Skandicin joustamaton peruutusmahdolliduus sairastapauksissa

Anonyymi

Sairastuin pahasti ja jouduin peruuttamaan mm 2 hotellihuonetta, joista tallinnassa sijaitsevan peruutus onnistui hyvin vsikka kyseessä oli molemissa tapauksissa perumaton hinta. Sen sijaan skandic ei suostunut perumaan tai muuttamaan varausta toiseen ajankohtaan vaikka olidin voinut toimittaa lääkärintodistuksen. Mielestäni sairastumiselle ei voi mitään ja lääkärintodistuksella pitäidi voida perua myös muuten perumaton varaus. En enää aio tehdä varauksia skandic hotelleihin. Kiitosta sen sijaan saa hitels.comin asiakaspalvelu joka teki kaikkensa ja neuvotteli hotellien kanssa oeruutuksista.

4

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairastapauksia varten on matkavakuutus. Peruutuskelvoton varaus on halvempi. Yrität saada kalliimman varauksen edut vaikka et maksanut niistä. Jatkossa kannattanee ottaa peruutuskelpoiset varaukset, ja maksaa se pieni ekstra.

• Anonyymi

Matkavakuutusta sulla tietenkään ei ole? Mistä se hotelli voi todentaa sun sairaslomatodistuksen oikeaksi? Kyllä mäkin oon joutunut perumaan joskus matkoja , matkavakuutus korvaa mukisematta kaikki matkaan liittyvät kulut jota ei voi perua, kunhan on esittää sairaslomatodistus.

• Anonyymi

meillä on usein niin, että etsimme ensin haulal hotellin ja hinnan, sitten varasimmekin ko. hotellista suoraan. Periaatteessa hinta oli aina sama, mutta se sisälsi aina perumismahdollisuuden varausiltaan 18.oo saakka.

koskaan ei olla peruttu, muuta kuin sellaisissa tapauksissa kun hinta on laskenut huimasti. Usein hinta on laskenut jopa puoleen sinä päivänä kun aiomme matkustaa. Tilaamme toisen nimellä ja perumme sitte tilatun hotellin.
      Kuukausi aiemmin tilatun 150e yö hotellin hinta oli viimeksi varausaamuna 80e.
      Näin menetellen olemme kyllä joutuneet käytävän perähuoneisiin, mutta onpa sitten ollut hiljaista.

• Anonyymi

Harmi ettei onnistunut kannattaa lähettää scandicille sähköpostilla se lääkärintodistus, kaikki eivät muuten usko ja yritä etsiä scandicin managerin yhteystiedot. Minulla on kokemus yhdestä ranskalaishotellista jossa sai perua ja vaihtaa päivän kun varaussivulle tuli yks kaks sama päivä mutta eri kuukausi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3617
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3257
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2543
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe