Sairastuin pahasti ja jouduin peruuttamaan mm 2 hotellihuonetta, joista tallinnassa sijaitsevan peruutus onnistui hyvin vsikka kyseessä oli molemissa tapauksissa perumaton hinta. Sen sijaan skandic ei suostunut perumaan tai muuttamaan varausta toiseen ajankohtaan vaikka olidin voinut toimittaa lääkärintodistuksen. Mielestäni sairastumiselle ei voi mitään ja lääkärintodistuksella pitäidi voida perua myös muuten perumaton varaus. En enää aio tehdä varauksia skandic hotelleihin. Kiitosta sen sijaan saa hitels.comin asiakaspalvelu joka teki kaikkensa ja neuvotteli hotellien kanssa oeruutuksista.
Skandicin joustamaton peruutusmahdolliduus sairastapauksissa
4
687
Vastaukset
- Anonyymi
Sairastapauksia varten on matkavakuutus. Peruutuskelvoton varaus on halvempi. Yrität saada kalliimman varauksen edut vaikka et maksanut niistä. Jatkossa kannattanee ottaa peruutuskelpoiset varaukset, ja maksaa se pieni ekstra.
- Anonyymi
Matkavakuutusta sulla tietenkään ei ole? Mistä se hotelli voi todentaa sun sairaslomatodistuksen oikeaksi? Kyllä mäkin oon joutunut perumaan joskus matkoja , matkavakuutus korvaa mukisematta kaikki matkaan liittyvät kulut jota ei voi perua, kunhan on esittää sairaslomatodistus.
- Anonyymi
meillä on usein niin, että etsimme ensin haulal hotellin ja hinnan, sitten varasimmekin ko. hotellista suoraan. Periaatteessa hinta oli aina sama, mutta se sisälsi aina perumismahdollisuuden varausiltaan 18.oo saakka.
koskaan ei olla peruttu, muuta kuin sellaisissa tapauksissa kun hinta on laskenut huimasti. Usein hinta on laskenut jopa puoleen sinä päivänä kun aiomme matkustaa. Tilaamme toisen nimellä ja perumme sitte tilatun hotellin.
Kuukausi aiemmin tilatun 150e yö hotellin hinta oli viimeksi varausaamuna 80e.
Näin menetellen olemme kyllä joutuneet käytävän perähuoneisiin, mutta onpa sitten ollut hiljaista. - Anonyymi
Harmi ettei onnistunut kannattaa lähettää scandicille sähköpostilla se lääkärintodistus, kaikki eivät muuten usko ja yritä etsiä scandicin managerin yhteystiedot. Minulla on kokemus yhdestä ranskalaishotellista jossa sai perua ja vaihtaa päivän kun varaussivulle tuli yks kaks sama päivä mutta eri kuukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882