviä muusta seurasta kuin siitä varatusta ihastuksesta. Välttyy ainakin turhalta draamalta.
- Anonyymi
Ihastukseni on 10 vuotta vanhempi ja nähdään töissä ohimennen harvakseltaan. Hänellä on lapsia ja erosi jossain vaiheessa miehestään ... Mutta olin kuulevinani että hän puhui taas miehestään... Se tuntui murskaavalta ja sydän jätti lyönnin välistä... Pieni toivo on että kuulin väärin. Tuntuu vain että ei hän olisi kiinnostunut yhtään. Jossain vaiheessa luulin että tunne saattaisi olla molemminpuolista. Mitään aloitetta en koskaan uskaltanut tehdä koska ei edes tunneta.
- Anonyymi
Yritä ensin tutustua häneen ennen kuin teet aloitteen. Tulee muuten puun takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä ensin tutustua häneen ennen kuin teet aloitteen. Tulee muuten puun takaa.
Samaa mieltä, jos menee vieraalle ehdottamaan treffejä se tulee täytenä yllätyksenä. Mistä edes tietää että toinen on koskaan itseä huomannut, tai muistaa että on olemassa. Jos ohimennen jossain käytävällä tai kahvihuoneessa näkee ja tervehtii, ei se ole vielä mitään, moni puhuu muutaman sanan kaikille eikä lue sitä miksikään, ei muistakaan jälkeenpäin. Pitää pyrkiä puhumaan enemmän ja myös kahden kesken, että tutustutaan ensin ja sitten vasta tehdä aloite. Helppo tehdä tikusta asiaa jossain työpaikalla, käyttäkää mielikuvitusta.
- Anonyymi
No siis itse olen toivottoman ihastunut uudehkoon työkaveriini myös, mutta en tiedä onko tunteille vastakaikua, koska hän ei anna itsestään oikein mitään :/ Hän ei kerro asioistaan, eikä oikeastaan kysele keltään muultakaan mitään. Ehkä kyse on ujoudesta, mutta ennemmin pidän häntä ns. sinisenä persoonana. Töissä hän on hyvin analyyttinen, tarkka, kyselee, varmistaa asiat ja haluaa kuulla perustelut miksi jokin asia tehdään ja tämä on itseasiassa aika söpöä :) Tarkkuus on tämän työn kannalta tietysti erittäin tärkeää ja positiivista ja siksi hän onkin superhyvä rekrytointi.
Toisaalta taas hän vaikuttaa siltä, että ihan kaikki asiat hänen elämässään perustuvat faktoihin ja voi olla, että hän ei halua vahingossakaan tehdä väärää tulkintaa, koska on ehkä joutunut pettymään. Ristiriitaista on se, että vaikka hänen tietyt persoonallisuuden piirteet ottaa vallan työssä (voi olla hyvinkin, että hän haluaa pitää yksinkertaisesti työ- ja yksityisyyselämänsä täysin erillään), hänessä on myös hauska, viehättävä ja heittäytyväkin puoli - hänellä on täsmälleen samanlainen huumorintaju kuin mulla ja hän nauraa mun jutuille ja mä hänen. Eli joko hän on kiinnostunut musta, mutta hänellä ei ole tarpeeksi faktaa tehdä ratkaisua suuntaan tai toiseen tai ei tiedä/ole varma mun suuntautumisesta tai sitten hänen oma elämäntilanteensa on sekava (on todennäköisesti vielä suhteessa, naisen kanssa tai ainakin asuu) tai sitten se pahin, että olen vain tulkinnut ihastuksissani hänen ystävällisyytensä väärin.
Olen yrittänyt antaa hänelle hienovaraisesti merkkejä, mutta itse kun olen aikalailla myöhemmin aktivoitunut (tai sanotaanko, että tullut kaapista itselleni ja muutamalle muulle vasta jokin aika sitten), että ehkä en tiedä vielä miten naisten kanssa flirttaillaan tms. ja olo on kuin 14-vuotiaalla, kaikki on uutta. Ja olen itse lopettelemassa heterosuhdettani, joka nyt ei ole ollut suhde pitkiin aikoihin, vaan perustuu omalta puoleltani ystävyyteen (sanottakoon tähän vielä, että suhde oli päättymässä joka tapauksessa, eikä tämä nainen ole kuin ainoastaan edesauttanut mun päätöstä). Ongelma on myös se, että ollaan samassa työpaikassa jatkossakin, joten mitään riskejä ei voi ottaa.
Olisko jotain vinkkejä miten voisi tuoda omaa suuntautumista tms. esille niin, että lesbo sen ymmärtäisi ja ehkä niin, ettei koko työyhteisö saa tietää? Kaikki apu on tarpeen..- Anonyymi
Hyi hyi, minkälaista hämärää tiedustelua ja (vääränlaista) rekrytointia! Häpeäisitte!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi hyi, minkälaista hämärää tiedustelua ja (vääränlaista) rekrytointia! Häpeäisitte!
Voi ei, eikö kukaan leiki sun kanssa, kun on näköjään aikaa tulla tänne trollailemaan? :D ihmisen seksuaalinen suuntautuminenhan liittyy ihan helkkaristi työsuoritukseen :D
- Anonyymi
Jos hän edelleen asuu toisen kanssa, olisiko järkevämpi jäädä odottamaan puuttumatta asiaan? Vinkeistä sinänsä, voithan kertoa suuntautumisestasi kun olette kahden kesken, ihan mitenkään häneen liittymättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän edelleen asuu toisen kanssa, olisiko järkevämpi jäädä odottamaan puuttumatta asiaan? Vinkeistä sinänsä, voithan kertoa suuntautumisestasi kun olette kahden kesken, ihan mitenkään häneen liittymättä.
Juuri näin, en aiokaan tehdä mitään, en ole mikään parisuhteen rikkoja. Tuntuu vaan pahalta.
- Anonyymi
Mä en tee aloitetta oon siihen liian nössö. Ajatuksissa ja haaveissa tuo nainen pyörii päivittäin. Jos hän tekisi aloitteen, niin tarttuisin siihen miettimättä sen kummemmin. Katsoisin kortit ja sen mihin se johtaa. En usko, että suhde olisi heterosuhdetta helpompi. Luulen, että olis vaikeampi, kun ympäristön asenteet olisi vaihtelevanpia. Odottelen siis, että tunteet laimenee tai tuon toisen osapuolen tekevän aloitteen. Vaikka enhän edes tiedä onko hän kiinnostunut. Välillä oon miettinyt, että flirttaileeko hän kanssani, mutta en oo ollut varma siitäkään..
- Anonyymi
Kerro jotain tuosta naisesta, josta haaveilet
- Anonyymi
Miten saan sen naisen pois ajatuksistani? Ei ole reilua, että koko maailma menee yhtäkkiä sekaisin. Ei ole reilua, että kyseessä ei ole edes hetero, vaan naisen kanssa naimisissa oleva henkilö. Ei ole sekään reilua, että hän on naimissa, vaikka ei puolisostaan sanallakaan mainitse mitään, eikä sormustakaan ole sormessa. Ei ole reilua, että olen hölmönä hänelle hymyillyt, käyttäytynyt hermostuksissani oudosti ja hänen kanssaan nauranut. Eikä ole myöskään reilua, että tulkitsin kaiken ilmeisesti väärin ja se jos mikä pistää vihaksi! En haluaisi tuntea näin syviä tunteita häntä kohtaan ja odottaa, että näen hänet töissä uudelleen vuoden alussa, koska se vain sattuu. Jos hän pyytäisi mut kahville/bisselle tai ihan minne vaan, lähtisin heti vaikka maailman ääriin. Jos ei, niin pääsisinpä tästä nyt edes hiton äkkiä yli, koska tää on sairaan kipeen raastavaa. En jaksa tätä enää :/
- Anonyymi
Vaikeaa on ja tulee olemaan.
Itse päätä pahkaa ihastuin varattuun naiseen.
Tiesin alusta asti, että hänellä on tuore ja onnellinen parisuhde.
Hän ei koskaan johdatellut, tai ole osoittanut mitään kiinnostusta mua kohtaan, mutta silti mä olin valmis riskeeramaan ihan kaiken.
Lopulta välttelin hänen lähellä oloaan, koska pelkäsin mun ihastumisen ahdistavan häntä.
Halaus olisi ollut liikaa,
mutta silti se tapahtui.
Onneksi nyt lomalla on ollut aikaa tuulettaa ajatuksia.
Ehkä me päästään eroon ihastumisesta, kun uusi vuosi alkaa.
Itse tietoisesti työstänyt tätä.
Ensi vuodesta tulee mulla oma vuosi, jona keskityn vaan työhön ja omaan kehon hyvinvointiin.
Rakastan siis itseäni, sen ihastumisen sijaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaa on ja tulee olemaan.
Itse päätä pahkaa ihastuin varattuun naiseen.
Tiesin alusta asti, että hänellä on tuore ja onnellinen parisuhde.
Hän ei koskaan johdatellut, tai ole osoittanut mitään kiinnostusta mua kohtaan, mutta silti mä olin valmis riskeeramaan ihan kaiken.
Lopulta välttelin hänen lähellä oloaan, koska pelkäsin mun ihastumisen ahdistavan häntä.
Halaus olisi ollut liikaa,
mutta silti se tapahtui.
Onneksi nyt lomalla on ollut aikaa tuulettaa ajatuksia.
Ehkä me päästään eroon ihastumisesta, kun uusi vuosi alkaa.
Itse tietoisesti työstänyt tätä.
Ensi vuodesta tulee mulla oma vuosi, jona keskityn vaan työhön ja omaan kehon hyvinvointiin.
Rakastan siis itseäni, sen ihastumisen sijaan.Minäkin yritän keskittyä nyt itseeni ja omiin projekteihin. Onneksi en tapaa enää seksinaista jatkuvasti, niin saan etäisyyttä tähän asiaan. Se on varmaan paras ja ainoa tapa päästä yli tunteista.
Raivostuttavaa ihastua väärään ihmiseen silloin harvoin kun ihastuu. Tästä lähtien minä olen varuillani joka paikassa mihin menen. Meitä on täällä monia samassa tilanteessa ja livenäkin olen jutellut aika monen kanssa, jotka ovat ihastuneet semmoiseen, joka on varattu tai ei ole kiinnostunut. Uskomattoman huonoa onnea. - Anonyymi
Yhdyn tähän kuoroon taas... Lähes samanlainen tilanne täälläkin, työpaikalla tietysti, eikä mitään mahdollisuuksia. Suututtaa kerta kaikkiaan miten olen tällainen hölmö. Nyt tästä haikailusta tulee loppu, uuden vuoden päätös!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyn tähän kuoroon taas... Lähes samanlainen tilanne täälläkin, työpaikalla tietysti, eikä mitään mahdollisuuksia. Suututtaa kerta kaikkiaan miten olen tällainen hölmö. Nyt tästä haikailusta tulee loppu, uuden vuoden päätös!
Miksi ei mahdollisuuksia..? Olen samassa tilanteessa, omat mahdollisuudet ovat olemattomat koska toinen ilmeisen onnellisesti naimisissa. Silti. hän on ajatuksissani. Muuta en voi kuin toivoa hänelle parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei mahdollisuuksia..? Olen samassa tilanteessa, omat mahdollisuudet ovat olemattomat koska toinen ilmeisen onnellisesti naimisissa. Silti. hän on ajatuksissani. Muuta en voi kuin toivoa hänelle parasta.
Sama homma täällä. Työpaikkaihastus ja en uskalla kertoa mun tunteista sen takia jos toinen ei tunne samoin.
Tulisi hyvin kiusalliset ajat olemaan edessä jos kertoisin.
Välillä on ollut intensiivisiä katsekontakteja mutta muuten ei mitään flirttiä tai kosketteluja. Keskusteltu ollaan kyllä monesti ja minusta tuntuu että alan sekoilla sanoissa enkä tiedä miten päin olisin niissä tilanteissa.
Varsinkin jos jäädään kahdestaan. Ei sitä ehkä ulospäin minusta huomaa, paitsi sen että poskia alkaa välillä punottaa hänen seurassaan.
Ei ole helppoa elämä tällä hetkellä kun tuntee näin vahvasti ihmistä kohtaan jota ei voi saada. Jospa tämä tästä joku päivä helpottaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma täällä. Työpaikkaihastus ja en uskalla kertoa mun tunteista sen takia jos toinen ei tunne samoin.
Välillä on ollut intensiivisiä katsekontakteja mutta muuten ei mitään flirttiä tai kosketteluja. Keskusteltu ollaan kyllä monesti ja minusta tuntuu että alan sekoilla sanoissa enkä tiedä miten päin olisin niissä tilanteissa.
Varsinkin jos jäädään kahdestaan. Ei sitä ehkä ulospäin minusta huomaa, paitsi sen että poskia alkaa välillä punottaa hänen seurassaan.
Ei ole helppoa elämä tällä hetkellä kun tuntee näin vahvasti ihmistä kohtaan jota ei voi saada. Jospa tämä tästä joku päivä helpottaaLisään: tuo viestini oli tarkoitettu vastaukseksi tuohon työpaikkaihastus viestiin. Meni vahingossa väärään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksipuolista, toinen osapuoli ei tunne samoin eikä tule koskaan tuntemaankaan, siitä olen varma. Hän tuskin edes on kiinnostunut naisista ja näkee meidät vain työkavereina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään: tuo viestini oli tarkoitettu vastaukseksi tuohon työpaikkaihastus viestiin. Meni vahingossa väärään
Palstalla taitaa olla aika monta työpaikkaihastusta. Itse olen päättänyt lopettaa turhan haikailun ja siirtyä eteenpäin vihdoin viimein. Eipä tässä ole kulunutkaan kuin muutama vuosi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole helppoa elämä tällä hetkellä kun tuntee näin vahvasti ihmistä kohtaan jota ei voi saada. Jospa tämä tästä joku päivä helpottaaOnko sulla mahdollisuuksia tämän naisen suhteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla mahdollisuuksia tämän naisen suhteen?
En usko. Hän ei vaikuta siltä että olisi kiinnostunut minusta ja ikäeroakin on yli 10 vuotta. Yritän saada näitä tunteita laantumaan, tosin huonolla menestyksellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Hän ei vaikuta siltä että olisi kiinnostunut minusta ja ikäeroakin on yli 10 vuotta. Yritän saada näitä tunteita laantumaan, tosin huonolla menestyksellä
Ei noin 10 vuotta ole vielä paha ikäero. Yritä selvittää onko hän kiinnostunut, muuten harmittaa jälkeenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään: tuo viestini oli tarkoitettu vastaukseksi tuohon työpaikkaihastus viestiin. Meni vahingossa väärään
Kaikki eivät flirttaa tai koske, vaikka olisivat kiinnostuneita, varsinkaan työpaikalla. Ei kai työpaikalla oikein voikaan koskea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksipuolista, toinen osapuoli ei tunne samoin eikä tule koskaan tuntemaankaan, siitä olen varma. Hän tuskin edes on kiinnostunut naisista ja näkee meidät vain työkavereina.
Minkä hiiden takia pitääkin ihastua yksipuolisesti?! Pitäisi olla tunteissa joku esto ettei näitä sattuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin 10 vuotta ole vielä paha ikäero. Yritä selvittää onko hän kiinnostunut, muuten harmittaa jälkeenpäin.
Ainakaan juuri nyt en ole valmis kertomaan mutta ehkä jonain päivänä vielä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät flirttaa tai koske, vaikka olisivat kiinnostuneita, varsinkaan työpaikalla. Ei kai työpaikalla oikein voikaan koskea.
Ei voi ei. Mutta jos hän olisi kiinnostunut, niin kai hän olisi ottanut työajan ulkopuolella yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi ei. Mutta jos hän olisi kiinnostunut, niin kai hän olisi ottanut työajan ulkopuolella yhteyttä.
Tietääkö hän varmasti sun tunteista? Voi olla aika kynnys alkaa soittelemaan tms jos ei ole mitään varmaa tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän varmasti sun tunteista? Voi olla aika kynnys alkaa soittelemaan tms jos ei ole mitään varmaa tietoa.
Tuskin tietää kun en ole kertonut. Toki voi olla mahdollista että hän on aistinut jotain, tai sitten ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se nainen miettii ettei kehtaa ottaa yhteyttä, kun joudutte näkemään työpaikalla ja voi tulla kiusallista jatkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se nainen miettii ettei kehtaa ottaa yhteyttä, kun joudutte näkemään työpaikalla ja voi tulla kiusallista jatkossa.
Se voi olla myös noin. Mutta odottelen vielä jos seuraavan kerran kun näemme niin tulisi jotain selkeää signaalia hänen puoleltaan (epäilen vahvasti)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla myös noin. Mutta odottelen vielä jos seuraavan kerran kun näemme niin tulisi jotain selkeää signaalia hänen puoleltaan (epäilen vahvasti)
Tästä tuli mieleen, mikä voisi olla selkeä signaali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, mikä voisi olla selkeä signaali?
Esimerkiksi se, että pyytää vaikka kahville työajan ulkopuolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi se, että pyytää vaikka kahville työajan ulkopuolella
Ei tule tapahtumaan ainakaan meikäläisen kohdalla. Pyytäisin itse jos olisi realistisia mahdollisuuksia saada myöntävä vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan ainakaan meikäläisen kohdalla. Pyytäisin itse jos olisi realistisia mahdollisuuksia saada myöntävä vastaus.
Miksi ei olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei olisi?
Ihastuminen on yksipuolista. En ole niin hölmö etten sitä näkisi. Asialle ei voi tehdä mitään, joten turha alkaa hämmentämään tilannetta työpaikalla ja aiheuttamaan toiselle kiusaantumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuminen on yksipuolista. En ole niin hölmö etten sitä näkisi. Asialle ei voi tehdä mitään, joten turha alkaa hämmentämään tilannetta työpaikalla ja aiheuttamaan toiselle kiusaantumista.
Ei välttämättä ole yksipuolista. Millon viimeksi olette nähneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä ole yksipuolista. Millon viimeksi olette nähneet?
18.12 näimme viimeksi. Hän ei tätä palstaa lue, ei ole aihetta lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18.12 näimme viimeksi. Hän ei tätä palstaa lue, ei ole aihetta lukea.
Koska näette seuraavan kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska näette seuraavan kerran?
Mahdollisesti huomenna töissä.
- Anonyymi
Minäkin olen ihastunut 10 vuotta vanhempaan työkaveriini. Pidin häntä erityisen viehättävänä ja salaperäisenä ja nyt kun työskentelemme yhdessä on hän mielessäni liikaa. Tiesin jo 10 vuotta sitten, että ihastuisin häneen, jos olisimme tekemisissä. Hän on naimisissa, enkä halua sekaantua sellaiseen. Muutenkaan emme ole vaihtaneet, kuin intensiivisiä katseita, joita pyörittelen mielessäni. Äh, nyt keskityn itseeni ja löydän jotain kaunista ja aitoa. Sellaista joka ei tuota mielipahaa. Ehkä rakastun tulevaisuudessa, häneen johon on tarkoitettu.
- Anonyymi
Mitä jos lopettaisitte kaikki työpaikoilla säätämisen vaikka uuden vuoden kunniaksi, rakkausjutut ei kuulu työpaikoille.
- Anonyymi
Ihastuminen ei tarkoita, että säätäisi mitään. Se on tunne, jonka hallinta voi olla vaikeaa, mutta siltikään se ei tarkoita, etteikö työt tulisi tehtyä ja töissä käyttäydyttyä asiallisesti ja korrektisti. Olen ihastunut työkaveriin, en häntä seuraile, lähentelee, ahdistele tms.
- Anonyymi
Samaa mieltä, kaikki voisivat käydä esim tapahtumissa tai hakea deittipalveluista. Syntyisi varmasti parejakin eikä jäisi haaveiluksi. En tiedä mikä saa tuohon työpaikkavehtaamiseen ryhtymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, kaikki voisivat käydä esim tapahtumissa tai hakea deittipalveluista. Syntyisi varmasti parejakin eikä jäisi haaveiluksi. En tiedä mikä saa tuohon työpaikkavehtaamiseen ryhtymään.
Kuulostaa siltä, että ihan kuin sun mielestä vois vaan valita keneen ihastuu? Ei vaan taida mennä niin. Mä en ainakaan missään nimessä olisi halunnut ensisijaisesti mennä työkaveriin ihastumaan, mut niin vaan kävi ja nyt siitä saa kärsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että ihan kuin sun mielestä vois vaan valita keneen ihastuu? Ei vaan taida mennä niin. Mä en ainakaan missään nimessä olisi halunnut ensisijaisesti mennä työkaveriin ihastumaan, mut niin vaan kävi ja nyt siitä saa kärsiä.
Turhaa kärsimystä. Kannattaisi pysyä asiallisena työpaikoilla. Kun ei ala liian tuttavalliseksi, ei ole vaaraa ihastumisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa kärsimystä. Kannattaisi pysyä asiallisena työpaikoilla. Kun ei ala liian tuttavalliseksi, ei ole vaaraa ihastumisista.
Lopeta jo toi jankkaaminen, oot rasittava tosikko, kai jokainen saa etsiä seuraa ja ihastua missä haluaa.
- Anonyymi
Voi kun joku olisikin itseen ihastunut.. oi että. Aina vain haikailee muiden (heteronaisten) perään. Olin jo aivan ihastunut luokkakaveriin, en oikein edes pystynyt katsomaan silmiin kun pelkäsin että punastuisin, ja koko muu luokka saisi tietää ja paheksuisi.
- Anonyymi
Rohkeasti kohti rakkautta tai vapautta.
Itse kerroin tunteeni,
olin niiden kanssa yksin, sen hyväksynyt ja eteenpäin meen.
Tulee joskus,
ehkä uusi ihastus,
ei samanlainen tunne, mutta varmasti tulee.
Ihania naisia on vaikka kuinka, harmi, että ne ihanat on yleensä jonkun toisen.
Rakkautta ei kannata etsiä, se tulee kohdalle,
Mutta sen omaksi ottamiseen tarvitaan rohkeutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeasti kohti rakkautta tai vapautta.
Itse kerroin tunteeni,
olin niiden kanssa yksin, sen hyväksynyt ja eteenpäin meen.
Tulee joskus,
ehkä uusi ihastus,
ei samanlainen tunne, mutta varmasti tulee.
Ihania naisia on vaikka kuinka, harmi, että ne ihanat on yleensä jonkun toisen.
Rakkautta ei kannata etsiä, se tulee kohdalle,
Mutta sen omaksi ottamiseen tarvitaan rohkeutta.Voi kun olisi tarvittavaa rohkeutta. Nuorempana oli, jaksoin yrittää vaikka naiset olivatkin yleensä ihan immareltuja, toisinaan vähän paheksuivat. En ole enää niin rohkea, ja kaikki tuntuu olevan vaikeampaa.
- Anonyymi
Miten tilanne raukesi?
Puhut mennessä muodossa.
Etkö enään näe luokka kaveriasi?
Voithan ottaa yhteyttä muuten.
Alkusi ystävänä, näet onko hänellä tunteita sinua kohtaan. - Anonyymi
Eikö sun tuttavapiirissä ole naisista pitäviä naisia tai etkö tapaa koskaan missään muita kuin heteroja? Vai eivätkö ole olleet kiinnostavia? sun pitäisi laajentaa reviiriä jollakin keinolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366